Stránka 1 z 1
Napsal: pon 22.03.2010 18:27
od frank325i
zajima me kdyz jedu s autem s kopce na 5 tak mi ukazuje ekonomer spotrebu nula ale kdyz jedu s feldou 1.3mpi na 5 tak to drzi stejne otacky jak u bmw ale zere mi to vic nez bmw...je nejaky velky rozdil u tehle motoru???ptam se pac bracha tvrdi ze ta felda jede taky za nula...dokaze mi nekdo odpovedet???
Napsal: pon 22.03.2010 18:34
od Kalasnikov
při brždění motorem nebere palivo ani felda ani 325i, pokud tedy otáčky neklesnou pod určitou úroveň zhruba 1500 otáček. Tohle mimochodem umí už pokrokovější karburátory.
Napsal: pon 22.03.2010 20:04
od ironpipi
Kalasnikov píše:při brždění motorem nebere palivo ani felda ani 325i, pokud tedy otáčky neklesnou pod určitou úroveň zhruba 1500 otáček. Tohle mimochodem umí už pokrokovější karburátory.
Asi tak nějak u stříkaček při brždění motorem spotřeba nula, u karbecu si to něco bere...
Napsal: pon 22.03.2010 20:25
od frank325i
dik sice jsem prohral ale to neva...
Napsal: pon 22.03.2010 20:58
od Kalasnikov
ironpipi píše:
u karbecu si to něco bere...
jak u kterého, existují i karburátory s uzavíráním volnoběžného okruhu, pak to také nebere nic.
Napsal: úte 23.03.2010 00:11
od Maysner
Kalasnikov píše:ironpipi píše:
u karbecu si to něco bere...
jak u kterého, existují i karburátory s uzavíráním volnoběžného okruhu, pak to také nebere nic.
tzv ekonomizer. podle podtlaku v sani ti to zavira ci otvira. diky tomu setris pri brzdeni motorem palivo, stejne jako strikacka