Stránka 1 z 1
Napsal: ned 06.06.2010 11:52
od ruzi320i
Čus odborníci, šli byste do koupě e46 330d v max výbavě, která má nalítáno 250000km z německa?
Napsal: ned 06.06.2010 13:15
od ROBi
1) Stopro to není "max výbava" - začínám na tenhle pojem být alergickej
2) Pokud je v pořádku, proč by ne?
Napsal: ned 06.06.2010 14:27
od ruzi320i
Vím, že to není max výbava, ale lepší než psát, že je to soc výbava, když to má recara kožený, velkou navi, xenony atd
Už je prodanej stejně, měl jsem rezervačku a kurvy německý to prodali, nezájem, že bych jel jen tak z prdele 800km.
Napsal: ned 06.06.2010 16:10
od OndraZ
Jo jo, jak se objevi peknej kousek, clovek musi jet okamzite. Takove to zitra vyzvednu prachy a v patek tam s Honzou zajedem nefunguje. Taky jsem takhle mel 2x "zarezervovano"
Na druhou stranu, clovek se jim nemuze divit, ze?
Napsal: ned 06.06.2010 16:43
od Marek-is
pokud k tomu není plné servisní info ohledně oprava po 200tkm tak bych do toho nešel....páč u tohodle auta s touhle motorizací je to po 200tkm už sázka do loterie....
Napsal: ned 06.06.2010 22:38
od ruzi320i
Tak dneska jsem si rezervoval další kus a ještě dnes pro něj jedu, takže mi držte palce. Bohužel už nebudou recara, ani xenony, ale snad to přežiju

Napsal: pon 14.06.2010 18:26
od Lukke
Já mám najeto 210.000km (kupováno jako nové) a své auto bych si po sobě koupil.

Chce to vědět co na tom ten majitel dělal a co je měněné. U mě byla výměna zatím řemenice na klikové hřídeli (ta hlavní gumová), spojka kardanu (vymačkaná s velkou vůlí), čočky v xenonech jsou na komplet výměnu (vypálené a zašedlé, budu to řešit tento týden), plus běžné díly jako podvozek, tlumiče, atd. Vše ostatní původní a zatím bez problémů.
Napsal: stř 16.06.2010 00:00
od ruzi320i
Lukke píše:Já mám najeto 210.000km (kupováno jako nové) a své auto bych si po sobě koupil.

Chce to vědět co na tom ten majitel dělal a co je měněné. U mě byla výměna zatím řemenice na klikové hřídeli (ta hlavní gumová), spojka kardanu (vymačkaná s velkou vůlí), čočky v xenonech jsou na komplet výměnu (vypálené a zašedlé, budu to řešit tento týden), plus běžné díly jako podvozek, tlumiče, atd. Vše ostatní původní a zatím bez problémů.
Už jsem si dovezl z Německa, má najeto pod 200 a je v neskutečně parádním stavu, podvozek nový, brzdy nové, pneu conti a dunlop 18" nové, kůže nedotčená...
Co bylo té řemenici? jak poznám, že je k.o.?
Napsal: stř 16.06.2010 10:07
od Lukke
ruzi320i: Spadnul mi na dálnici řemen. Když jsem byl pak v servisu, řemenici kontrolovali a pohybem zjistili, že má vůli (ta guma uvnitř se vymačkala) a v určitých otáčkách se lehce vychylovala a ničila tak řemen, kterej nakonec spadnul. Drží na 4 šroubech, stojí kolem 10k. Prý mají s tímhle problém všechny 3 litry.
Napsal: stř 16.06.2010 17:31
od ruzi320i
to Lukke: díky za info, hned to půjdu zkontrolovat, aby mě to někde nevypeklo. Co jsem ale zatím koukal na řemen a řemenice za běhu, tak se zdály točit se pravidelně a řemen nijak ani ometenej není, tak uvidím. Jinak žádný motorický problém?
Napsal: čtv 17.06.2010 20:11
od Lukke
ruzi: Vše ostatní zatím naprosto bez problémů, servis dělám po 15kkm. V Inveltu "odborníci" při inspekci žádný problém nezjistili (přitom byl už řemen dost očesanej), po následném ujetí asi 80km v noci ve 4:00 na dálnici mezi Prahou a Plzní blackout, tma a vypnutí motoru... Po otevření kapoty koukám, že řemen je pryč. Koukni na to, prý s tím mají problém všechny 3litry, to samé hardyspojka na kardanu, vymačká se a má pak vůli jako prase. Poznáš to, když jedeš na dvojku, pustíš rychle plyn, tak to udělá ránu.
Napsal: čtv 17.06.2010 21:06
od ruzi320i
Lukke : to jsou blbečci a nic si na nich nevezmeš. Koukal jsem na to a řemenice zatím neháže a řemen není nijak orvanej nebo podobně, tak už to třeba někdo měnil.
Jakou to udělá ránu? malé cvaknutí nebo něco tupého? Vypozoroval jsem jen občasné cvaknutí. Dále, když couvu, tak mi auto jakoby cuká, poskakuje, jakmile dám víc plynu, tak se to vzpamatuje - nevim zda je to normoš nebo ne, s jiným třílitrem jsem se ještě v e46 nesvezl.
Co třeba spojka, měnil jsi?
Napsal: čtv 17.06.2010 23:22
od Lukke
Spojka pořád původní a nepozoruji nějaký problém. Ta hardyspojka kardanu dělá takový tupý kovový zvuk, když je už vymačkaná a je tam potom dost vůle, při puštění plynu to vydá takový nepříjemný zvuk. Při couvání podobný efekt nepozoruji, couvá to i do velkého kopce i jen na neutrál.
Napsal: pát 18.06.2010 18:57
od ruzi320i
Koukal jsem na to a hardyna je v pohodě, je dávaná nová naprosto bez vůle a pod.
Jinak jsem šel po tý rance a je to naprosto vybitý přední čep ramene, takže dávám nová ramena.
Takže teď akorát vyspekulovat co to couvání:)