Stránka 1 z 2

Napsal: pát 14.05.2010 11:40
od DKx
Zdravím všechny,
už nějakou dobu jsem neaktivním členem fóra s úmyslem se přidat mezi vlastníky BMW a splinit si sen ... 8)

Skončil mi leasing Octavie I 2.0 4x4 L&K a protože to nebylo zrovna dobré auto, spotřeba 10-12l a spolehlivost hrozná (kupoval jsem při 142 tis jako firemní auto svého otce), vybral jsem si jako ideál BMW řady 3, tourning.

Cenový limit mám jasný, 400 tis, ale lepší jak někej Ceed.

Našel jsem v Německu ve Stuttgartu naprosto nádhernej kousek 320d, láska na první pohled, full palba, fotky jak retušovaný, a mám kousek rodinu, kteří by se na něj (laicky) podívali.

Jediný problém je najeto 150 00 km, což není zrovna málo. Četl jsem o úžasné spolehlivosti E9x, ale přesto se zeptám vás, vlastníků a oborníků, co si o tom myslíte.
Jestli je lepší třeba 80km (a v ČR kdoví jak skutečných) a výbava holoprdel, což budu snášet po full Octavii L&K špatně, nebo jít do toho ?

Ročně najedu cca 20tis., chci ho na 4 roky.

Díky !

Napsal: pát 14.05.2010 12:05
od fuserpietro
proč ne? ja mám na svojom 145 tis km, poruchy na motore nula nula nič, elektronika bez problému a spotrebák musíš meniť na každom.. absoltúne ničoho by som sa nebál.. btw, budem svoje predávať, chcem benzín..

Napsal: pát 14.05.2010 12:16
od Marty_
Na 20K km rocne bych nevahal a vzal nejakou 325i.. Vetsinou byvaji lepe vybavene nez ctyrvalce, kultivovanost a svezeni nesrovnatelne, spolehlivost vetsi nez u nafty a spotreba stale rozumna.. Pokud jsi jezdil s koktou 2,0 benzin tak rozhodne nebudes jezdit draz:)

Napsal: pát 14.05.2010 12:53
od ROBi
Já si nemůžu pomoct, ale 150 000 km je u ojetýho auta úplně klasika :) nebál bych se toho ;) jen bych si vybral asi jiný motor ;)

Napsal: pát 14.05.2010 12:59
od DKx
Tak vzhledem ke spotřebě bych raději zkusil toho diesela, vím, že 320d není žádná střela, ale myslím se to dá bezpečně čipnout na 200HP a úplně marné to snad nebude.

Šestihrnek zase příště, dyť jsem měl 85kW, je třeba postupně ;)

Napsal: pát 14.05.2010 14:05
od VRsix
resim taky podobny problem, ale pry 2.0d celkem funguji

Napsal: pát 14.05.2010 14:27
od janzat
na 318d 200 000km (E91, 2006) a pouze provozní servis...

Napsal: pát 14.05.2010 14:38
od Marty_
DKx píše:Tak vzhledem ke spotřebě bych raději zkusil toho diesela, vím, že 320d není žádná střela, ale myslím se to dá bezpečně čipnout na 200HP a úplně marné to snad nebude.

Šestihrnek zase příště, dyť jsem měl 85kW, je třeba postupně ;)

Nejde o zrychleni nebo o vykon, 2,0d uz dnes vali slusne (zrovna jsem byl v Inveltu na servisu a samotne BMW dela na 2,0d Performance paket na 170kW..:o)) - jak rikas, ale proste seveleni R6 nic nenahradi:) ty +2-3l na 100 za to stoji (samo teda jak komu:)

Napsal: pát 14.05.2010 17:13
od Dlugy
DKx píše:vím, že 320d není žádná střela...


V praxi je stejne rýchly ako 325i,možno aj rýchlejší :wink:

Napsal: pát 14.05.2010 17:31
od mythbusters
U E91 je 320d uplně (podle mě) pohodovej motor, který by měl plně dostačovat. 163 koní není zrovna málo, to nemám ani na e36 325TDS :) Takže já bych byl pro a ty KM ... :D to je v pohodě 8) Bral bych hned 8)

Napsal: pát 14.05.2010 17:32
od DKx
Tak má ve skutečnosti 159 tisíc, ale vypadá nádherně a je (zatím jen ústně) rezervovaný.

Takže móžná :) :D .. tu budu plkat o tom co se jak rozebírá :lol:

Napsal: pát 14.05.2010 17:37
od netos
Ja jsem presne tentyz problem resil cca. mesic nazpet a vyresil. Jen zrovna kilometru se nebal. Mam par dnu/tydnu E91 320d r.v. 2007 z Hamburku a slo to. Nestezuju si. Konretne muj kousek ma:

1/ vadne vypinaci lozisko spojky (udajen cca. 12.000,- kc + prace)
2/ vadne pripadne cerpadlo cehosi ( snad okolo 5.000 ...)
3/ koupil jsem to s prebastlenyma neoriginal xenonama .. nejaky prdly nemec tam do obyc. H7 patic fouknul xenonove vybojky. Uff.

Vykon jsem taky cekal lepsi, ale pujdu na chip.

Jenze, clovek ma asi od BMW prehnane ocekavani. U me je to skok z Opel Vectra r.v. 2001 a tak si teda nestezuju, jsem rad za to, v cem si vozim prtku ted, kilometry samotny dneska problem nejsou a priste to zas posunu nekam dal, tak za 4 roky? :-)

Napsal: pát 14.05.2010 17:54
od hosino
150.000km u BMW jak nic. svezení než v L&K bude podstatně lepší a určitě si pak i možná položíš otázku: jak jsem mohl mít Škodovku?
Pamatuj jedno, důležité nejsou natočené kilometry, ale stav auta.
Dělám příjímacího technika ve Škodovce a jezdí k nám jedna Fabie rv. 2001, která má natočeno něco málo přes 400.000 km, ale její stav je super stav. A pak máš spostu aut s 90.000km a stav katastrofální. Jako technikovi Škodovky mi všichni říkaj, proč nemám Škodovku, ale BMW a moje odpověď vždy zní, že chci AUTO.

Napsal: sob 15.05.2010 14:33
od Zave
auto se 150tis muze byt po smrti, vybydlene, na vymenu turba, vstriku atd, ale taky muze byt libove ze ho temer od noveho nepoznas a dalsich 100tis km na nej nemusis sahnout.... Je to 100aut, 100stavů, chce to prolezt, vyzkouset atd a podle stavajiciho stavu se rozhodnout... Kazdopadne jestli o nej je spravne pecovano tak 150tis km neni prekazkou...

Napsal: pon 17.05.2010 06:34
od janzat
DKx píše:Tak má ve skutečnosti 159 tisíc, ale vypadá nádherně a je (zatím jen ústně) rezervovaný.

Takže móžná :) :D .. tu budu plkat o tom co se jak rozebírá :lol:


Kdyžtak jednu E91 prodávám tady:
http://uzivatel.hyperinzerce.cz/uzivate ... a/inzerce/
;-)

Napsal: pon 17.05.2010 08:39
od DKx
janzat píše:Kdyžtak jednu E91 prodávám tady:
http://uzivatel.hyperinzerce.cz/uzivate ... a/inzerce/
;-)


Máš jich tam víc a o všech déle vím.
Já (snad) kupuji v krásný barvě, super stavu, komplet kůže, sport. sedačky, navi prof s BT, a další a další, prostě full snad kromě panorama, za 400, takže nabídka mě neoslovuje :wink:.

Napsal: stř 22.02.2012 05:14
od sosy22
Dobrý den

Potřeboval bych poradit, zda neni moc 150tis km na benzin. motor o objemu 2.0 a 2.5i ?

Děkuji moc za pomoc.

Napsal: stř 22.02.2012 08:09
od Tom_120i
Jak už tu bylo řečeno (a já mám podobný názor), u ojetiny je 150k docela běžný nájezd. Rozhodující je celkový stav auta, takže pokud je výborný až chvalitebný, není důvod se toho bát.

Napsal: čtv 23.02.2012 19:12
od DKx
Dívám se na nové příspěvky, a hle, dva roky poté a můj první :lol:

Tak jen pro upřesnění, koupil jsem ho, mám už 202tis, a kromě toho, se se mi pomrvil el. zámek v den, kdy jsem si jel pro značky (snad nejčastější závada E9x), a kromě běžnýho servisu (olej, filtry, brzdy, ..), tak úplně bez problému, auto šlape jako hodinky.

Napsal: čtv 23.02.2012 21:42
od TJK
DKx píše:Tak vzhledem ke spotřebě bych raději zkusil toho diesela, vím, že 320d není žádná střela, ale myslím se to dá bezpečně čipnout na 200HP a úplně marné to snad nebude.

Šestihrnek zase příště, dyť jsem měl 85kW, je třeba postupně ;)

No a? Já šel z 84kW na 170kW. Zas takový rozdíl na posrání to není