Stránka 1 z 1

Napsal: pon 21.06.2010 16:35
od hatorikatany
Potřeboval bych radu ... mám tady E36ku s M40B18, akorát, že na ní byla dělaná hlava a minulý majitel svou práci nedokončil a ke mě přišla se sundaným řemenem ... potřeboval bych poradit jak ho tam mám správně nasadit ... dneska jsem to zkoušel dle návodu v knize "Jak na to" a prdlajs :-D komprese 0 ... takže je to blbě ... (nemyslim ten návod, ten je asi dobrej, ale mě se to podle něj nedaří)

kdyby měl někdo nějakej polopatickej obrázek nebo návod, byl bych vděčen ...

jedná se o tohle

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... ooth_belt/

dík


pokračování : no tak mám jinej problém, když otočím klíčkem u studenýho auta, tak hned vyskočí teplota doprostředka ... asi jsem přehodil ty dva konektory co jsou pod sáním ... jsou stejný konektory ... může to být tim ?? je tam děsně blbej přístup.... :(

Napsal: pon 21.06.2010 18:49
od Zety
čau, pod olejovým filtrem je šipka ta ti musí ukazovat na první zub co je za tou mezerou a vačkové kolo co je na něm ta šipka tak na takový V v tom krytu http://www.bimmerwerkz.com/forum/attach ... -crank.jpg
http://www.bimmerwerkz.com/forum/attach ... fo-cam.jpg
a u té vačky taky můžeš sundat víko hlavy a na vačce je taková ,,kostička" tak ta musí být hranama kolmo na hlavu

Napsal: pon 21.06.2010 20:20
od hatorikatany
to zní srozumitelně, ve středu budu mít trochu času tak to hned zkusim :) díky moc ...

Napsal: stř 23.06.2010 13:22
od hatorikatany
:respect:

chytlo to ... takže návod je zřejmě dobrej :) akorát nahoře na vačce se mi to nikdy nepovedlo nastavit přesně podle obrázku, vždycky to bylo jakoby o půl zubu vedle ... každopádně motor krásně naskočil, tak jsem se asi trefil a kdyby byl nějakej problém tak vím kde ho mám hledat :) :oha:

Napsal: stř 23.06.2010 16:12
od Zety
Já je mám taky nastavený podle toho a jede mi to :)

Napsal: čtv 24.06.2010 18:31
od hatorikatany
no tak mám jinej problém, když otočím klíčkem u studenýho auta, tak hned vyskočí teplota doprostředka ... asi jsem přehodil ty dva konektory co jsou pod sáním ... jsou stejný konektory ... může to být tim ?? je tam děsně blbej přístup.... :(

Napsal: čtv 24.06.2010 18:32
od hatorikatany
+ mi ještě poraďte jak to odvzdušnit správně, stačí odvzdušňovákem na chladiči ? počkat až z něj půjde voda bez bublin ?

dík