Stránka 1 z 2

Napsal: stř 14.07.2010 11:40
od pesa84
Ahoj, chi se optat, zda je při zaslepení EGRka potřeba zaslepit i podtlakové hadičky? Podle mě musí stačit pouze samotný výstup na svodech a na ventilu. A at se otvírá jak chce, když nehrozí sání jiného vzduchu než od turba... ?
Dík za každé info

Napsal: stř 14.07.2010 19:37
od mrJekill
Nejjednodužší je pouze odpojit a zaslepit podtlakovou hadičku vedoucí k ventilu.A taky je to nejrychleji obnovitelná úprava.

Napsal: čtv 15.07.2010 12:59
od pesa84
A nebude to pak házet chybu nebo padat do nouzáku?

Napsal: čtv 15.07.2010 14:10
od mrJekill
Nebude.

Napsal: čtv 15.07.2010 16:38
od Mirda328
udelaj jak rika :)
ma pravdu predsedo

Napsal: sob 17.07.2010 10:18
od pesa84
OK. Zkusím to a uvidím..
Jen musím namontovat repasovaný turbo a k&n filtr..
Pak sem pisnu jak jsem dopadl..

Napsal: ned 18.07.2010 05:29
od Mirda328
pokud myslis kuzelku, dopadnes blbe, pokud davas vlozku do puvodniho filtrboxu je vse ok

Napsal: úte 20.07.2010 19:59
od pesa84
nene,vložku... :lol: ale bez křidélek..

Napsal: stř 21.07.2010 16:30
od pesa84
Tak jsem včera namontoval turbo a nějak se mi zdá,že to táhne mín než před tím,je to možný? Je možný, že když je tam nový vnitřek,že si to musí sednout? to EGRko sem proto eště nezkoušel..

Napsal: čtv 22.07.2010 14:22
od Mirda328
:) ses vedle jak bata s drevakama hehe, musis spravne nastelovat waste gate, ale nesmis to prepisknout !!!!

Napsal: čtv 22.07.2010 21:27
od pesa84
Mirda328 píše::) ses vedle jak bata s drevakama hehe, musis spravne nastelovat waste gate, ale nesmis to prepisknout !!!!

No,ale já sem se na to právě ptal a tam mi říkali,že se na to mrknou,jak vypadá ta membrána a to okolo, tak sem měl za to, že to dali tak jak to bylo..
No dneska sem to projížděl s diagnostikou a na cca 4500ot mi turbo tlačí cca 1800 což si myslim že není moc..
A jak to tedy našteluju??? Správně!
Nemá někdo výpis z diagnostiky???

Napsal: pát 23.07.2010 08:16
od Mirda328
pesa84 píše:
Mirda328 píše::) ses vedle jak bata s drevakama hehe, musis spravne nastelovat waste gate, ale nesmis to prepisknout !!!!

No,ale já sem se na to právě ptal a tam mi říkali,že se na to mrknou,jak vypadá ta membrána a to okolo, tak sem měl za to, že to dali tak jak to bylo..
No dneska sem to projížděl s diagnostikou a na cca 4500ot mi turbo tlačí cca 1800 což si myslim že není moc..
A jak to tedy našteluju??? Správně!
Nemá někdo výpis z diagnostiky???

ty kravo pokud je to 1,8atm to co povidas je to tlak jak svina...... co si vubec stim motorem delal... to totiz neni ze se nekam neco posadi a hotovo......otacky 4500 te vubec nezajimaji pac je to skoro smrt pro tds
najdi si tabulkovej tlak steluje se totim podtlakem ale pokud nevis co stim raci at ti to nekdo udela nebo to popravis......

Napsal: pát 23.07.2010 11:22
od mrJekill
1.8Bar a kliku už nikdo nesrovná,ale těch pár km,než bude po ní to jede jako ďas.Zkoušeli jsme kdysi na Fordu co vydrží a na 1.7Bar šílená střela,ale motor šel samozřejmě do kytek důsledkem ohnuté klikovky

Napsal: pát 23.07.2010 15:46
od pesa84
Na volnoběh to tlačí okolo 800atm, což by mělo být správně. Oktávka 1,9 TDI tlačí cca 1950atm. Ted sme tam měli načipovanou octávu 81kw a ta tlačila okolo 2200atm...podotýkám,že to jsou max.naměřený hodnoty při jízdě!
Sám to zkoušet nebudu,ale našel sem na netu regulátor,kterej se napojí na podtlakovou hadičku.. samo že k tomu musí být i budík..
Nicméně turbo hvízdá podstatně víc než předtím a to podle mého není ůplně ok..
Na motoru sem nechával dělat čerpadlo,vstřiky a ted turbo..
Chci to dát do kupy před čipem..

Napsal: pát 23.07.2010 18:54
od Mirda328
kamo, musis nastavit predvstrik!!!! vetsinou to jedejinak po udelani cerpadla, ten tlak si nemuzes volne stelovat, cim ho budes zvysovat 1. propalis pisty 2. odpravis ulozeni turba

pro tebe je maximalni tlak 1bar a ktomu patricne nastaveny cerpadlo, ono mezi nama bych tam nechal 0,8 bar a udelal bych k tomu odpovidajici program a neuvadejte chip ale program, chip je pouze to kam to nahrajete, mapa turba musi odpovidat mape paliva !! stim souvisi mapa GRventilu a max Nm....... pokud si to nastelujes od oka budes jezdit chvili, docilis vysokym tlakem vysoke teploty vyfukovyh plynu (chuda smes) a neco umre.... a nemuzes tam dat nejaky program -jak rikate Vy "chip" o terem nic nevite a nejak si nastelovat turbo, vse by melo mit hlavu a patu :)

Napsal: pát 23.07.2010 23:29
od pesa84
s tím s tebou naprosto souhlasím...předvstřik dělá strašně moc.
K tomu upravení programu, u TDSka se nechá program upravit přez kabel nebo se musí vyměnit celý chip?
Jo a když řeknu chiptuning?? :lol:

Napsal: sob 24.07.2010 15:42
od pesa84
eště by mě zajímalo,když seřídím předvstřik a nechám upravit program,budu muset seřídit předvstřik znovu?

Jinak zpět k tématu, kolik máte na EGRku podltlakovích hadiček? Já tam mam 2. Jedna vede od EGRka do prsou a druhá od EGRka do takový krabičky(v překladači mi to píše, že je to převodník tlaku..)
Kamarád tam tu co vede do prsou totiž nemá.

Napsal: sob 24.07.2010 21:03
od Cawba
Nevim, ktery hadicky myslis,tak pridavam foto,at me muzes nasmerovat. Jinak zaslepenou mam tu cernou hadicku s modrym pruhem. Takze asi jak psal kolega na prvni strane.
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Napsal: ned 25.07.2010 18:52
od pesa84
jojo,myslím tudle s modrým pruhem a pak mi tam vede ještě jedna,která vede do prsou. Tady skusím dát link a je to vlastně hadička č.11
http://static.bmwfans.info/images/epc/MTA1MzZfcA==.png

Napsal: sob 26.02.2011 21:36
od pesa84
kdopak poradí, co je to za hadičku? je to odvětrání rozvodového prostoru??