Napsal: ned 28.02.2010 09:15
Zdravím kluci
Chtěl bych Vás tímto poprosit o radu. Když auto vytočím nad tuto hodnotu motor skočí do nouzáku. Taky bych měl říct, že důvod vím, ale neznám příčinu ( tu nejvíc pravděpodobnou )
Kolem střiků je provalená nafta a skoro v ní plavou. Takže nový O - kroužky mě neminou... Na Atalu mi to vyhodilo u VSTŘIKOVÁNÍ vysoký tlak v rampě ovládání. Ten tlak je tam opravdu velkej. Minimum a Maximum je 441,6 až 593,7 a mě dává při 2722,28 ot/min už 915,66 Barů což je sakra hodně. Ti kdo víte o co jde poraďte prosím co byste vyměnili jako první...
Snímač tlaku na tlakovém vedení ( na liště )
Tlakový regulační ventil
Snímač tlaku na palivovém filtru
Jestli Vás napadá ještě něco napište pls.
P.S. Kdyby Vám k nějaké přesnější dedukci pomohlo ještě nějaký info tak poskytnu. Jinak CO JE TA RAMPA OVLÁDÁNÍ ? V OEM je to zase pojmenovaný jinak...
Zatím moc děkuju Michal
Chtěl bych Vás tímto poprosit o radu. Když auto vytočím nad tuto hodnotu motor skočí do nouzáku. Taky bych měl říct, že důvod vím, ale neznám příčinu ( tu nejvíc pravděpodobnou )

Snímač tlaku na tlakovém vedení ( na liště )
Tlakový regulační ventil
Snímač tlaku na palivovém filtru
Jestli Vás napadá ještě něco napište pls.
P.S. Kdyby Vám k nějaké přesnější dedukci pomohlo ještě nějaký info tak poskytnu. Jinak CO JE TA RAMPA OVLÁDÁNÍ ? V OEM je to zase pojmenovaný jinak...
Zatím moc děkuju Michal