Stránka 1 z 1
Napsal: pát 26.03.2010 21:10
od gear
nechce se mi stím někam jezdit na diagnostiku nechci to zbytečně níčit,když to blbne!!Poraďte mi vubec nevim co stím...

E36 coupe 320i rok:..93
Napsal: ned 28.03.2010 13:17
od gear
No nikdo se stím nesetkal?
Napsal: pon 29.03.2010 11:01
od Cuky
S tímdle jsem se sekal na golfu III a tam přeškočily rozvody ale 320 má asi řetěz ne? A tam to není tak pravděpodobný
Napsal: pon 29.03.2010 15:00
od gear
Cuky píše:S tímdle jsem se sekal na golfu III a tam přeškočily rozvody ale 320 má asi řetěz ne? A tam to není tak pravděpodobný
Nn No jako nastartuju to ale nedržej otáčky...
Napsal: pon 29.03.2010 15:29
od hanzikk
Cuky píše:S tímdle jsem se sekal na golfu III a tam přeškočily rozvody ale 320 má asi řetěz ne? A tam to není tak pravděpodobný
Taky jsem se stím, setkal na golfu a byt to rozdělovač...no spíš jeho palec...
Napsal: pon 29.03.2010 17:12
od gear
A nesetkal se nahodou někdo na m50b25?ne na golfu?
Napsal: pon 29.03.2010 21:00
od sa-tan666
možna ucpanej katalyzator skusit povolit vyfuk nebo vysroubovat lambu
Napsal: úte 30.03.2010 07:23
od hanzikk
Golf nebo bavo...vždyť je to skoro stejný..

Napsal: úte 30.03.2010 15:48
od Karbec
Napsal: úte 30.03.2010 16:25
od gear
sa-tan666 píše:možna ucpanej katalyzator skusit povolit vyfuk nebo vysroubovat lambu
Ok zkusim to

Napsal: pát 09.04.2010 21:54
od dede789
presne tenhle problem jsme ted resili na fabii..vysypal se katik a kompletne zacpal vyfuk,uplne stejny potize jako tu popisujes ty

..takze to bude pravdepodobne tim

Napsal: sob 10.04.2010 15:34
od gear
Když beží motor tak to trochu víc kouří..když odpojim za běhu motoru lambu tak to nic neudělá furt stejný ani to nereaguje..tak asi jinou lambu co?
Napsal: sob 10.04.2010 16:34
od Hyri
to je dobre ze bez diagnostiky ches neco resit

gratulujem. neboj 2,0 neublizis nijak.a podla mna to je cidlo kluky.
Napsal: ned 11.04.2010 09:19
od gear
Hyri píše:to je dobre ze bez diagnostiky ches neco resit

gratulujem. neboj 2,0 neublizis nijak.a podla mna to je cidlo kluky.
prosimtě z okolí jí tady nikdo nemá tak abych jel 35 km na diagnostiku a zníčil další věci okolo tak to se mi fakt nechce...taky sem přemýšlel že to muže bejt čidlo klikovky......
Napsal: ned 11.04.2010 15:45
od Hyri
sice ja k nemu nakokot pristup ale skus treba testnut z funkcneho auta ale je to zbytocna robota.a nemas tam co pokazit.bez diegnostiky je to system pokus omyl a vyhozene prachy. a kazdopadne cidlo davej origo a ne febi a podobne repliky.
Napsal: ned 11.04.2010 20:47
od Bohhy
z me vlastni zkusenosti bych se take priklanel ke snimaci na klice nebo na vacce.
Napsal: ned 11.04.2010 20:49
od Hyri
skor klike podla symptomu, ale tak bez diag pica....
Napsal: sob 24.04.2010 21:35
od kubac
Já měl podobnej problém a bylo to vypadlou podtlakovou hadicí na volnoběh. ta hadička neni skoto vidět, teda aspoň u mý 316ky. nakop sem to motor skoro chcípal a střílelo to u váhy vzduchu. tak to skus zkontrolovat
Napsal: ned 25.04.2010 11:18
od FiliposII
gear píše:Když beží motor tak to trochu víc kouří..když odpojim za běhu motoru lambu tak to nic neudělá furt stejný ani to nereaguje..tak asi jinou lambu co?
O par prispevku vyse radili vysroubovat lambdu, ne odpojit, jde o to abys pred katem udelal diru. Mozna to zkus jeste jednou.
Jesi mas ucpany katalizator, tak by take auto nemelo jit do otacek.
Jinak chybna funkce cidla kliky by to mohla delat take.
Pripadne mozna i chybna funkce cidla vacky by sa na tom mohla podilet. Kdyz odojis cidlo vacky, motor by mel bezet.