Stránka 1 z 1

Napsal: pon 01.03.2010 01:10
od Eidam
Zdravim, mám jeden problém a potřeboval bych poradit. Před nějakou dobou mě zlobilo chlazení:např. měl jsem zahřátý motor na provozku a jel jsem z kopce tak se auto samo ochladilo třeba až na čtvrtinu hodnoty. Tak jsem vyměnil termostat a beze změny. Tak jsem si myslel že bude vadnej novej termostat, ale když sem zkusil ten starej v hrni povařit s teploměrem, tak jsem zjistil, že funguje přesně tak jak má. Tak vás prosím o radu. Jedná se E36 316i(1998).

Díky za odpovědi


///MOD Killca: zmenen nazev na akceptovatelnejsi

Napsal: úte 02.03.2010 08:37
od michal09
Eidam píše:Zdravim, mám jeden problém a potřeboval bych poradit. Před nějakou dobou mě zlobilo chlazení:např. měl jsem zahřátý motor na provozku a jel jsem z kopce tak se auto samo ochladilo třeba až na čtvrtinu hodnoty. Tak jsem vyměnil termostat a beze změny. Tak jsem si myslel že bude vadnej novej termostat, ale když sem zkusil ten starej v hrni povařit s teploměrem, tak jsem zjistil, že funguje přesně tak jak má. Tak vás prosím o radu. Jedná se E36 316i(1998).

Díky za odpovědi


///MOD Killca: zmenen nazev na akceptovatelnejsi


Měl jsem ten samej problém, jednalo se o vadné teplotní čidlo pro palubku... Respektive motor a jeho ohřívání by mělo fungovat správně, ale protože to čidlo je špatné, nebo má špatný kontakt tak ti ukazuje na budíku špatné hodnoty, kor když z provozní teloty ručička spadne dolu - je to následek toho že čidlo vypadalo z kontaktu, pak projedeš nějakou dírou, čidlo chytí kontakt a ukazuje správně zas do doby, než kontakt ztratí... Snad jsi pochopil co tím básník myslel :D

Jinak o výměně teplotního čidlo tady toho taky nebylo napsáno málo, takže pohledej a zjistíš to co potřebuješ... :wink:

Napsal: stř 03.03.2010 01:58
od Eidam
No to čidlo, je to možný, že bude v h****u, páč se mi asi tak před půl rokem stalo že při "menším" kravnutí mi rupnul plast co vodchází voda z morotu. Každopádně díky za radu