Stránka 1 z 1
Napsal: stř 07.04.2010 08:40
od davidcoly
čau lidi mam problem a uz nevim co s tim.Kdyz se rozjizdim tak do 2000 otacek to cuka a zni to jak traktor ale pak ve 2000 to cukne a jede to normalne az do omezovace. A kdyz to necham na volnobeh bezet tak to strili jak kdyz vynechava jeden valec tak to proslapnu a zase chvily to bezi normalne a pak to zacne strilet.ja myslel ze to bude svickama tak jsem je vymenil to nebylo tak sem si rikal ze budou v haji civky tim to taky nebylo tak vsichni rikaly to je vaha vzduchu tak jsem ji koupil a taky to nebylo.Nejhorsi je na tom to ze kdyz bych se chtel podiat pres pc co je tam za chybu tak nejde vubec napichnout pc ... predem dik za rady uz nevim co stim
Napsal: stř 07.04.2010 16:36
od Cert
cos tam dal za svíčky?
zdrojem problémů by dle zkušenějších mohlo být i palivové čerpadlo anebo zanesený vstřiky či malá komprese na některym válci

. Sám to teď reším taky.
Napsal: stř 07.04.2010 17:37
od Paavo
spatna komprese?no nevim........pokud by to jelo furt na 6,tak bych rek, ze by to bylo mozny,ale pokud se valec chyti po prekroceni 2000ot. tak bych to na tohle nevidel.Jak to mas s olejem a kourenim?Pokud by modre kouril, tak bych sel po vuli na vetilech,pokud by pribejval olej a byl v nem benzin, tak ti muzou poustet pistni krouzky.Mozna este zapalovaci kabely.....
Napsal: stř 07.04.2010 18:02
od Cert
s tou kompresí mi to psal někdo do mého threadu o tomhle problému. Osobně se mi to zdá taky divny, ale už to mám domluvený, tak uvidíme.
Napsal: stř 07.04.2010 20:04
od davidcoly
no nevim ja si myslim ze to budou ty vztriky pac ja mam komplet nove udelanou hlavu...a olej je ok furt kouri to furt stejne pac mam vykuchlej katak ale ted v kdyz je teplo tak skoro vubec nekouri...ja zkusim natankovat 100 oktan a uvidim jestli se to vycisti prinejhorsim zkusim vztriky vymenit
Napsal: stř 07.04.2010 20:05
od davidcoly
jo a svicky jsem tam dal NGK
Napsal: stř 07.04.2010 20:41
od Paavo
sam na mereni komprese nemam koule............este by mi rekli, ze to stoji za starou backoru a me by z toho mrdlo

Napsal: stř 07.04.2010 22:51
od davidcoly
asi tak nejak

nesmym zapomenout ze uz je to postarsi auto a ze uz nebude jak novy
Napsal: čtv 08.04.2010 15:18
od frank325i
mel jsem stejny problem...jako kdyz te nekdo drzi a pak naras vyletis...menil jsem:
-vaha vzduchu
-lambda sonda
-koleno u sani(dira)
-svicky original
-palivovy filtr(musim podotknout ze tady byl nejvetsi narust vykonu)
-regulator otacek(nemel jsem love tak jsem ho jen nechal 1den v petroleji a funguje)
mel jsem katy venku a dal jsem zpet
CUKANI JE PRYC
MA RADA JE ZE MUSIS UDELAT DIAGNOSTIKU , PAK SE TEPRVE POHNES...
Napsal: čtv 08.04.2010 22:50
od davidcoly
aha .... a na kolik te vysly ty vymeny?? a diagnostiku bych rad udelal ale nikdo se mi nemuze nabourad do ridici jednotky to pise bud ze ridici jednotka nejni k dispozici a nebo vubec nic se nenacte
Napsal: pát 09.04.2010 07:58
od Paavo
jsem ti psal,ze musis na origo diagnostiku...........delali to diagnostiku Carsoftem co?Tami taky nenasla RJ.Jedinej uspech jsem mel u tejpka, kterej ma diagnostiku ATAL,ta nasla moje auto v poho, lae zase nenasla bratrovo 320i e36.Takze babo rad.....Origo mas jistotu,sice vysolis 1200,- Káčé ale mas to cerny na bilym.
Napsal: pát 09.04.2010 13:02
od Slavisimo
Pokus byl spojit to s Boschkou...ale neslo to nacist. Kdo vi
Napsal: pát 09.04.2010 22:46
od davidcoly
no uvidime musim to nejak poresit jako da se s tim jezdit ale je to des

pri rozjezdu bych si mohl namichat shake
