Stránka 1 z 1
Napsal: ned 28.03.2010 10:50
od Ori
potřebuju přesně vědět co znamená. jedná se o E36.
a je to
DME M5.2
číslo 26 (a napsalo to k tomu tohle: multiplicative mixture adaptation part load bank1,control limit reached)
a číslo 108
BAE
číslo 3,5,18,24
ZKE 4
číslo 1,37,50
EWS
o1 key1 not recognised
o5 key5 not recognised
za jakýkoliv info o těchto chybách moc děkuju
Napsal: ned 28.03.2010 13:16
od Fx
Ori píše:o1 key1 not recognised
o5 key5 not recognised
EWS nemá s tímto tvým problémem nic společného (je to imobilizér, ale kdyby byl nefunkční, tak ani neotočíš startérem), značí to jen, že dlouho nebyl použit klíč s číslem 1 a 5 (mj. to znamená, že od tvého auta byl přiobjednáván minimálně jeden klíč).
ZKE IV je jednotka centrálu ("komfortní jednotka"), také nemůže mít souvislost.
BAE?
A teď podle mě nejzajímavější. Podle typu DME (tj. řídící jednotky motoru) bys tam měl mít M62 4,4i
Napsal: pon 29.03.2010 10:48
od Hansen
Chyba 108 u DME signalizuje, že byla odpojena baterie a DME byla bez napětí. Stačí ji vymazat a neměla by se objevit znovu. Chyba 26 znamená, že motor dostává příliš chudou nebo bohatou směs a hodnoty kontrolní lambda sondy jsou mimo meze.
Tuto chybuz může vyvolat:
- vadná váha vzduchu
- ucpaný palivový filtr
- netěsné sací potrubí
- vadné palivové čerpadlo
- vadná lambda sonda
Jestli máš najeto více než 160000 km, tak asi budeš mít v háji lambda sondu.
Napsal: stř 21.04.2010 12:31
od Ori
už mám vyměněnou lambdu
a mám už jen tuhle chybu na motoru:
číslo 62 -misfiring in several cylindres.
tuším že to asi bude špatné zapalovaní na některém válci??
co mám vyměnit nebo na co se podívat nejdřív?
Napsal: čtv 22.04.2010 20:27
od Hansen
Chyba 62 znamená, že na některém válci trvá hoření směsi déle, než je průměrná hodnota hoření paliva v ostatních válcích. Délku doby hoření počítá řídící jednotka z údajů čidla na klikové hřídeli. Můžeš mít v háji tohle čidlo, ale může to být i jiný problém se zapalováním.