Stránka 1 z 1

Napsal: stř 03.03.2010 13:06
od DirtyHarry
Zdravím,
jsem z vlákna 5-er,mám v pořadí čtvrté bawo, 525 tds,víceméně spokojenost,ale žena má svůj kočár,děti povyrostli a já přemýšlím o menším a čilejším. Jasno mám v e-36,kastle coupé a váhám nad motorizací. Nechci 1,6 ani 2,8. A teď : stačí k radosti 1,8 - 16V,nebo šest hrnců? A dvoulitr nebo 2,5? Je tam velký rozdíl v pružnosti vzhledem ke spotřebě a obsahu? Může mi to žrát 12 litrů,ale musí to podle toho jezdit. A jak posuzujete spolehlivost těhle tří motorů navzájem? Jezdím cca 70 % město. A řízení si rád užívám. Hodně dávno jsem měl 318,radost řídit,ale ten motor neměl až takový zátah. A zbytek - pětková řada,to je spíš o pohodlí než dynamice.
Hoďte pár rad,přátelé,ať se trochu zorientuju.
Dík. :wink:

Napsal: stř 03.03.2010 13:12
od PolarBear
pokud nechces 328i pak je idealni volba urcite 323i :wink:

Napsal: stř 03.03.2010 13:30
od 100RM
PolarBear píše:pokud nechces 328i pak je idealni volba urcite 323i :wink:
:cool2:

Napsal: stř 03.03.2010 13:47
od Killca
jedine, jine volby jsou neekonomicke nebo jinak nevyhodne

Napsal: čtv 04.03.2010 10:15
od DirtyHarry
Děkuji,ta 2,5 mne láká nejvíce. Z pětkové řady znám,taktéž 150 PS dvoulitr,rozdíl ve spotřebě nula (spíše víc žere ten menší) a na pružnosti je to znát. A ještě - ten původní,plnokrevný,nebo po Vanosu?

Napsal: čtv 04.03.2010 10:42
od castro
urcite vanos, tedy oznaceni 323i (2,5i 170ps). A vybiral bych modely 97 a mladsi, maji pozinkovane casti karoserie a o trochu lepsi bezpecnost zesilenim A sloupku, nehlede na lepsi vybavu ale to je samo kus od kusu. A jelikoz se chces vozit tak Mpacket, ma nizsi podvozek, pokud si tam nedas svuj.

Napsal: čtv 04.03.2010 11:15
od zigi0713
ahoj jezdil jsem teď rok ve zmiňované 323 e36 kupé má sice nižší výkon než starší 2.5 141 Kw ale je lehčí má totiž hliníkový blok motoru kdežto ta starší m50 má litinu. Slyšel jsem od spousty lidí že výkon tý 323 se dá ještě zvednout a to celkem jednoduše. Prý je motor v celku stejný jako ten výkonější ale z nějakého důvodu má snížený výkon udajně kvuli předpisův v určitých zemích. Největší podíl má mít sání tzn. sání jako takové, vstřiky, klapka a váha vzduchu. Dále i výfuk by stam měl jít s větší propustností. To vše z tý 325 141Kw. Dost jsem se o to zajímal ale nakonec se mi naskytla koupě e46 323 double vanos a to jsem neodolal. A kupé teď prodávám je tady na foŕu v autech na prodej. Je to super sporťáček podvozek je tuhej a drží jako přišitý

Napsal: čtv 04.03.2010 11:40
od castro
no, s tim sporťáčkem bych to neříkal tak nahlas :-) to asi ne no.

Napsal: čtv 04.03.2010 12:51
od Danny
já nevím, jakoby se všichni štítili auta co nemá vanos. Já mám 325i bezvanos a jsem maximálně spokojen. Když do ní o víkendu přesednu z 320i touringa s vanosem tak je to masakr. Na vyblbnutí pokud člověk nechce Mko je ideální, má méně mechanických částí tzm méně potencionálních problémů a miluje otáčky. A stála mě v říši pakatel oproti modelům s vanosem. Za mě než 323 za 150000kč/to bych radši přišetřil na Mko/ radši 325 za 50000kč.

Napsal: čtv 04.03.2010 13:02
od castro
fakt je ze m50 je vetsi pila.

Napsal: pát 05.03.2010 07:48
od DirtyHarry
Na M50 se ještě nekladli takový ekologicko-zbytečný nároky,to je fakt. Na druhou stranu,s demontážemi katu + montážemi otevřených sání praxi mám.No,zkusím se povozit v obou motorických verzích a uvidím. Každopádně s 2,5 je rozhodnuto.Děkan všem za tipy.

Napsal: pát 05.03.2010 09:44
od Paavo
pokud chces spotrebu,tak je 323 jasna volba,pokud vic racingovej projev motoru tak starou M50.Je jak na zvuku tak hlavne na nadavkovani vykonu a tazny sily takova ostrejsi agresivni.O dvoulitru bych neuvazoval oproti dvaapuili nejede a zere cca stejne nebo max o 1L mene po meste.