Stránka 1 z 1
Napsal: úte 04.05.2010 18:51
od Kuba_83
Zdravim vsechny. Co si o tomhle myslite? za malo penez hodne srandy,ale chci se zeptat jestli s tim nema nekdo nejakou zkusenost? Myslim tim jestli to motor vydrzi aniz bych musel delat kovane pisty atd...
http://www.dragtimes.com/parts/BMW-92-9 ... 79927.html
Napsal: stř 05.05.2010 00:45
od KeyJey
upřimně bych se takovejch levnejch náhražek fakt bál... ono obecně když je to něco super za extrémně malý peníze, tak to většinou stojí za hov.... jen samotná kvalitní turbína stojí víc než celá tahle sada.
Napsal: stř 05.05.2010 10:02
od Hanz
ver tomu, ze kdyby jsi chtel dosahnout tech slibovanych "až 450PS", musel by jsi vyměnit uplně všechno, možná by jsi nechal ty hliníkový trubky, který jsou na tom to nejlevnější... v reálu ten větrák nebude mít ty parametry, IC bude mít ubohou účinnost (vnitřní prostupy bez žeber, proto to má tak nízký pokles tlaku), veškeré hadice budou 1 vrstvé a pofidérní kvality a pod... to nemluvím o čínské kopii turba, elektronice atd... musel by jsi pro foukání nad nějakých 8-10PSI měnit kompresní poměr, což tam neřeší, navíc A/R turba je poměrně malý, na B25 to 400PS těžko dá
Napsal: stř 05.05.2010 10:50
od Streety
Jestli jsem se dobre dival, tak tam chybi tuner ridici jednotky, bez ktere to proste nerozjedes

Sranda za dalsich asi 5000Kc. A o vstrikovacich ani nemluvim

Napsal: stř 05.05.2010 10:57
od Kuba_83
LSD Master: Koukal jsem na tu Tvoji stavbu a to me trochu nakoplo. Jak to vubec dopadlo? Ja bych nepotreboval ani tech 400 a kdyby se nastavilo aby to min foukalo a nechat to tak okolo 300hp? ja tomu moc nerozumim abych se priznal temhle dodelavkam,ale chtel bych tak sto kobylek. M52 mám. Je mi jasne,že nejjednodušši je emko,to mi nemusis řikat

Ale před měsícem jsem dodělal generalku a mam k tomu citovy vztah

Napsal: čtv 06.05.2010 13:28
od ELiLOBO
Nejsme tak bohatí, abysme si mohli kupovat levný věci...toho se drž:)
Napsal: čtv 06.05.2010 13:45
od Hanz
seriovy (kompresni pomer 10-10,5) motor stejne vic nez 8-10PSI neda, takze realne tech 300 je taky konecna... pokud nechas vstriky seriove, nebudou hned pri nabehu turba stihat, resp vaha dojde kolem 2,5-3tis ot/min na svych 5V max... musel by jsi mit RR FPR (risingrate fuelpressureregulator) a oblbovatko vahy (nejaky piggyback, scaledown kurvitko)... kurna, ja to snad dodelam, kdyz mam ted to luxusni vozidlo

)
Napsal: čtv 06.05.2010 13:48
od Leveler
Hanzi nestačil jsem se divit když jsi prodal veškerý BMW a šel do VW..Prsty Ti lámat nebudu, ale co se stalo?
A to Turbo určo dokonči když už jsi začal :palec:
Napsal: čtv 06.05.2010 13:57
od Spajky
Leveler píše:Hanzi nestačil jsem se divit když jsi prodal veškerý BMW a šel do VW..Prsty Ti lámat nebudu, ale co se stalo?
A to Turbo určo dokonči když už jsi začal :palec:
ty voe a jo
