Stránka 1 z 2

Napsal: ned 11.04.2010 20:36
od lou
Naměřil jsem tyhle hodnoty ale jsou tam nějaké větší rozdíly, 10,8- 13,8, vadí to?
1V 11,2
2V 10,8
3V 13
4V 11,6
5V 13,8
6V 13

Napsal: ned 11.04.2010 22:46
od davidcoly
ja si myslim ze jo za to jsou docela velky rozdily

Napsal: ned 11.04.2010 22:47
od davidcoly
ale nejsem si jistej

Napsal: pon 12.04.2010 08:56
od Cuky
Jsou moc velký měly by se lišit tak max o 1bar (přibližně ) Ale stejně pokud nebudeš dělat generálku motoru tak s tím moc nenaděláš :(

Napsal: pon 12.04.2010 11:03
od xSAFA
Tak tak ty rozdíly jsou moc velký...

taky mě to čeká jsem zvědavej na výsledek :?

Napsal: pon 12.04.2010 12:36
od bas2
do tych valcu s nizkym tlakem cvrkni trochu oleje a zmer znovu (tlaky by se meli merit pri teplem motoru), tak aspon zistis ci unik tlaku je na krouzkach nebo na ventilech....

Napsal: pon 12.04.2010 23:21
od lou
Když tam dám trocha oleje a tlak ve válci se zvětší tak je to pístníma kroužkama ale když se nezvětší tak je to ventilama, je to takhle jestli tomu dobře rozumím?

Napsal: úte 13.04.2010 07:28
od Cuky
Přesně tak :wink:

Napsal: úte 13.04.2010 12:47
od bas2
nebo teoreticky muze byt foukly tesneni pod hlavou nebo hlava mezi valcema, tz. ze ti valec c. 2 profoukuje do valce c. 1. a opacne.

Napsal: úte 13.04.2010 16:16
od Cuky
Tak pokud se to po tom oleji nezlepší tak to stejně nepoznáš dokud to nerozebereš, takže je to asi jedno ne.

Napsal: stř 14.04.2010 23:38
od lou
No vypadá to že GO motoru dělat nebudu když tak max. těsnění pod hlavou zkusím vyměnit nebo nějaký ten ventil. Díky všem za rady a názory :wink:

Napsal: pát 16.04.2010 11:54
od Zdenda_8
Kamarád mi říkal , že pátý válec je vždycky nejvíc namáhaný , tak podle toho tlaku by to možná i sedělo ...

Napsal: pon 19.04.2010 09:29
od rob2fab
jezusky budu trosku varit z vody,ziju v predstave ze benz. motor ma obecne kompresi cca 9-12 kde se tam vzalo tech 13.8? to spis odpovida vybehanemu TD motoru od VW řek bych že to mas blbe zmereny.protoze jak na motoru muze narust komprese nechapu.

Napsal: pon 19.04.2010 09:36
od mequi
rob2fab: podle mne nejde ani tak o velikost naměřených tlaků, ale o odchylku kterou ty válce mají. Pokud to bylo měřeno jedním přístrojem.

Napsal: pon 19.04.2010 10:52
od rob2fab
mequi:nesouhlasim.me ty cila prijdou jak vymysleny

Napsal: pon 19.04.2010 11:45
od bas2
rob2fab píše:jezusky budu trosku varit z vody,ziju v predstave ze benz. motor ma obecne kompresi cca 9-12 kde se tam vzalo tech 13.8? to spis odpovida vybehanemu TD motoru od VW řek bych že to mas blbe zmereny.protoze jak na motoru muze narust komprese nechapu.


motor s kompresnim pomerem 10:1 muze mit tlaky az do 14 atm. Komprese muze narust karbonem.

Napsal: pon 19.04.2010 11:59
od mequi
Já jsem taky před časem měřil tlaky na mém 320i a byli taky kolem 13 ale všechny. Tak to číslo 13 dávám na vrub odstupnování tlakoměru.

Napsal: pon 19.04.2010 12:36
od rob2fab
bas2 píše:
rob2fab píše:jezusky budu trosku varit z vody,ziju v predstave ze benz. motor ma obecne kompresi cca 9-12 kde se tam vzalo tech 13.8? to spis odpovida vybehanemu TD motoru od VW řek bych že to mas blbe zmereny.protoze jak na motoru muze narust komprese nechapu.


motor s kompresnim pomerem 10:1 muze mit tlaky az do 14 atm. Komprese muze narust karbonem.
komprese muze narust karbonen?jako ze to tam vytesni nejaky mikro nepresnosti? to se muzem bavit o tisicinach jednotek NE o destinach bo celych cislech.

Napsal: pon 19.04.2010 17:20
od lou
rob2fab píše:mequi:nesouhlasim.me ty cila prijdou jak vymysleny

Bylo to měřeno jedním tlakoměrem, motor zahřátý na provozní teplotu, šešlápnutý plyn

Napsal: pon 19.04.2010 22:59
od mequi
bas2 píše:nebo teoreticky muze byt foukly tesneni pod hlavou nebo hlava mezi valcema, tz. ze ti valec c. 2 profoukuje do valce c. 1. a opacne.
Je to jen spekulace, ale kdyby bylo prasklé těsnění mezi válcema, tak by byly tlaky u dvou sousedních válců stejné ne?