Stránka 1 z 1

Napsal: úte 23.02.2010 23:27
od Kodl
čau,

týden jsem vlastníkem 323i rv. 97.
Je skvělá, ale zdá se mi, že při zatáčení vlevo potřebuju o dost méně síly, než doprava. Když ale pustím volant ve chvíli, kdy jedu rovně, směr si udrží i při brzdění, zrychlování...

Vyloženě netáhne doleva, ale ten rozdíl síly je fakt znát docela dost zvláště ve chvíli, kdy točím volantem jen tak jednou rukou, třema prstama, prostě jízda na pohodičku.
Když držím volant oběma rukama - třeba při rychlejší jízdě, rozdíl nepoznám.

Napadá mě geometrie. Jo ještě jedna informace: mám zimní gumy a levá přední je obutá naopak (nějaký pako se zas předvedlo), takže zatímco všichni jedeme vpřed, levá přední couvá.

Napsal: úte 23.02.2010 23:33
od Fx
Napřed bych otočil tu pneu, pak bych řešil dál. Valivý odpor dělá celkem dost.

Napsal: úte 23.02.2010 23:39
od Kodl
hmm.. asi jo asi jo, ale už to nechám na letní, protože tyhle zimáky jsou už před smrtí a nehodlám cpát čas a prachy do přezutí, když je do měsíce definitivně sundám a už se tam nikdy víc nevrátí.

Napsal: úte 23.02.2010 23:40
od Fx
No, já bych si s tím moc nehrál. Co když to do někoho práskneš a pojišťovna to pak třeba nebude chtít proplatit, tj. půjde to za tebou?

Napsal: úte 23.02.2010 23:44
od Kodl
to mě nenapadlo. Nj. Tak to ještě promyslím.

Napsal: úte 23.02.2010 23:50
od Jarouch
Já to vidim na servořízení....

Napsal: stř 24.02.2010 09:48
od Kodl
servo jako jo? To není hezký. Jako já jsem to možná taky blbě napsal. Ono to jde tíž jen na počátku - prvních cca 10 stupňů. No projdu to u kámoše v dílně.

Tos jako myslel, že je to servo v háji, nebo poškozený, nebo to chce novej olej?

Napsal: stř 24.02.2010 10:32
od Streety
Taky bych to videl na servo. Mysím že to bude dělat i ve vyšších rychlostech, ale to nemáš šanci poznat.

Napsal: stř 24.02.2010 10:44
od capri
výměnou servokapaliny nic nezkazíš

Napsal: stř 24.02.2010 11:54
od xSAFA
První bych začal výměnou pneu za nové a udělat geometrii.

Když jedeš rovně říkáš že netahne do strany a co když trošku pohneš volantem do strany kde to jde lehčeji a pak volant pustíš? Nemá snahu se víc stáčet?

Napsal: stř 24.02.2010 19:25
od Kodl
no, čoveče těžko říct. Je to jako bych jel pořád po silnici, která by se svažovala klevé straně. Když volant ustálím rovně, jede rovně, ale jakmile projedu nerovností, začne se auto pomalu stáčet doleva, ale ne čím dál víc, ale prostě se ten volant trochu vychýlí a tak zůstane, jenže auto tím pádem začne opisovat kruh. Ježiš, su z toho jelen. Když zkusím volant vychýlit doprava - mírně, tak to jde tíž a hned se vrátí rovně, jakmile ho zase pustím. To se ale v případě vychýlení vlevo neděje.

Myslím, že s tou šikmou cestou jsem ten problém přiblížil nejlíp :roll:

Po krásný rovný cestě, když ustálím volant zcela rovně, pustím ho, tak jede furt rovně až třeba do afghánistánu. Pokud ovšem neprojedu nerovnostmi. To potom budu objíždět furt horní a dolní lhotu dokola. No tak asi takhle.

Napsal: čtv 25.02.2010 09:32
od 4am
ja pozoruju na svém autě úplně to samé , nechtěl sem to řešit pač na rovině to jede rovně a při brždění to taky nikam netáhne - prostě přesně jak říkáš
gumy mam nazuté a vyvážené ok

Napsal: čtv 25.02.2010 12:34
od Kodl
čau 4AM,

a to je právě to, že já řídil jen 2 BMW. Jeno v jednom bazáči a druhý v druhým - a to jsem si koupil. No a tento syndrom měly na vlas stejnej obě. Tak jsem si myslel, že je to normální, jenže teď, když jsem s tím najezdil nějakejch 300 km, tak už mi to nedalo a musel jsem se optat, jestli není něco špatně.

Docela se mi zamlouvá nápad s geometrií, ale ta příjde na řadu, až sleze sníh, protože bych to beztak v těch ledovejch kolejích zase rozladil.

Neměls to auto bouraný? Dělá ti to už dlouho? Jak dlouho to pozoruješ?

Napsal: čtv 25.02.2010 13:35
od 4am
bouraný to bylo,
ja osobně bych řekl, že za to může servo, pozoruju to tak rok
něměl sem tam dost oleje (v servu) tak se to trochu asi přidřelo - když sem to prohnal hodně v zatáčkách (vracečky), tak to začalo na jednu stranu jít líp než na druhou. olej sem vyměnil a dolil , vše je ok je to celkem neznatelné