Stránka 1 z 1
Napsal: stř 24.03.2010 22:15
od Cert
Po koupi cca. za dva dny to začalo dělat za jízdy- příklad: konstantní rychlost na 5.stupeň 90km/h a při mírným přidání plynu se auto rozklepalo, když jsem podřadil na 4ku, tak ok. Druhej den už i na volnoběh nešel na šest. Při prvním servisu jsem koupil svíčky bosch dle katalogu, palivový i vzduchový filtr a auto jelo zase normálně. Teď, po cca 2týdnech zase to samý. V nízkejch otáčkach jde na pět a při zátěži se chytí šestej. Zapalovací cívka na některým válci nebo něco jinýho?
Napsal: stř 24.03.2010 23:00
od milius
nevim nevim jestli civka v tom bych problem asi nehledal, co svicky kdyz je vyndas?? kdyz tam byli novy tak vse ok, netaha tedy nejakej valec olej a v nizkejch otackach se to nestaci propalit, podivej se na ne jak vypadaji mel bys to na te svicce poznak ktera to je, nebo pak skouknout vstriky jestli to nejakej nezalejva, nebo kdyz ma maly otacky tak neotvira, neco podobneho sem mel taky a neveril jsem tomu ale pouzivani prisady do benzinu TBE castrol vse zase ok
Napsal: ned 28.03.2010 09:53
od Cert
tak mám natankovano od shellu + čistič soustavy, najeto kolem 100km a pořád stejný. Jednou to jede bez chyby a za chvilu na pět. Bylo mi doporučeno, ať ještě znovu vyměním svíčky- místo bosch ngk.
Napsal: stř 31.03.2010 18:31
od Cert
Jaký svíčky mám koupit? Dle etk jsou na výběr:
NGK BKR 6 EK
NGK BKR6EQUP jakýsi high power asi 3x dražší
?
Napsal: stř 31.03.2010 19:01
od libovka
Pokud tam máš svíčky Bosch přesně ty co tam patří tak se vyser na svíčky a hledej jinde.
Jinak NGK BKR6EK.
Napsal: stř 31.03.2010 19:02
od mequi
Mne tohle dělalo taky. Měnil jsem svíčky ale nepomohlo. Bohužel bylo to cívkama.

a k těm svíčkám BOSCH - jezdil jsem s nima 3 roky samo výměna atd a nikdy s nima nebyl problém. Tak je tam v klidu nechej a vyměn cívky.

Napsal: stř 31.03.2010 20:07
od hatorikatany
změř komprese ve valcich ... ja je změřil a nestačil jsem se divit ... měl jsem na dvou válcích pouze cca 3 bary a taky to v nízkejch nešlo na všechny, svíčky byly jak uhel černý ...
Napsal: stř 31.03.2010 20:54
od Spajky
Cert píše:Jaký svíčky mám koupit? Dle etk jsou na výběr:
NGK BKR 6 EK
NGK BKR6EQUP jakýsi high power asi 3x dražší
?
výrobcem jsou předepsaný ty NGK BKR6EQUP
Napsal: stř 31.03.2010 22:25
od Cert
diky za reakce, upřímně teda nevim, co dřív měnit
ke všemu mi teď začalo tak "klapat" v motoru, jde to jakoby od vanosu, tak mě začíná pomalu vopocovat

. Za studena dost nahlas, po chvilce o poznání míň, ale je to tam pořád. Začalo to včera večer při teplym startu z ničeho nic. Jdu hledat...
Napsal: stř 31.03.2010 22:53
od Fx
Jako první změř ty tlaky, pak hledej jinde.
Napsal: čtv 01.04.2010 08:35
od libovka
Spajky píše:Cert píše:Jaký svíčky mám koupit? Dle etk jsou na výběr:
NGK BKR 6 EK
NGK BKR6EQUP jakýsi high power asi 3x dražší
?
výrobcem jsou předepsaný ty NGK BKR6EQUP
No ono záleží co má za auto a za motor.Jestli M50,52,54 ??????
Napsal: čtv 01.04.2010 09:20
od xSAFA
V názvu tématu M52

Napsal: čtv 01.04.2010 18:38
od libovka
To jsem přehlíd.
Tak sem jsou svíčky BKR6EK uplně bezproblémů. BKR6EQUP jsou zbytečnost.
Napsal: čtv 01.04.2010 19:01
od Fx
Taky jedu na BKR6EK
Napsal: pát 03.09.2010 20:38
od Cert
problém vyřešen:
- po zakoupení dalších svíček- NGK bez změny
- diagnostika odhalila závadu na prvním válci
- vyměnil jsem zapalovací cívku na prvním válci a od tý doby je klid (~ 5000km)
Tímto ještě jednou, tentokráte veřejně, děkuji Huskovi za ochotu, diagnostiku i prodej nového modulu.