Stránka 1 z 1
Napsal: sob 27.02.2010 16:54
od jirka7773
Mám prosbu-nejde mi odemknout auto.Je na DO,reaguje jen blinkry,tak jako vždy,ale neotevře se.Nemam ve dveřích žadné zámky jen u kufru,tak jsem se vloupal do svého auta a když jsem ho otevřel a pokusil se otevřít central pomocí čudlů ve dveřích,tak se nic nezmenilo,ani nekladli žadný odpor.Zkontroloval jsem pojistky,zahybal s relatky pod kapotou a pod deklem u řidiče a nic.Našel jsem příjmač DO pravě pod deklem u volantu a zjistil že je napojený na Bosch Bloctronic-černa krabička cca10*7cm(při signalu z DO uvnitř cvakne).Navíc po otočení klíčkem nabehnou budiky,ale to je vše-starter ani necukne-změřil jsem,že jde 12V po zelem dratu ze zapal.skřínky.Autobat.+bater. v DO mám dobré.Netušíte co by to mohlo delat?napadlo mě relé centralu,ale nevím které to je-kde ho hledat a jak poznat,že je ok?Všem diky za radu.Jirka
Napsal: sob 27.02.2010 17:06
od Killca
jaky presne mesic 1994? podle toho se bude odvijet odpoved
nebo jinak, kdyz se podivas za kaslik spolujezdce, mas tam jednotku, na ktere je zluty a zeleny konektor?
nebo vpravo uplne u steny za kovovou jednotkou abs jednotku s bilym a cernymi konektory?
Napsal: sob 27.02.2010 17:43
od jirka7773
Moc diky za ochotu pomoc.V OTP je prvni registace 07/1994.Marodim z hnusnou chřiopkou,tak bych se kouknul pod kaslík, az mi bude lip.Co my\slíte,že by to mohlo byt?Jirka
Napsal: sob 27.02.2010 17:55
od Killca
ok, vyndej kaslik spolujezdce, budes pred sebou mit jednotku a na ni zluty a zeleny konektor (mozna ten zeleny bude mit jinou barvu a mozna ten zluty bude mit jinou barvu, obcas je to vselijaky) a jeste asi cerny, jakozto napajeni jednotky, zluty koenktor vyndat, odjistit a sundat kryt konektoru, najit si pin cislo 4 a strcit do nej neoholeny drat podobnou tloustkou, zasunout cele zpet do obalu konektoru a zapichnout zpet do jednotky, pote tim volnym dratem cinknout o 12V auto by se melo odemknout
ten pin 4, kdyz na nem bude uz nejaky drat, tak konektor bez obalu zapichnout zpet do jednotky a pamatovat si kde je pin 4 a pichnout do nej takhle z venku 12voltama
ten pin4 je vlastne signal z jednotky origo dalky, pokud pude odemknout auto tim pinem 4, bude vadna jednotka dalky
(pricemz pin 17 na zlutem konektoru auto zamkne a pin 13 zajisti Doublelock proti vnitrnimu otevreni packama ve dverich)
Napsal: sob 27.02.2010 18:05
od jirka7773
Diky moc za rady.Az mi bude lip,tak se do toho pustim a dam vedet jestli muzu?Jen mi neni jasny proč mam bloklej cely zapalováni?Pokud by to bylo vadny rele centralu-co stojí?a da se případně Bloctronic vyrušit?Dik
Napsal: sob 27.02.2010 18:08
od Killca
o zadnem rele centralu nevim, kdyz uz tak pojistka, ale je mozny, ze tim ze je zamceno i doublelockem, tak to blokuje motor, jednotka centralu i jednotka dalkoveho centralu nejdrive myslim musi vyslat do jednotky EWS (immo) odblokujici signal po odemceni auta
Napsal: sob 27.02.2010 18:19
od jirka7773
Tak ja to prubnu,az budu bez teplot a jestli muzu,tak se ozvu.Ještě jednou moc děkuji

.Jirka
Napsal: sob 27.02.2010 18:30
od Killca
jo ted mi doslo diky brachovi, ty tam mas neoriginalni dalkove ovladani centralu? nebo mas orgio central v klici k autu?
zrejme neorigo, ciliz toho blocktronicu zrejme vychazi ten spatny signal a ted babo rad, kde to muze byt zapojeny, aby to blokovalo druhou polohu klicku nebo otoceni starteru
pokud jsi zrucny, tak bys mohl jit po dratech od te jednotky a zjistit, kde pretinaj origo navedeny draty, ale chtelo by to, aby na to primo kouk clovek co vi, kde ma byt jaky pin zapojeny na origo central jednotce a kde jsou jaky draty no, snad na to prijdes, ale zkus zatim odemknout tim pinem 4 aspon
Napsal: sob 27.02.2010 18:40
od Slavisimo
Takhle ti to staci?
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 57ee3981cd
Vytrhni to z toho a vubec se s tim nehraj
