Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: ned 14.02.2010 03:42
				od fernando
				Cau chlapi,potřeboval bych pár rad ohledně e36 1.8is. Za studena to v nizkejch otáčkách škube jako prase a nedrží to volnoběh,když se ohřeje tak je to ok. Další věc-mam el. šíbr dvoupolohovej a přestal se zastavovat v zavřený poloze. A za třetí nevim jak vymazat takový hodinky u počítadla kilometrů myslim že je to na brzdovou kapalinu.Poradíte někdo? dík[/url]
			 
			
					
				
				Napsal: ned 14.02.2010 10:45
				od boss1
				to skubani , jak jsi na tom se svickama? me to taky delalo kdyz jsem auto poridil.vymenil jsem svicky a vse OK.
			 
			
					
				
				Napsal: ned 14.02.2010 11:27
				od fernando
				taky jsem si to myslel tak jsem dal novy a je to porad stejny,pripada mi to jako kdyby tam nesel benzin?????
			 
			
					
				
				Napsal: ned 14.02.2010 15:19
				od boss1
				fernando píše:taky jsem si to myslel tak jsem dal novy a je to porad stejny,pripada mi to jako kdyby tam nesel benzin?????
kdyby tam nesel benzin tak by to podle me delalo i za tepla. muze toho bejt povicero.mozna zapalovaci lista,lambda? je toho asi dost. co takhle diagnostika?
 
			 
			
					
				
				Napsal: ned 14.02.2010 16:58
				od fernando
				hm,asi to bude nejlepsi zajet na diagnostiku
			 
			
					
				
				Napsal: ned 14.02.2010 19:35
				od stenlie
				Motor M42 ? a škube ti to jen za studena nebo sem tam i za tepla ?  další věc jestli ti to škube jako že vynechá válec a nebo komplet jako by zapalování. Volnoběh by mohl být  netěsností podtlakových hadic a to vynechání jsem dlouho řešil na isu E30 do prodeje jsem to nevyřešil příznaky uplně stejný a vypadalo to na nějakou zradu v motorovým kabelovým svazku od váhy vzduchu . zajeď na diagnostiku a budeš chytřejší .
			 
			
					
				
				Napsal: pon 15.02.2010 07:39
				od Danny
				napřed pečlivě zkontroluj to gumové koleno mezi váhou vzduchu a klapkou pokud je v něm sebemenší dírka - když je steřelé tak tak auto nedrží volnoběh
			 
			
					
				
				Napsal: pon 15.02.2010 22:49
				od fernando
				je to m42,rano v pohode nastartuju cca kilometr to jede normalne a pak se to zacne dusit jako kdyby tam nesel benzin nebo vynechalo zapalovani,po dalsich cca 3 kilometrech se to ohreje a jede to normalne. A dela to vetsinou kdyz jedu tak na ctvrt plynu..????? dal jsem novy svicky,vycistil jsem skrtici klapku a nalil jsem tam protec na vycisteni palivovy soustavy a nic nepomohlo.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 16.02.2010 07:37
				od Foldas
				a co ti děla ekonoměr? u mě na isu v e30 to škube semtam při malém sešlapnutí plynu a je to potenciometrem škrtící klapky
			 
			
					
				
				Napsal: úte 16.02.2010 12:12
				od fernando
				ekonomer funguje ale je pravda ze ukazuje vetsi spotrebu,kdyz jedu po rovine a jen tak to lochtam kolem 100 tak to ukazuje 10 litru,predtim to behalo kolem 6-8
			 
			
					
				
				Napsal: úte 16.02.2010 14:47
				od Foldas
				ja myslel jestli třeba neskáče na nulu i když držíš plyn
			 
			
					
				
				Napsal: úte 23.02.2010 11:04
				od fernando
				na nulu neskace ale fakt to zere jako prase,,vymenil jsem lambdasondu a prestalo to skubat ale porad se mi houpou otacky na volnobeh najvic kdyz je motor studenej,jakmile se ohreje tak ok. Ma to jedno cidlo teploty pro budik a pro ridici jednotku nebo ma dve? a popr. kde ty cidla jsou?