Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 15.07.2010 09:11
od DKx
Zdravím,
trošku se poohlížím po nějakých kolech na příští letní sezónu na mou novou E91.

Velice se mi líbí styling 313. Ale jsou pěkně drahý a u nás jsem je nikde neviděl. To ale není to co bych chtěl probrat.

Dělají se dvě varianty
- 18" 215/40 a 225/35 - pro BMW 1er
- 19" 225/35 a 255/30 - pro BMW 3er

Já mám 3er tak co řeším, žejo. Ale nejsem si jist, zdali jsou na naše cesty použitelné 19". Každý sem tam omylem vletí do nějaké té díry a nerad bych je hned rozmlátil. Komfort také asi nebude skvělý, nemluvě o runflatech.

Také těch 255cm je docela šířka, si říkám, zdali to ten můj chcípáček dýzláček 320d vůbec utáhne.

Na konzumce voktě jsem měl 225cm a šlo to teda dost znát.

Napsal: čtv 15.07.2010 10:00
od MattyX
tak ono i ty 18" budou na nase silnicky kostitras takze to vyjde uplne na stejno :) profil 40 a min proste není komfortní ;) ze sirky gumy bych strach nemel :) ;)

Napsal: čtv 15.07.2010 12:33
od kawazx6r01
Kdyz zajedes za mnou do sokolova,ukazu ti,jak E91 320d jezdi na stylu 230 19" obutych do onech 225/35 R19 a 255/30 R19:) 724 101 973

Napsal: čtv 15.07.2010 12:41
od Becx
mam 19 a jsem spokojeny... mezi 18 a 19 uz neni takovy rozdil v tvrdosti... 19 budou urcite vypadat lip, ale jejich provoz bude drazsi.. za krasu se plati:-)

Napsal: čtv 15.07.2010 12:41
od DKx
kawazx6r01 píše:Kdyz zajedes za mnou do sokolova,ukazu ti,jak E91 320d jezdi na stylu 230 19" obutych do onech 225/35 R19 a 255/30 R19:) 724 101 973
No jasné, já pojedu zkrze celou republiku :P
Mě stačí "jezdí" od někoho, co to zná a dokáže porovnat ;)

Napsal: pát 16.07.2010 10:22
od kawazx6r01
Tak treba by sis udelal vylet:)Ja mel 17tky na RFT a ted mam 19 RFT a ze by to byl zase takovy extremni rozdil k nevydrzeni,to se rict neda.Jen jsou trosku vic slyset razy do kabiny,ale zase lip to sedi a zadni 255tky se daji stezi utrhnout:)

Napsal: pát 16.07.2010 13:44
od Hanz
rozhodne R18 a ne RFT, je to dramaticky rozdil co se tyce jizdniho komfortu i vlastnosti (obyc pneu jsou podstatne lehci a mekci, s RFT je to auto tak na 60% svojich schopnosti), o vlivu na zrychleni nemluve... to ze si nekdo "mysli" opak je jeho vec, realita se da i zmerit :-)

Napsal: pon 19.07.2010 08:00
od hansm5
Hanz píše:rozhodne R18 a ne RFT, je to dramaticky rozdil co se tyce jizdniho komfortu i vlastnosti (obyc pneu jsou podstatne lehci a mekci, s RFT je to auto tak na 60% svojich schopnosti), o vlivu na zrychleni nemluve... to ze si nekdo "mysli" opak je jeho vec, realita se da i zmerit :-)
presne tak,18 a bez rft,mam zkusenost z 5kovy rady mam mechy a s rft nez jsem dojel do Prahy,tak jsem mel utrhany vnitrnosti,pak jsem dal normalni pirelly a super. :wink: