Napsal: stř 17.02.2010 20:11
Zdravím všechny,
tak jsem skoro po dvou letech klidného ježdění zase musel něco vyměňovat a být 4 týdny bez auta.
Po srážce s ledem (padajícím z protijedoucího kamionu), kdy auto stálo více jak 3 týdny v Renocaru ale ne tak kvůli nim, jako kvůli pojišťovnám. Jsem konečně mohl zase začít jezdit.
OUHA co se nestalo. Auto jsem si vyzvednul v úterý, a jezdil jsem spokojeně jenom jeden jediný den, ten druhý se mi zobrazila kontrolka o stavu chladící kapaliny. Do pátku jsem zjišťoval co to je, a dolil zhruba 3 litry nemrzky. V sobotu šlo auto na zvedák a oops...
Po sundání spodního krytu motoru se objevila krásná závada:
Takhle to vypadalo po vytažení chladiče ven :
Hmm, no nic novej orig 210€ - typuju, že v Renocaru si za něho bez servítek vezmou 7.000-8.000kč ani člověk nemrkne, jsem se rozhodnul pro levnější variantu. Chladič se objednal na AutoKelly a došel ještě v pondělí (AUTO KELLY - 5400kč - se slevou 3.700kč vč DPH). Netuším jestli je to dobrá cena nebo ne. Tohle tady řešit ale nechci. Mechoš v PV to vyměnil na počkání.
Po montáži nového chladiče jsem dojel pouze do Brna (z PV), a říkal jsem si jak mám všechno za sebou, a zase můžu trajdat. K mému údivu, když jsem ráno přišel k autu, tak jsem se opět nestačil divit. Hroznej rachot od motoru, jako by klíňák nebo co. Ale nebylo to pískání, spíš kov na kov. Málem jsem spolknul cigaretu co jsem kouril, otevrel jsem to a podíval se do vnitr. Hmm ze by mechoš zapoměl něco přišroubovat
šroub nebyl ani vlevo ani vpravo (viz obrazek). Jaká to nedbalost.
No nic zajedu do Rena, třeba mi to na rychlovku přišroubují a můžu trajdat. (bohužel u sebe nenosím šroubky a bydlím v panelhousu)
Opět, ne v Renocaru mě vyfakovali s tím, že ať to reklamuju tam kde jsem si to nechal dělat, že to nemůžou přišroubovat, že to je špatně nasazený nebo či co. Ani blbej šroub tam nedali, a nazdar (na jednu stranu chápu - nemám šrajtofli naditou prachama a nejezdím v poslendím modelu, na druhou nevím, ale budiž).
Šrouby jsem nahradil větším průměrem, protože na originál chladiči (původním) byli menší (proto tam nebyli, protože vypadnuli). Takže pro všechny co si koupili neorig chlaďák, z AutoKelly (orig šrouby nepasují!!)
=================================================================================
Chci se zeptat všech co mají E46 Benzín 6ti vál (M54) ... kolik prostoru máte (zhruba) mezi řemenicí a saharou, popřípadě Expanzkou? Chci to vědět z toho důvodu, jestli je opravdu chladič špatně nasazen, nebo jenom nemá ty správný rozměry. Ono tam ani při tom originálním chladiči nebylo extra místa.

Ale i tak, při nastartovaném motoru stačí trošičku rejpnout do chlaďáku a drhnu o řemenici.
Mimochodem, po přečtení několika vláken z minulosti (s nafouknutejma chladičema) se mi udělalo málem mdlo a jenom doufám, že se neuskutečnilo nic z toho co se tam píše. Spíš si myslím, že opravdu v chlaďáku trošku začlo mrznout.
Sranda je že se to stalo na 95% během toho co auto stálo v Renocaru. Předtím bylo vše vpořádku. A jenom během toho lednového období kdy tam stálo, bylo oněch -19 stupnu. Jeste jsem si rikal, jak mam milaška pěkně v teple, když se měnilo sklo a lakovala střecha. Ale omyl, asi mrzlo venku, jako každá jiná popelnice.
No vyčítat jim nic nemůžu, je to asi moje nedbalost.
Sorry za zdlouhavou story, doufám, že už to bude v cajku.
- Kolísání teploty nemám
- topení topí
- voda nemizí
- žádný bublinky v expanzce
- nesaje mi to dlaň ani natlačí
- olej ve vodě nebyl
- sajrajt pod víčkem oleje byl ale ne moc!
- A jinak jsem zdravej a nic mi nechybí
Takže prosím nestrašte mě prasknutou hlavou ani těsněmím. Jen mi odpovězte na červenou otázku. Nejsem mechoš, tak doufám, že to pochopím. Díky.
P.S. : Chtěl jsem být trošku detailnější v popisu problému, když jsem si četl narážky na to, že cituji : "Nejlepší jsou ti co tu napíšou, něco mi tam cvaká a čekají pomoc". Tak doufám, že jsem vás tímto elaborátem neumrtvil
Díky za odpovědi. ...
tak jsem skoro po dvou letech klidného ježdění zase musel něco vyměňovat a být 4 týdny bez auta.


Po srážce s ledem (padajícím z protijedoucího kamionu), kdy auto stálo více jak 3 týdny v Renocaru ale ne tak kvůli nim, jako kvůli pojišťovnám. Jsem konečně mohl zase začít jezdit.

OUHA co se nestalo. Auto jsem si vyzvednul v úterý, a jezdil jsem spokojeně jenom jeden jediný den, ten druhý se mi zobrazila kontrolka o stavu chladící kapaliny. Do pátku jsem zjišťoval co to je, a dolil zhruba 3 litry nemrzky. V sobotu šlo auto na zvedák a oops...
Po sundání spodního krytu motoru se objevila krásná závada:

Takhle to vypadalo po vytažení chladiče ven :

Hmm, no nic novej orig 210€ - typuju, že v Renocaru si za něho bez servítek vezmou 7.000-8.000kč ani člověk nemrkne, jsem se rozhodnul pro levnější variantu. Chladič se objednal na AutoKelly a došel ještě v pondělí (AUTO KELLY - 5400kč - se slevou 3.700kč vč DPH). Netuším jestli je to dobrá cena nebo ne. Tohle tady řešit ale nechci. Mechoš v PV to vyměnil na počkání.
Po montáži nového chladiče jsem dojel pouze do Brna (z PV), a říkal jsem si jak mám všechno za sebou, a zase můžu trajdat. K mému údivu, když jsem ráno přišel k autu, tak jsem se opět nestačil divit. Hroznej rachot od motoru, jako by klíňák nebo co. Ale nebylo to pískání, spíš kov na kov. Málem jsem spolknul cigaretu co jsem kouril, otevrel jsem to a podíval se do vnitr. Hmm ze by mechoš zapoměl něco přišroubovat


No nic zajedu do Rena, třeba mi to na rychlovku přišroubují a můžu trajdat. (bohužel u sebe nenosím šroubky a bydlím v panelhousu)

Šrouby jsem nahradil větším průměrem, protože na originál chladiči (původním) byli menší (proto tam nebyli, protože vypadnuli). Takže pro všechny co si koupili neorig chlaďák, z AutoKelly (orig šrouby nepasují!!)
=================================================================================
Chci se zeptat všech co mají E46 Benzín 6ti vál (M54) ... kolik prostoru máte (zhruba) mezi řemenicí a saharou, popřípadě Expanzkou? Chci to vědět z toho důvodu, jestli je opravdu chladič špatně nasazen, nebo jenom nemá ty správný rozměry. Ono tam ani při tom originálním chladiči nebylo extra místa.

Ale i tak, při nastartovaném motoru stačí trošičku rejpnout do chlaďáku a drhnu o řemenici.
Mimochodem, po přečtení několika vláken z minulosti (s nafouknutejma chladičema) se mi udělalo málem mdlo a jenom doufám, že se neuskutečnilo nic z toho co se tam píše. Spíš si myslím, že opravdu v chlaďáku trošku začlo mrznout.


Sorry za zdlouhavou story, doufám, že už to bude v cajku.
- Kolísání teploty nemám
- topení topí
- voda nemizí
- žádný bublinky v expanzce
- nesaje mi to dlaň ani natlačí
- olej ve vodě nebyl
- sajrajt pod víčkem oleje byl ale ne moc!

- A jinak jsem zdravej a nic mi nechybí

Takže prosím nestrašte mě prasknutou hlavou ani těsněmím. Jen mi odpovězte na červenou otázku. Nejsem mechoš, tak doufám, že to pochopím. Díky.
P.S. : Chtěl jsem být trošku detailnější v popisu problému, když jsem si četl narážky na to, že cituji : "Nejlepší jsou ti co tu napíšou, něco mi tam cvaká a čekají pomoc". Tak doufám, že jsem vás tímto elaborátem neumrtvil

Díky za odpovědi. ...