Stránka 1 z 3
Napsal: ned 21.02.2010 20:31
od spodli
Ahoj měnil jsem teď motor mělo to být kus za kus ale při montáži jsem zjistil že mi neseděli na obou motorech údaje mám 323ku a ta by měla mít označení 256S3 taky sem přesně danej typ motoru koupil ale ejhle zjistil jsem že už v autě byl měněnej motor a byl tam danej 256S1 - oba jsou to vanosy a na hlavě je označení 25 u obou akorát ta S1 ka je asi stará 2.5ka má litinovej blok, tu S3ku už mám v autě ale nkalpe to jak by mělo nastartovat musím s pylnem jinak to chcípne to by měli dělat špatný cívky no ale další problém je ten že mi to střílí do sání....možná že bude problém s řj jestli tam je na 2.5ku tak to asi kvůli tomu blbne nevíte někdo jestli se dá přeprogramovat tady je video
http://www.youtube.com/watch?v=P2DP5Z5HjpQ a číslo řj co tam má je je
http://img96.imageshack.us/i/dscn1620pq.jpg/ díky za pomoc
Napsal: ned 21.02.2010 20:34
od spodli
motor sem kupoval jako holej takže snímače a veškerá elektronika je z původního
Napsal: ned 21.02.2010 20:39
od capri
M50B2x se označovali jak 2x6S1 tak 2x6S2 (místo x je "5" nebo "0" - všem jasné)
M52B2x se označovali 2x6S3 a 2x6S4 (tentokrát je x pouze "5" nebo "0")
M52B28 se označovali 286S1 a 286S2
vytaženo z E30 fora
jinak co máš za rok auta ?
Napsal: ned 21.02.2010 20:47
od spodli
1995
Napsal: ned 21.02.2010 20:54
od capri
tak ještě koukni co máš napsany na řídící jednotce měl by tam bejt mam pocit že VIN auta pokud nebude sedět tak se v tom nejspíš někdo hrabošil jinak je možný že máš proházený kabely k cívkám myslim že tady už něco podobneho někdo řešil a zistil že má prohozený kabely k cívkám
Napsal: ned 21.02.2010 20:59
od spodli
teď jsem porovnával to vinko a sedí mi takže myslíš proházenou elektriku k cívkám to by i vysvětlovalo ty rány do sání?
Napsal: ned 21.02.2010 21:02
od capri
teoreticky jo pač válce nepálej ve chvíli kdy maj tudíž můžou páli když jsou otevřeny saci ventyly
Napsal: úte 23.02.2010 17:26
od spodli
tak sem zkoušel kámoše cívky z 323ky a nic furt stejný

Napsal: úte 23.02.2010 17:41
od capri
myslel sem jestli si při zapojování neprohodil kabely k cívkám ne cívky jako takove aby neměl kabel od prvního válce píchlej do civky druheho valce a tak
Napsal: úte 23.02.2010 18:20
od spodli
já vím jak si to mylsel na to sem nekoukal ale to snad ani nejde ty kabely jsou krátký no dávám to do servisu tak uvidím co vykoumaj
Napsal: úte 23.02.2010 22:05
od Fx
Podle čísla dílu 1 429 373 vytisknutého na jednotce jde o základní řídící jednotku DME k E36 323i do r.v. 8/95. Sedí i verze sw na štítku. To číslo tam je ale škrtlé a tužkou napsané nad tím jiné, jestli vidím dobře. To se mi ovšem nepovedlo najít (jestli vidím správně 1 389 373).
Napsal: úte 23.02.2010 22:42
od spodli
jj toho zaškrtlýho sem si taky všim tak právě jestli tam není nahranej jinej soft je otázka kam ty čísla 389 zařadit jestli na konec a nebo za tu jedničku hnedka
Napsal: úte 23.02.2010 22:46
od Fx
Za jedničkou ani na konci to číslo nefachčí.
Napsal: úte 23.02.2010 22:50
od spodli
hmm tak nevím jestli je tam jinej soft tak by to asi vysvětlovalo ten chod motoru

Napsal: úte 23.02.2010 22:51
od Fx
Nemáš foto původního motoru v autě?
Napsal: úte 23.02.2010 22:58
od spodli
http://img130.imageshack.us/i/dscn1601m.jpg/ když tak ještě nafotím až se dostanu do garáže
Napsal: úte 23.02.2010 22:59
od spodli
to je tedy ten co tam byl
Napsal: úte 23.02.2010 23:01
od Fx
Nejlepší by byla fotka sání, v tom je mezi M50 a M52 nejmarkantnější rozdíl. Chápu tedy správně, že jsi neměnil ŘJ motoru?
Napsal: úte 23.02.2010 23:04
od spodli
řj jsem neměnil fotku toho sání asi udělat že sundám ten plastovej dekl co jinak to nepoznáš
Napsal: úte 23.02.2010 23:17
od capri
nemusíš nic sundavat
tahle vypada M50
tahle M52

[/url]