Stránka 1 z 2
Napsal: sob 20.02.2010 16:05
od Leveler
Mám takovej nepříjemnej problém s centrálem.
Přestal mě kompletně fungovat centrál na autě.Jak přez DO, tak normálně přez klíč.Do auta se dostanu jenom přez řidičovi dveře (klíčem) a ostatní dvěře nejdou otevřit ani zevnitř.Když chci otevřit jakýkoliv dvěře ze vnitř, tak to nejde a jsou pořád zamčený.Ten čudlík jako by byl na gumě.Není tam žádnej odpor.Prostě když ho chci vytáhnout tak hned zajede dolu.A když chci zamáčknout aspon čudlík u řidiče tak to nejde a je jakoby na pérku a hned vyjede zase nahoru..Při tom cetrál ani neškytne..Cca před pár týdny se mě občas stalo to, že po stisku DO se mě auto odemčelo a hned zavřelo, ale to jsem přikládal těm mrazům a minulou sobotu se mě todle stalo poprvé, že jsem zmáčkl dálku a auto jen zablikalo a central byl trošku slyšet a auto se neotevřelo, ale po 2 pokusu už to vyjelo. Pak se mě to todle stalo ještě v uterý a od tý deby mrtvo a dycky jen zablikaj blinkry a centrál se ani nehne.Ale hlavně trošku nechápu že nejdou otevřit ty ostatní dvěře když se snažím vymáčknout ty čudlíky.
Jinak pojistky jsem ted okouknul a zdáli se být v pohodě, ale spíš jsem si říkal jestli nebudou přeštípnutý káble v kufru, ale ty jsou v pořádku, tak ted nevím co stím.V autě ted můžu jezdit jenom sám, pač se mě tam nikdo nedostane:(
Nevíte někdo co stím a nebo není tu někdo z BRNA, kdo by mě pomohl?
Asi réletáko v prdelce co?
Napsal: sob 20.02.2010 17:03
od Fx
Jaký RV je auto? Pokud potřebuješ odemknout auto, které je v double locku, jako první bych vyzkoušel sundat kastlík a pokud máš jednotku ZKE IV (rv auta 95+), tak na žlutém/fialovém konektoru (fialový je tuším od roku 97) X13253 poslat impuls 12V na pin 4.
Je to ten žlutý konektor s bílou pojistkou, ne ten velký spodní (ten je k EWS).
http://img203.imageshack.us/i/dscf0030x.jpg/
Máš zámky v ostatních dveřích? Přes kufr neodemkneš?
Napsal: sob 20.02.2010 17:07
od Leveler
Mám rok výroby 1992 a dostanu se jen kde je zámek.Takže u řidiče a do kufru se taky dostanu.U spolujezdce zámek nemám.
Ted jsem si aspon otevřel nádrž at můžu tankovat.
Napsal: sob 20.02.2010 17:12
od Fx
U RV 92 je jednotka ZVM II, taky za kastlíkem. Připadá mi to, jako by jednotka nedostávala informaci o odemčení, nebo neodesílala pulzy dál do motorků, nebo že se kousl spínač double locku (máš dvoupolohový zámek, otočení do osminy kruhu je zamčení, do čtvrtky double lock - je slyšet ještě jedno cvaknutí).
Jednotka je schovaná za tou kovovou jednotkou vpravo (tuším, že ABS):
Bohužel u sebe nemám schéma zapojení a z hlavy ho nevím, takže pokud by někdo věděl, bylo by fajn, kdyby sem napsal vstupy pro odemykací impuls.
Napsal: sob 20.02.2010 17:24
od Leveler
Tady mám ještě foto co jsem fotil mobilem před 2 rokama když jsem si měnil předřadnej odpor kuli ventilátoru a příde mě, že tam toho mám nak moc.Ta krabička co tam vysí je asi od alarmu.
Jako docela bych měl strach se do toho pustit sám, pač elekrika šla dycky mimo mě:(

FX jinak díky moc, za reakce.

Napsal: sob 20.02.2010 17:29
od Fx
Když vezmeš multimetr a proměříš si dráty vedoucí od alarmu k jednotce centrálu (při zmáčknutí zamčení a odemčení naměříš krátký pulz 12V, který trvá 0,5 sekundy), tak budeš vědět, který pin je zamčení a který odemčení. Je možné, že je tam např. nějaká chyba v drátech od té jednotky alarmu nebo v husím krku od dveří.
Napsal: sob 20.02.2010 17:34
od Leveler
Velká škoda, že nejsi z Brna. Na prcoura bude i to, že se tam člověk blbě dostane jak nemůže otevřít ty dvěře.
Napsal: sob 20.02.2010 17:40
od Fx
Napsal: sob 20.02.2010 17:47
od Leveler
A neznáš někoho z Brna, kdo by to byl schopen opravit?Mám stach do toho sám hrabat abych to ještě nerozvrtal

Napsal: sob 20.02.2010 17:49
od Fx
Na tohle se asi ideálně zeptej Zaveho, ten zná lidí, řekl bych, dost...
Napsal: sob 20.02.2010 18:56
od Leveler
Jo jo taky mě napadl ZAVE tak snad bude vědět

Napsal: sob 20.02.2010 22:07
od mequi
Zamykací impuls máš na pinu 24 a odemykací na pinu 25. Double lock je na pinu 19. Já mám 320 z r.1991 tak to by jsi měl mít stejný. Čus.
Napsal: sob 20.02.2010 22:10
od mequi
Jo a zkus odpojit baterii a vytáhnout ty čudlíky ze dveří. Mělo by to jít otevřít.
Napsal: sob 20.02.2010 23:40
od Leveler
Takže když odpojím baterku, tak by ty čudlíky měly jít vytáhnout jo?
Ještě bych se optal na to, že když zapojím baterku tak se aktivuje alarm a začně řvát a vypnu ho DO. Nebude tam ted nákej problém? Aby mě ten alarm šel pak vypnout, ale to snad jo ne?:)
Napsal: ned 21.02.2010 11:49
od mequi
Nevím, jestli máš origo alarm / ja mám origo/ ale mně, když odpojím a zapojím baterku tak se jen zapnou výstražný světla a ty vypnu je normálně vypínačem u řadičky.
Napsal: ned 21.02.2010 20:18
od Leveler
Baterie odpojena a čuplíky nešly vytáhnout.Takže double lock stále aktivní.Alarm fakčil v pohodě přez DO..
Napsal: ned 21.02.2010 21:43
od mequi
Jestli odpojíš baterku, tak by se auto mělo chovat jako bez centrálu. A měly by jít otevřít dveře klikou zevnitř. Je to divný, že to takhle nefunguje.

Napsal: pon 22.02.2010 00:57
od Killca
1)podle foto je tam dodelavany alarm, pricemz uz samo bliknuti pri odemykani/zamykani myslim tahle starsi e36 nemely
2)na prvni pohled by zavada odpovidala vade teto soucastky cislo 9
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/S ... ock_front/ ve dverich, ale pokud se auto neodemkne ani pres kufru, bude chyba jinde
3)me vse co vidis normalne zapojeny, jen si povyndej jednotku centralu (jak psal fx, je uplne vpravo az u karoserie, schovana za kovovou jednotkou ABS, abs jednotku klidne odpoj na tu chvili) vyndaj bily konektor, sundej z nej ten bily obal a zasrc zpet do jednotky, pak vem kus dratu a jednim koncem si ho spoj s 12Volty a druhym koncem pichni do pinu 25 na tom bilem zapojenem konektoru, melo by se odemknout auto, pokud ne, bude chyba zase jinde
Napsal: úte 23.02.2010 09:42
od Leveler
A když se to auto díky tomu pinu odemkne, tak centrál bude pořád mimo provoz že?
Jinak tak nak mám strach se do toho sám pustit, tak pokud by tu byl někdo zručnej z Brna co se nebojí elektriky tak budu jen a jen rád:)A ideál kdyby to už někdo dělal

Samozřejmně, že zaplatím
Napsal: úte 23.02.2010 12:46
od Killca
no timhle vyzkousis, jestli funguje origo central, ale to by chtelo obecne na to sednout a poradne to obejit s nekym zrucnym, kdybys dojel do prahy, tak bychom to meli vyreseny za 5 minut a s fxem mozna i za 3
