Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 29.04.2010 17:12
od tupaccz
Zdravím pánové ,mam takový menčí problém a nechce se mi kvůli němu jet téměř 100km do servisu ,ještě navíc stou mojí popelnici:-D
Můj problém je více méně při káždém startovaní ,nejhorší to je za studena.Mému motoru se prostě vubec nechce naskočit ,on naskočí ale musím přišlápnout plyn a no a start se rozhodně nedá popsat jako hladký prostě vibruje celý motor.Tak to asi nestartuje na 6 valcu,jinak jsem měnil svíčky ,vzducháč to bylo jediné co mě napadlo:-D dekuji moc za odpovědi, fakt tu chlapi odvadíte dobrou práci diky vám jsem si tu svoji stařenku hodně polátal ale toto jsem opravdu nikde nenašel dííík.
Napsal: čtv 29.04.2010 18:13
od tupaccz
Jen podotknu že vyměna svíček mírně pomohla a při výměně svíčky nebyli ani vlhké jenom černé jako uhlí:-D a ješte delší dobu bojuju se slabší baterií.
Napsal: čtv 29.04.2010 19:07
od Leveler
Helec a dobijí ti altík?Aby ti to neběželo jen z baterie..Baterku nabijíš mimo auto nak často?
Když to nastartuješ, tak ti otáčky drží a nebo houpou?
Napsal: čtv 29.04.2010 19:21
od tupaccz
No alternátor jede baterku dobíjí ale kupoval jsem nějakou bezůdržbovku a je to jen 55AH je to přes dva roky.Jinak jak nastartuju tak otáčky po 5 sekundách otáčky drží krásně ,byl jsem i na diagnostice na nás v servise ale jako obvykle nic:-D nečekaně .Ještě mě napadlo nemůže to být palivovým filtrem ono jak jedu tak se mi i stáva že auto zničeho nic ožije a přitom plyn držím pořád ve stejné poloze.A palivovou pumpu mám novou je to rokco jsem ji měnil.
Napsal: sob 01.05.2010 09:01
od Studna
Výměna paliv. filtru je základ. Doporučený interval výměny je 30 tkm. Příčin špatného chodu může být víc, těsnění pod hlavou, lambda sonda, váha vzduchu, díra v hadici od sání-vlnovec apod. Začni filtrem, důkladně prohlédni vlnovec od váhy k sání, stačí malinkatá trhlina. Poté zkus odpojit lambdu zda se něco změní a taky někde si půjčit váhu která je 100% funkční a prohodit jí. Vadné snímače na motoru by měla zjistit diagnostika.
Napsal: sob 01.05.2010 10:55
od tupaccz
ten vlnovec jsem měnil nedávno takže je ok skusím ten filtr děkuji za radu:-D
Napsal: sob 01.05.2010 10:59
od mequi
Jestli máš pocit, že to nejede na 6 válců tak zkus vyměnit cívky.
Napsal: sob 01.05.2010 14:40
od tupaccz
cívky?? ted nevím co přesně myslíš:-D zase až takový znalec nejsem:-D
Napsal: sob 01.05.2010 20:24
od mequi
Napsal: čtv 24.06.2010 04:08
od gumy
Tak to tady čtu a mám pocit, že máme stejnou závadu. Já to tedy pozoruju jen u studeného startu. Když už motor běžel, tak je každý další start OK, ale jak vychladne, tak se opakuje tato situace: 1. otočení - motor točí a nic, 2. otočení - motor chytne na tři válce, 3 otočení a motor běží úplně bez problémů v celém rozsahu otáček. Takže jsem provedl klasický postup. Odpojení jednotky a tím její výmaz - prvních 100km OK, pak znovu stejná závada. Výměna vzduchového filtru - nepomohlo. Výměna svíček (kdoví, kolik měly najeto). Původní NGK za nové Bosch. Prvních cca 100km OK a pak znovu stejná závada. Kontrola palivového filtru - benzín z něho tekl normálně, takže byl OK - a vzápětí nato kontrola funkčnosti palivového čerpadla - fakt to prstem na hadici neudržím - takže čerpadlo taky OK. Napadají mě ještě - voda v nádrži, váha vzduchu, čidlo teploty motoru. V tomhle pořadí to zkontroluju, ale taky bych uvítal nějaké nápady. Jo jinak je to e36 320i M50 a VANOSem.
Napsal: pát 25.06.2010 10:40
od hatorikatany
mohlo by to být palivové čerpadlo, třeba máte nízký tlak benzínu, ale určitě bych začal filtrem, je to nejlevnější a kolikrát to pomůže

Napsal: pát 25.06.2010 22:16
od gumy
Tak jsem to dneska konzultoval s kolegou v práci a jeho myšlenka byla celkem logická. Pro start studeného motoru je potřeba zapnout sytič. Aby to řídící jednotka udělala, tak musí dostat správnou informaci z čidla teploty chladící kapaliny. A pokud je to čidlo špatné, tak jede na nouzový režim, který je 80°C. Takže se sytič nesepne. Proto se motor několikrát protočí naprázdno. Nemůže ani moc pomoct sešlápnutí plynu, protože pedálem ovládáme množství vzduchu a ne benzínu. Takže v neděli zkontroluju to čidlo. Čerpadlo i filtr by dělaly problémy i za jízdy a to se právě neděje. Auto jede jak drak a hlavně startuje v pohodě se zařátým motorem.
Napsal: pát 25.06.2010 22:22
od gumy
A k tomu palivovému filtru. Na autě, které jsem měl předtím - BMW e36 316i Compact 12/94, byl filtr originál z fabriky, tedy 14 let starý a měl podle tacho najeto 200000 km a všechno bylo OK. Vyměnil jsem ho jen proto, že by se to mělo.
Napsal: sob 26.06.2010 17:35
od hatorikatany
to jo on vydrží klidně 14 let a pak jednou natankuješ kaši a je po

a je jedno jestli je fungl novej nebo 14ti letej
Napsal: sob 26.06.2010 17:37
od hatorikatany
gumy píše:Tak jsem to dneska konzultoval s kolegou v práci a jeho myšlenka byla celkem logická. Pro start studeného motoru je potřeba zapnout sytič. Aby to řídící jednotka udělala, tak musí dostat správnou informaci z čidla teploty chladící kapaliny. A pokud je to čidlo špatné, tak jede na nouzový režim, který je 80°C. Takže se sytič nesepne. Proto se motor několikrát protočí naprázdno. Nemůže ani moc pomoct sešlápnutí plynu, protože pedálem ovládáme množství vzduchu a ne benzínu. Takže v neděli zkontroluju to čidlo. Čerpadlo i filtr by dělaly problémy i za jízdy a to se právě neděje. Auto jede jak drak a hlavně startuje v pohodě se zařátým motorem.
tak to zkus, možná to bude ono ... pak dej vědět
