Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: ned 21.02.2010 17:43
				od Kubyn78
				Chtěl bych se zeptat jestli někdo nemáte zkušenosti se zvyšením výkonu na bmw e36 316.Auto bylo koupeno za výhodnou cenu,ale potřebovalo by to nejaký ten koník navíc 

 Budu rád za každý nápad nebo zkušenost.
Někdo mi vykládal,že by pomohl rezonátor a klidně i místo katalizátoru.Zajímalo by mě jestli by to tak šlo stím,že by se mi nezvýšila spotřeba.A nebo co otevřený vzduchový filtr?Nevím a budu rád za každou radu  

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 21.02.2010 17:55
				od MattyX
				resilo se to tu uz asi tak melion petkrat 

 vyser se na vsechno a kup silnejsi motorizaci 

 kor kdyz mas tu nejslabsi v nabidce 

 a nad vymenou motoru taky nepremyslej pokud tam nebudes cpat M3 agregat 

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 21.02.2010 18:04
				od Kubyn78
				Toto jsem nechtel slyset 

 Je mi jasny ze se to tu muselo resit uz mockrat a zas menit auto taky nechci,protoze uz knemu mam urcitou lasku a taky uz jsem si na tom udelal par uprav a hudbu a tak.Tak menit se mi taky nechce.Mne by stacilo jen par koniku a nekdo proste rika ze oddelanim katalizatoru a misto toho rezonator se vykon jeste snizi a akorat spotreba se vyhoupne a nekdo zas rika ze to je presne naopak,tak me by jen zajimalo jak to teda je 

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 21.02.2010 18:19
				od MattyX
				na to se taky vyser akorat ti to bude smrdet a vysledek je k nicemu 

 nejvic vykonu ma seriovej vyfuk nebo od nejakyho renomovanyho upravce , tydle samodomo upravy sou vetsinou uplne k nicemu 

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 21.02.2010 19:02
				od mequi
				Jak tady MattyX píše, nedělej s motorem ani s výfukem nic. Vykucháš výfuk - neprojdeš legálně emisemi= prachy navíc a jestě ti to bude víc žrát. Čip nemá vůbec smysl " sportovní filtr" jakbysmet. Jestli je to auto technicky v pořádku, tak víc nepojede.
			 
			
					
				
				Napsal: ned 21.02.2010 19:55
				od DAVe_1
				kup si radsi novy svicky a vzdochovej filtr  

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 21.02.2010 20:18
				od MattyX
				uved to do solidniho stavu tak jak to ma byt a uvidis jak to pojede 

 seriovy kone ti pak ozijou 

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 21.02.2010 20:47
				od BudVlad
				Vyladěný výfukový system od renomované firmy stojí hodně peněz a zvýšení výkonu je minimální. Různé Mickey Mouse rezonátory naopak výkon sníží, protože nepříznivě ovlivní back pressure. Otevřené filtry sají teplý vzduch od motoru a tím snižují výkon.
			 
			
					
				
				Napsal: pon 22.02.2010 01:12
				od Killca
				no vazne, vim, ze to neni pekny poslouchat, ale ten motor uz vic neda, bohuzel
nejlepsi je, kdyz clovek vi, ze se s 2,5 da jezdit za stejny penize jako s 1,6 a povinny se da sehnat i za 3500 rocne, takze ta 2,5 vyjde nektery lidi i na min penez nez 1,6 HE 

 jako treba me 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 22.02.2010 09:58
				od BudVlad
				Bohužel to již od roku 2007 neplatí. 325i má stejný 3 litový motor jako 330i, takže platí stejnou pojistku jako 330 ale má o 54 koní míň.  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 22.02.2010 13:14
				od Killca
				no tak ono i ta pojistka bez havarijka na 3,0 se da sehnat kolem 6k a to neni taky velky rozdil od 1,6 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 22.02.2010 13:27
				od capri
				kde ? :-O sem u český a platim čtvrdletně 2800kč s připojištěnym čelnim sklem a mam to tušim s jednim bonusem
			 
			
					
				
				Napsal: pon 22.02.2010 16:46
				od VR
				taky se přiklánim k názoru, že je lepší nechat to tak jak to je a koupit radši kvalitní svíčky, olej, filtry... Když na nějakym autě vidim "sportovní" filtr, spíš mi to vykouzlí lehkej úsměv na tváři  

  větší motor je jedniný řešení ( u toho pak ani nic zvyšovat nepotřebuješ).  Na aukru jsem viděl komplet výfuk z nerezu kolem 6-7tis... ten by mě lákal, hlavně kvůli tomu materiálu, ale nevim jak na tom je s kvalitou... I kdybys to zvedl o 10-20 koníků, žádnej zázrak to nebude, já mam 318i a tohle prostě neni na závodění s tim se musíš smířit 

  asi by to zvýšení koní i způsobilo to, že by se sice zvýšil výkon,ale až ve vyších otáčkách a v nízkejch by to šlo dolu podle mě.
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 22.02.2010 17:58
				od MattyX
				to ze je vyfuk z nerezu ti zadnej vykon samo o sobe neprida 

 pri nejlepsim je lehci jako origo 

 pokud se chces davat cestou vyfuku tak nutnosti jsou svody ktery jsou spocitany a naohybany pro danou kubaturu + doladeni zbytku vyfukovy systemu aby to melo hlavu a patu a nervalo to jen jako krava... takovy vyfuk se u nas da sehnat ale vicemen je nekolikrat drazzsi nez ten zminovany na aukru , neco bastlit samodomo opravdu nema vyznam 

 ve vetsine pripadu si rad ze se dostanes vubec na seriovou hodnotu jakou ma motor mit 

 hold , spatna volba... tim si projde ale kazdej  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 22.02.2010 19:52
				od VR
				to jo, proto píšu, že za tyhle peníze je to pochybný, ani pro výkon bych to nechtěl, psíš že nerez by měl vydržet snad trochu dýl, je to akorád tahačka peněz, vejfuk, sportovní filtr atd...
			 
			
					
				
				Napsal: úte 23.02.2010 10:07
				od Kubyn78
				Tak asi to nechám být tak jak to je teda 

 Ale děkuji za rady 

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 25.02.2010 17:31
				od Totic
				Njn atmosférický motory nemá cenu ani čipovat. Zase dlouho vydržej bez poruchy..
viz. 
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... ic&t=78461 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 25.02.2010 17:41
				od Totic
				capri píše:kde ? :-O sem u český a platim čtvrdletně 2800kč s připojištěnym čelnim sklem a mam to tušim s jednim bonusem
A ty Capri přestaň blbnout s tím povinkem, vím, že vám v Praze za levno nikdo nic nedá 

 ale já jo.. Sjednám ti to zhruba za polovinu (nebo by se tam vlezlo i kompletní havarijko). Kór ČP zrovna nepatří k levným (maj leda dobrý reklamy a tak jim lidi věří). Víc po 
SZ, Tel: 
722 644 578
///MOD Killca: to slo snad vyresit pres SZ, pripadne v jednom prispevku s tvou prvni zpravou
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 25.02.2010 23:54
				od pragdejf
				hele o tom, že víc koní z toho nedostaneš už asi jasno máš. ale co k tomu přistoupit obráceně? vyházej z káry všecky nesmysly jako zadní sesle, tapecy, klimu, rádio, rezervu, kup magneziovy kola, trochu zhubni a uvidíš věci, kára pojede jak z praku;-). možná by pomohlo "udělat" hlavu (rozebrat, přeleštit kanály a ventily), ale spíš bych se snežil začít si budovat vztah k ňákýmu šestiválci....