Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 06.05.2010 14:17
od Fox3
Mám 2.5 vanos.Už podruhý se mi stalo,že mi vylítla horní hadice od chladiče.Pokaždý když sem se prudce rozjel u jedničky(zpátečky)...na další rychlosti nic.Sice ten vstup do chladiče byl už obranej a teď se utrhl úplně.Je možný,že mám prdlý těsnění pod hlavou a tlačí mi to do vody?Díky za odpovědi

Napsal: pon 10.05.2010 19:08
od hosino
Ahoj, prasklé těsnění pod hlavou je možnost, ale pro jistotu otázka: máš mastnotu v nádržce na vodu? nebo naopak vodu v oleji?

Fox3 píše:Mám 2.5 vanos.Už podruhý se mi stalo,že mi vylítla horní hadice od chladiče.Pokaždý když sem se prudce rozjel u jedničky(zpátečky)...na další rychlosti nic.Sice ten vstup do chladiče byl už obranej a teď se utrhl úplně.Je možný,že mám prdlý těsnění pod hlavou a tlačí mi to do vody?Díky za odpovědi

Napsal: úte 11.05.2010 18:44
od Fox3
Právě že ani jedno.To jsem se díval.Taky jsem si myslel,že ten nátrubek z chladiče byl takový nic moc.A pak ulítl a zbyli z něj dva kusy :? Je mi divný,že to vylítlo na jedničku a zpátečku.Když byl motor v tahu-rychlejší rozjetí.Tak nevim.

Napsal: úte 11.05.2010 20:54
od liza
ahoj stalo se mi to taky, ale u mě se to stalo, když jsem předjížděl a podřadil z 3 na 2. Uplně mi ulítlo hrdlo od chladiče. Někdo tady psal, že je možný, že ty plasty křehnou, ale koupil jsem starší chladič a jezdím bezproblému, takže si myslím, že to bylo jen tím, že jsem tam měl trochu víc vody nad rysku a byl tam velký tlak. Stalo se mi to z 318is. Takže koukni kolik máš vody, a nebo za to tolik neber :lol: Jinak s motorem problém nebyl. :wink:

Napsal: stř 12.05.2010 09:22
od joko020
mne sa stalo toto iste a navine bol odtrhnuty silentblok motora, pri velkom myknuti motor poskocil smerom hore a hadica odtrhla vrchny natrubok chladicu :wink: :idea:
Mam tiez M50

Napsal: stř 12.05.2010 12:22
od JaneCk
Nevím no, taky mi upadla hadice od chladiče a měl jsem bobky, že hlava. Auto jezdí stejně, voda se neztrácí, olej nepřibývá a jezdí v pohodě. Takže u mě taky jenom shoda okolností...

Napsal: stř 12.05.2010 12:22
od JaneCk
Nevím no, taky mi upadla hadice od chladiče a měl jsem bobky, že hlava. Auto jezdí stejně, voda se neztrácí, olej nepřibývá a jezdí v pohodě. Takže u mě taky jenom shoda okolností...

Edit. Ech pardon, jsem to zmastil. 2x příspěvek

---------------------------------------------------
E39 523i 1998

Napsal: stř 12.05.2010 19:23
od Fox3
Možný to je,že jsem tam měl víc vody.Asi koupim jinej chladič.Mi rosí čidlo od chladiče.Silentbloky mám nový.Pak se uvidí;)Každopádně dík

Napsal: pát 14.05.2010 17:42
od hosino
Pokud by tam bylo víc vody, tak si jí auto vyhází a nezpůsobí ti uvolnění hadice. Pokud nemáš vodu v oleji nebo olej ve vodě příp. bílí kouř z výfuku, tak by to mohlo být v pohodě a ta hadice byla jen špatně upevněná. To že tento jev byl při zátahu je možné, protože při přidání plynu vznikne i větší tlak.

Fox3 píše:Možný to je,že jsem tam měl víc vody.Asi koupim jinej chladič.Mi rosí čidlo od chladiče.Silentbloky mám nový.Pak se uvidí;)Každopádně dík

Napsal: pon 17.05.2010 23:39
od PeteBMW
liza píše:ahoj stalo se mi to taky, ale u mě se to stalo, když jsem předjížděl a podřadil z 3 na 2. Uplně mi ulítlo hrdlo od chladiče. Někdo tady psal, že je možný, že ty plasty křehnou, ale koupil jsem starší chladič a jezdím bezproblému, takže si myslím, že to bylo jen tím, že jsem tam měl trochu víc vody nad rysku a byl tam velký tlak. Stalo se mi to z 318is. Takže koukni kolik máš vody, a nebo za to tolik neber :lol: Jinak s motorem problém nebyl. :wink:


Jo ty plasty křehnou. Taky se mi to stalo - upadl mi (spíše se rozpadl) kus té trubky. Bohužel jsem na to přišel, až když byla teplota v červeném. Zafixoval jsem to a vpohodě. Ale pak se to po delší době stalo znova - pořádně jsem na to šlapal, hadice nevydržela a opět teploměr v červeném. Od té doby se ztrácela voda, občas kouř z výfuku, občas emulze na olejovém víčku, přehřívání. Voda se rvala ven přes víčko chladiče,praskl i chladič v místě kde je plastový. Tady už je poměrně jasná diagnoza: hlava/těsnění. Takže teď je auto na operaci hlavy.

Takže rupnutí té hadice od chladiče může skončit dobře i špatně, zaleží na přehřátí motoru a X dalších faktorech.. :?