Stránka 1 z 1

Napsal: úte 09.02.2010 18:17
od ok1scb
Zdravím,prosím o radu, mám 318 TDS, všechno funguje jak má,až na houpající volnoběh. Houpe si cca o 100prm v rozmezí správných otáček a níže. Podtlaky a vše okolo je v pořádku. Mohlo by to dělat čidlo podtlaku v sání? Nevítě někdo co by? Samozřejmě mimo čerpadla,to beru jako poslední tragickou možnost. Díky za rady a poznatky

Napsal: úte 09.02.2010 18:26
od ok1scb
jinak nevím jestli to čidlo v sání je na podtlak nebo teplotu :?: :cry:

Napsal: úte 09.02.2010 19:10
od capri
čidlo sání je určo teplota :)

Napsal: úte 09.02.2010 19:38
od ok1scb
já si říkal když jsem o tom začal přemejšlet a podíval se do katalogu :D

Napsal: úte 09.02.2010 21:15
od Olda H
ok1scb píše:Zdravím,prosím o radu, mám 318 TDS, všechno funguje jak má,až na houpající volnoběh. Houpe si cca o 100prm v rozmezí správných otáček a níže. Podtlaky a vše okolo je v pořádku. Mohlo by to dělat čidlo podtlaku v sání? Nevítě někdo co by? Samozřejmě mimo čerpadla,to beru jako poslední tragickou možnost. Díky za rady a poznatky
Ono to totiž bude ta poslední tragická možnost, to čerpadlo :wink:

Napsal: úte 09.02.2010 21:24
od ok1scb
právě proto se ptám jestli někoho nenapadá co by to mohlo být jiného... :( za studena houpe v rychlejších intervalech a za tepla když přidám na nějakých 900-950 tak naopak houpe v pomalejších. a za studena má též něco kolem 1000prm. tak mi je divný proč ve stejných otáčkách houpe různě za tepla a zimy. tak jsem právě doufal že by to mohlo být to teplotní čidlo v sání. no zkusit vyměnit ho mohu. asi poslední šance jak tak na to koukám.... :cry:

Napsal: úte 09.02.2010 21:48
od Jarouch
tento problé bývá na 90% čerpadlo... protože v čerpadle je rotační pístek který se v nízkých otáčkách přidírá .... hlavní důvod je nekvlitní nafta která je v ČR všude....

Napsal: stř 10.02.2010 02:09
od ok1scb
jasný, no pokusím se proměřit to čidlo,jinak se připravím na nejhorší... :( já jsem o tom čerpadle mluvil s jedním profíkem přes BMW u nás a ten říkal že je možnost koupit jen "vršek" čerpadla. bohužel nafťákům celkově nerozumím (a čerpadlům už vůbec) takže nevím zdali by se to dalo vyřešit koupí pouze "vršku" čerpadla....

Napsal: stř 10.02.2010 21:17
od Olda H
ok1scb píše:jasný, no pokusím se proměřit to čidlo,jinak se připravím na nejhorší... :( já jsem o tom čerpadle mluvil s jedním profíkem přes BMW u nás a ten říkal že je možnost koupit jen "vršek" čerpadla. bohužel nafťákům celkově nerozumím (a čerpadlům už vůbec) takže nevím zdali by se to dalo vyřešit koupí pouze "vršku" čerpadla....
Nemyslím že je to ve vrchu (v kostce) ale v mechanické části, jak bylo řečenu výše. To je problém i horších teplých startů

Obrázek

Napsal: stř 10.02.2010 22:08
od ok1scb
to je právě to,za tepla to taky startuje normálně :cry: ale už jsem smířenej s čerpadlem...

Napsal: stř 10.02.2010 22:17
od Jarouch
Je to tak... prostě to jsou závady který se točej pořád dokola... jak u šesticválu tak čtyřválu...

když to blbě startuje za tepla je to že padá nafta způsobeno hlavou čerpadla

houpání je rotačním pístkem v čerpadle což je v mechanický části....

Napsal: čtv 11.02.2010 16:57
od nemcour
Nevíte na kolik vyjde výměna hlavy čerpadla špatně to za tepla startuje. Musí se po výměně programovat řídící jednotka?

Napsal: pát 12.02.2010 10:23
od bmwfil
Tak nová hlavička stojí tuším kolem 4-5t...

Napsal: pát 12.02.2010 16:36
od Manas
co mě bylo řečeno tak 7000..

Napsal: pát 12.02.2010 19:51
od nemcour
dá se ta elektrická část vyměnit na autě?jak moc je to problematické?co řídící jednotka nemusí se potom naprogramovat?

Napsal: ned 04.07.2010 18:10
od ok1scb
Takže jen pro informaci.. vyměnil jsem hlavu čerpadla a chrochtá si jako nemluvňátko :-)

Napsal: úte 06.07.2010 18:56
od nemcour
čau a muselo ven čerpadlo? na kolik tě to vyšlo?

Napsal: čtv 30.12.2010 11:59
od ok1scb
čerpadlo zůstalo v autě a oprava mě vyšla na 1500kč :)

Napsal: čtv 30.12.2010 18:11
od pesa84
kua, tak to gratuluju!!
U mě i po repasy čerpadla stále nějaké problémy..
No a kde jsi sehnal ten vršek za takovou cenu???? To sis dělal sám?
V hlavě čerpadla se nachází elektronická část, že?
Sice mam 2,5 tds, ale i tak zajímavý postřeh.. :wink:[/b]

Napsal: stř 12.01.2011 09:43
od ok1scb
Halvu jsem sehnal u P. Hajra (http://www.bmwpower.cz) jinak cena se pohybuje kolem 2000-3000kč. Ta hlava je vlastně elektronika která to čerpadlo řídí, plyn atd. je tam i čidlo teploty nafty a beztak ještě několik jinejch sraček... Jinak výměnu jsem si dělal sám ve stodole :D Jinak mam 318 ale hlava je z E39 525TDS :-D