Stránka 1 z 1

Napsal: pát 23.04.2010 00:52
od Rezet
Zdravím,
Chci se tu pozeptat nějakého odborníka na motor M47. Mám tento motor a ráno když je studený a otočím klíčkem tak okamžitě naskočí. Problém ale nastane když už je motor ohřátý. Točí zlehka ale naskočí třeba až po 10s a někdy až na 3tí pokus. Baterie je nová, palivovej filtr 5 měsíců starej. Výkon super, prostě jinak šlape jako hodinky. Diagnostika mlčí :evil:
Nemá někdo typ?
Děkuji

Napsal: pát 23.04.2010 15:26
od Matrix
Zkontroluj vstřiky.Pravděpodobně jeden vstřik není v pořádku.

Napsal: sob 24.04.2010 10:01
od Rezet
Matrix píše:Zkontroluj vstřiky.Pravděpodobně jeden vstřik není v pořádku.


Děkuji za typ. Chci si jen upřesnit pojem "zkontrolovat vstřiky". Předpokládám že se nejedná o vizuelní kontrolu na ktere nic neuvidim ale měl bych asi zajet do BOSCH servisu kde mi je pomoci diagnostiky prověří.
Nebo existuje i jiný spůsob jak takzvaně zkontrolovat vstřiky?
Děkuji za každou zkušenou radu :wink:

Napsal: sob 24.04.2010 12:04
od FiliposII
Vstriky doma nezkontrolujes, mosi to udelat nekdo kdo na to ma vybavu. Jen dle pristroju dokazes zjistit, v jake kondici je vstrik.

Napsal: pon 26.04.2010 09:28
od Rezet
Myslel jsem si to, že to doma "na koleně" :) neudělám.
Jěště jedno téma do pranice :wink:
Má tu někdo realnou a hlavně odbornou zkušenost jak dlouho vydrží vstřiky? Mám na nich nalítáno 220tis. :o

Napsal: pon 26.04.2010 15:35
od Rezet
Dneska jsem byl na diagnostice u Bosche a mám malej horní tlak při točení na baterii při startu. Bud blbne nějaké čidlo, nebo čerpadlo není ok nebo vstřiky na přepadu mužou propouštět. To jsem zvědav čim to nakonec bude 8O