Stránka 1 z 1

Napsal: stř 14.04.2010 11:35
od Jamall
Možná už to tu někde je, ale nejspíš jsem špatní pes na pátráni. Mám tu dotaz pro zkušeného co to už někdy koumal. Zajímal by mě rozdíl hlavy motoru mezi tipem M50b20 a M50b25. Schánim něco silnějšího a v jednom inzerátu jsem se dočet, že jsou údajně stejní, ale co tudíž velikost válce a celkově spalovací prostoru, neměla by bít hlava s větším obsahem větší, tedy alespoň klobouček který přiléhá na válec?

Napsal: stř 14.04.2010 17:09
od Fx
Víš, jak by ti to hnulo s kompresním poměrem?

Napsal: stř 14.04.2010 21:05
od libovka
2.5 bude mít větší ventily.

Napsal: stř 14.04.2010 21:22
od Jamall
Ahá, dva 100% důvody proč nejsou stejné, takže borečk je blbeček?

Napsal: stř 14.04.2010 21:30
od Jamall
To by mě zajímalo, jak se takový motor může chovat….větší kompresní poměr, ale dostane se tam mín paliva, taky spalovací prostor vypadá jinak než by měl, tudíž se budou plyny jinak hýbat při procesu…nemluvím o těsnění pod hlavou

Napsal: stř 14.04.2010 21:39
od noname
Myslím, že hlavy z 2,0 a 2,5 rozumně zaměnit nepůjdou, protože motory mají rozdílné vrtání....

Napsal: čtv 15.04.2010 22:58
od Jamall
OK takže porod s hlavami vyřešen.

Verdikt - BLBOST -

Napsal: pát 16.04.2010 15:25
od FiliposII
Neni nahodu kompresni pomer (tedy velikost spalovaciho prostoru) tvoren pomoci kliky? ja sem mel hlavu z M50B25 nekolikrat v ruce. mohu o nic rect, ze pomoci ni je tvoreno jen minimum spalovaciho prostoru, spalovaci prostor, ktery vytvari hlava je v postate strizka, kde po obou stranach jsou ventili. Ventili u 325i jsou navrzeny na maximalni velikost, pri zachovani pevnosti materialnu, nevim jak je temu u M50B25, ale asi to bude stejne, jinak pokud si vzpominam, tak M50B20 a M50B25 maji stejny prumer valce. Objem je delan zdvihem,
takze zamena z B20 na B25 je mozna realne a ten dotycny clovek mozna nekecal.
Ale samozrejme by to chtelo overit. Je mozne ze na B25 hlavu sa pouzival lepsi material, ale to asi nikdo nezjisti, ale rozmerove mohou byt naprosto shodne.

Napsal: pát 16.04.2010 16:49
od Foldas
oba motory (2,0 i 2,5) mají rozdílne vrtání i zdvih stejné vrtání maji 2.5,2.3,2.8 a hlava z 2,5 má větší ventily takže by to byla opravdu uchvatná představa koupit auto s takovým paskvilem.

Napsal: pát 16.04.2010 16:53
od Foldas
tím že třeba snížíš hlavu zvýšíš kompresní poměr tím že dáš nižší písty zase kompresní poměr snížiš