Stránka 1 z 1
Napsal: sob 19.06.2010 01:17
od LoKiCZ
Ahoj všem,
přítelkyně má problém s jejím autem BMW 320d 2007.
Auto zničeho nic přestalo táhnout a motor v otáčkách 1500 a výš divně chrastí a piští. Zvládla ještě s autem přijet domů cca 20km ale jak řekla pouze cca 50km/hod.
Auto má najeto 215.000 km a tankováno bylo u různých čerpacích stanic - Shell, OMV, Lukoil apod.
Předem díky za jakékoliv odpovědi
Napsal: sob 19.06.2010 08:12
od roman320
Žeby turbo?
Napsal: sob 19.06.2010 11:07
od ruzi320i
Utržená klapka ze sání, která vlítla do turba a rozsekala lopatky.
Preventivně by patřilo tyhle zbytečnosti ze sání kuchat, jsou tam stejně na nic.

Napsal: sob 19.06.2010 12:27
od libovka
ruzi320i píše:Utržená klapka ze sání, která vlítla do turba a rozsekala lopatky.
Preventivně by patřilo tyhle zbytečnosti ze sání kuchat, jsou tam stejně na nic.

To asi ne. Než by ta klapka vlítla do turba tak tak bymusel prolést motorem a to by se ozvalo spíš klepání než chrastění.
Napsal: sob 19.06.2010 18:02
od LoKiCZ
Tak už jsem měl možnost si auto sám projet. Auto v otáčkách více jak 1800 hučí jako prase a samozřejmě žádný tah. Na 4ku jsem jel 70km/h. Jeden známý říkal že je to snad ložisko v turbu. Prej až 60.000,- v autorizovaným servise to doufám ne.
Napsal: sob 19.06.2010 20:34
od ruzi320i
To asi ne. Než by ta klapka vlítla do turba tak tak bymusel prolést motorem a to by se ozvalo spíš klepání než chrastění.[/quote]
těžko říct co to jeho babě udělalo, jaký to mělo průběh.
Každopádně s touto možností jsem se už setkal a nic příjemného kvůli debilní klapce, která je tam stejně zbytečná.
Napsal: ned 20.06.2010 13:30
od mike-ee
60 tisíc to je pěkný ranec. Můj tip je teda turbo a řekl bych, že výměna by šla udělat i v jiném než autorizovaném servisu a snad i levněji. Otázkou je, co turbo poškodilo(jestli jsou další závady) nebo jak je poškozené. každopádně hodně štěstí.
Napsal: ned 20.06.2010 17:09
od DawletE30
neni nic jednoušiho než zajit do servisu ale podle popisu to muže dělat turbo, a ze škrtici klapkou to nema nic společneho.
Napsal: ned 20.06.2010 17:27
od Hanz
podle popisu turbo, repas kolem 12-16tis + prace...
jinak se nejedna o skrtici klapku, kterou diesel principialne nepotrebuje a nema, nybrz o klapky privirajici sekundarni kanaly z duvodu lepsiho plneni valcu v nizsich otackach (jejich odstraneni neni patrne u 3,0 u nizsich kubatur bych je leda zkontroloval, navic s tim mely potize jen e39 a prvni e60, pak se delaji silnejsi hridelky, ktery nepraskaji)