Stránka 1 z 1
Napsal: stř 03.03.2010 20:59
od happyboy
320d,e46,2002,110kw,kombi........delší dobu pozoruji olejovou stopu ve spodní části na levé straně intercooleru(čelem k vozu).Pár kapek je dole vepředu u spoileru.Auto se chová normálně bez nějakých problémů.Odhaduji,že je problém kolem intercooleru.Asi jako každé turbo pouští nepatrné množství oleje a tak nepočítám s tím,že je to Turbem.Pomůže někdo ...............díky

Napsal: čtv 04.03.2010 07:47
od libovka
Turbo sice propouští nepatrné množství,ale osobně bych nechal turbo skontrolovat.Další věc která s tím může mít spojitost je odvětrání motoru ve kterém je filtr kterej se ucpe.Motor se pak tlakuje a olej to tlačí turbem ven.
Napsal: čtv 04.03.2010 14:39
od happyboy
libovka píše:Turbo sice propouští nepatrné množství,ale osobně bych nechal turbo skontrolovat.Další věc která s tím může mít spojitost je odvětrání motoru ve kterém je filtr kterej se ucpe.Motor se pak tlakuje a olej to tlačí turbem ven.
Můžeš přiblížit kde je odvětrávání motoru?Mrkl bych se na ten filtr jestli je to možné.Díky za odpověď
Napsal: čtv 04.03.2010 18:49
od libovka
Je to nahoře na motoru u vzduchového filtru.Taková krabička asi na 4 imbusy.Ale na něj ani nekoukej a rovnou ho kup novej,protože bude tak jako tak zalepenej.Prodává se to cca za 1200kč v BMW.
Napsal: čtv 04.03.2010 18:54
od 3llf
je to tzv. oil separator a dneska jsem ho kupoval v BMW na 3.0d za necelých 500Kč, to olejovej filtr byl dražší
Napsal: čtv 04.03.2010 19:04
od nemcour
je ten filtr na odvětrání motoru aji na 318tds? mám taky nepatrné množství oleje v intercooleru a kdys oddělám vzduchoví filtr tak v hadici co jde k turbu tak je známka oleje
Napsal: čtv 04.03.2010 19:34
od libovka
3llf píše:je to tzv. oil separator a dneska jsem ho kupoval v BMW na 3.0d za necelých 500Kč, to olejovej filtr byl dražší
A ty jsi kupoval jen ten filtr do toho separátoru???Mě řekli že to jde koupit pouze komplet a ani jim to nenabídlo ten filtr samotnej.