Stránka 1 z 1
Napsal: ned 28.02.2010 13:28
od philipo
Zdravím, už cca 2 den mi jdou takové divné zvuky od středového tunelu

. Je to jako kdyby nekdo vzal kus gumy a placal s ní o kus plechu. Minulý rok v červenci jsem měnil spojku a v bez problému. Akorát mě napadá ta hardy spojka. Tu jsem nechal původní, protože byla "dobrá". Stáva se to za jízdy, když zrychluju zvuk se také ztlumí a zintezivní nejlepe se to posloucha kolem 40 km/h...A zdá se mi že se to stupňuje. V pondělí budu volat kámošovi a hodíme to na hever a mrknem na to. Nemáte podobnou zkušenost nebo co jiného by to mohlo být? Děkuji.
Jaro je tady tak zase sypat money do auta

. Mám 318 rv 98 E46 87kW.
Napsal: ned 28.02.2010 14:24
od Jarouch
To vypadá na hardynu... měl jsem něco podobnýho a dělalo to stejně

Napsal: ned 28.02.2010 15:26
od philipo
Dobře, díky snad s tím zítra ještě dojedu. Tedy snad se to nepo uplně.
Napsal: ned 28.02.2010 16:44
od Tehu
ja hardynu taky menil poznal jsem to nejvice kdyz jsem na slap na plyn pustil plyn slap na plyn pustil plyn tak vzdycky klep...
Napsal: pon 22.03.2010 13:46
od xSAFA
Mohl by mi někdo kdo dělal říct jak náročná je výměna hardyny u e36 v domácích podmínkách? Jde mi hlavně o to jak moc velkej mord to je a jestli se do toho pouštět nebo to svěřit servisu? A případně kolik času si na to asi připravit... Dělal bych to venku na rampě tudíž mě nesmí nic zaskočit...
Návod jsem si přečetl v angličtině ale pokud by mi někdo mohl stručně popsat na co si dát pozor nebo nějaký typ na usnadnění práce budu rád. Výfuk bych asi sundal celej střed i s koncem tam vidím problém snad jen při povolení od svodů a pak v jeho hmotnosti... Nevím teda kolik váží výfuk 2.8 ale přes 20kg to určo bude, dá se to zvládnout v jedné osobě nebo připravit pomocníka? Nebo je lepší sundat jen středovou část? Pak už mi to nepříjde nijak složité. Snad jen bývají ty šrouby na hardy moc zarezlé?
Díky za rady

Napsal: pon 22.03.2010 13:54
od Brody
Hele dělal sem to na 316ce. Výfuk jsem tam nechával. A lepší je to dělat ve dvou, ikdyž sám bys to také zmáknul.
Pokud bude auto na rampě tak v pohodě. Jen je třeba mít ještě k ruce hever na pootáčení kolem aby ses dostal ke všem šroubum.
Vždy povolit šroub, zvednout auto, pootočit kolem a opět spustit na kola-a nebo pokud to bude možné zatáhnout ručku-aby si nemusel pořád heverovat

Napsal: pon 22.03.2010 13:57
od MattyX
jestli ti to pomuze tak sem to delal na trice , princip je velice podobnej , srouby pujdou povolit snadno celkem , vyfuk sem vubec nesdelaval , je kryci plechy oddelal , az mas vsechno povoleno tak vemes pajsr kterym se opres o drzak prevodovky trosku zabres kardan posunes dozadu vytahnes hardynu a zase zpet , neni to nic tezkyho , delal sem to v montazni jame a prace to nebyla ani na hodku jako

Napsal: pon 22.03.2010 14:10
od xSAFA
Díky kuci

Tak pokud nebude muset vejfál dolů tak to bude pohodka... Musím zjistit kolik je tam místa takhle z hlavy si to nevybavuju...
