Stránka 1 z 1

Napsal: ned 13.06.2010 19:02
od kizby
Zdravím, potřebuju poradit mám docela prekérku. Mám E36 325 tds. Za normální teploty venku např. do 25 st. C je zkoro všeOK, až tedy na problém, že občas za jízdy např. na pětku kdyz si jedu lážo plážo přestane reagovat plynový pedál a někdy se rozsvítí vstřik a někdy ne. Až po vyřazení rychlosti zase plyn funguje. Dělá to i u více rychlostních stupňů třeba při přezazení z 3 na 2, ale jen málo kdy a vstřik se nerozsvítí, plyn ale
do vyřazení. ALE KDYŽ JE VEDRO a nechám auto na sluníčku nereaguje mi pak už vůbec plynový pedál při plném plynu, kousek nad zemí ale ano. Prostě jak když na konci plynového pedálu je díra a prostě nedostane se motor do otáček, jen stoupnou otačky třeba na 1200 ot. , když jej povolím vystřělí nahoru . Takže když chci jet naplno a nedám si pozor při přeřazení je to jak když vás někdo vezme za prdel, no hnus. ALE KDYŽ JE JEŠTĚ dýl na sluníčku někdy ani neodjedu, přestane reagovat plyn úplně. jen se dostanu třeba při plnem plynu na těch 1200 ot ale auto se cely rozklepe. Odjedu až když se venku ochladí. Nemá to vliv na teplotu motoru ale zřejmě to dělá nejaké čidlo, ale nevim jaké. Plynový pedál jsem měnil když mi to začalo dělat za z té 3 na 2 nebo při té pětce. Problemy s vedrem zacali ale az ted. Dík za rady.

Napsal: úte 15.06.2010 19:57
od kizby
nikdo nic jo? :(

Napsal: pon 28.06.2010 20:38
od kizby
no tak co se týká občasného vynechání plynu to jsem pořešil výměnou hlavy čerpadla, ale ve vedru prostě auto nejede. čím to může být. Zase začali vedra a plynový pedál bez rekce. Pedál to není, ten jsem zkouel. Závada nabíhá tím že přestane reagovat konec plynu a po té úplně. Jakmile dám auto do chladu začne ragovat, ale konec plynu 0, a pozdeji zasvše OK

Napsal: pon 28.06.2010 21:01
od Olda H
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=83953

popřípadě ještě řídící vstřik.

Napsal: úte 29.06.2010 01:05
od kizby
a kde prosim te najdu to čidlo?

Napsal: úte 29.06.2010 15:59
od Olda H
kizby píše:a kde prosim te najdu to čidlo?
díl 15
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10

Napsal: pon 05.07.2010 18:46
od kizby
no tak asi vyřešeno, ale bylo to dost drahé. Přehřívala se mi ŘJ motoru, chlápek co mi to dělal zjistil, že jakmile stoupne venkovní teplota, ŘJ se moc zahřeje a přestane komunikovat. Takže vyměnil procesor, naprogramoval, skasíroval nejdříve 1300,- za seřízení čerpadla a pak 4500,- za procesor a naprogramování ŘJ. No ale vypadá to že je to ted ok.