Stránka 1 z 1
Napsal: pát 09.04.2010 07:52
od ruzi320i
Ahoj, r.v. 96, takže asi vanos m52.Studený si to valí jak sviň, ale po ujetí cca 14km, co se auto dostane na provozní teplotu, tak najednou ztratí výkon, je to líný a občas to neřadí, takže to jede na nouzovej režim.Dělalo mi to už loni v létě a přišla zima a auto bez problémů i zahřátý a teď se oteplilo a dělá to zas.Nevím kde hledat, svíčky nový NGK, váha nová origo SIEMENS...Diagnostika nepíše nic

Napsal: pát 09.04.2010 08:19
od starML
Podívej se kolik a jaký olej máš v tom automatu, ale to jen tak preventivně. Potom si zajeď na myčku a vyčisti si chladiče, více si o tom přečti v mojich posledních příspěvcích.
Napsal: pát 09.04.2010 18:00
od ruzi320i
Olej mám dávanej novej i s filtrem, takže to je OK.Tvoje příspěvky jsem pročetl a nestačím se divit, že tohle má na výkon až takový vliv.Dnes ho ještě vyčistím a dám vědět.Zatím moc díky
Napsal: úte 13.04.2010 18:13
od ruzi320i
Takže jsem pečlivě vyčistil chladič, vystříkal vapkou, je jako nový a auto nejede furt.
Zjistil jsem ale, že mi to neřadí asi jen v 5 jízdách ze sta

,takže zřejmě to nebude automatem, ale jedu na nouzovej režim z nějakýho úplně jinýho důvodu, jinak se to chová takto:Auto, když je studené, tak jde krásně za plynem, pedál je citlivej, motor jde krásně na 6, ale jakmile se dostanu na provozní teplotu, tak v autě cukne, spadnou otáčky na vteřinu na minimum, jakoby mě někdo zatáhl za prdel a v tom okamžiku to ztratí výkon, ale řadí to, jen to prostě nejede do té doby než se motor opět neochladí.Další poznatek je ten, že když je to ohřátý, tak po lehkém sešlápnutí pedálu nejde na šet, ale na pět a až zvýším otáčky tak se to uklidní.Už si s tím nevím rady a moje všemi obdivovaný coupe mě přestává bavit.....

Napsal: stř 14.04.2010 19:06
od ruzi320i