Stránka 1 z 1

Napsal: pon 08.02.2010 21:30
od leon24
Takze moj problem sa zase vracia dlho to bolo vsetko v pohode preto som stym nic nerobil ale vcera sa to opet ozvalo na dost dlhu dobu.

Moj problem je vtom ze ked mam auto zohriate tak toci ako blaznive ale nechyti az po nieklokych pokusoch. Ked uz konecne chyti tak idem asi na nudzovy rezim bo afto je strasne lenive. Diagnostika hlasila chybu Vadna vyfukova vacka ale nikdo mi nevedel zarucit ze po vymene to bude ok a len tak 70 euro sa mi vyhadzovat nechce teraz mi je potrebne kazde euro. Poradte niekto PLS. Dakujem

Pre ulahcenie hladania zavady podotknem ze vsetky filtre boli menene aj sviecky a aj sacie potrubie.

Toto mi vypisala diagnostika v bmw :

DME - 12 Signal Nockenwellengeber auslass (OBD II: P1397 ,EUIII: P0340 ) keine signal
DME - 41 Signal Nockenwellengeber Einlass (OBD II: P0340 ,EUIII: P0340 ) keine signal

Napsal: pon 08.02.2010 22:38
od Miguel
Pravděpodobně mluvíš o inpulsním snímači vačkové hřídele, ale podle chyb to je jak sací tak výfukové. Dlouhé starty tomu odpovídají, ale chtělo by to zjistit kterej snímač je v háji, nezdá se mi, že by byli oba v háji (ale nevylučuju).

Napsal: pon 08.02.2010 22:43
od leon24
Na jednej diagnostike u garaz majstra mi to vyhodilo len vadny snimac vyfukovej vacky. Ale nejde mi do hlavy ze by kvoli tomu snimacu nemohlo nastartovat auto samozrejme iba za tepla a zeby potom slo len v nudzovom rezime?

Dost som nacital o tychto veciach ale vetsinou sa zhoduju vsetci ze problem byva v snimaci klukovej hriadeli na obr. c.8

Napsal: pon 08.02.2010 22:47
od Miguel
Samozřejmě že to může dělat i čidlo na klice, ale u tebe je to celkem jasný, tak to neřeš a vyměn ho.

OPRAVA: obě chyby se týkají čidla výfukové vačky

Camshaft Position Sensor B (exhaust) (P1397)
Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction (P0340)


A přesně to co popisuješ (dlouhé starty) to dělá.

Symptoms can include:

•Hard starting or no start
•Rough running / misfiring
•Loss of engine power

Napsal: pon 08.02.2010 22:49
od leon24
Miguel píše:OPRAVA: obě chyby se týkají čidla výfukové vačky

Camshaft Position Sensor B (exhaust) (P1397)
Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction (P0340)


A přesně to co popisuješ (dlouhé starty) to dělá.

Symptoms can include:

•Hard starting or no start
•Rough running / misfiring
•Loss of engine power


Dobre dlhe starty to moze robit a moze robit aj to ze auto je v nudzovom rezime?

Napsal: pon 08.02.2010 22:52
od leon24
Miguel píše:Samozřejmě že to může dělat i čidlo na klice, ale u tebe je to celkem jasný, tak to neřeš a vyměn ho.

OPRAVA: obě chyby se týkají čidla výfukové vačky

Camshaft Position Sensor B (exhaust) (P1397)
Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction (P0340)


A přesně to co popisuješ (dlouhé starty) to dělá.

Symptoms can include:

•Hard starting or no start
•Rough running / misfiring
•Loss of engine power


DME - 12 Signal Nockenwellengeber auslass (OBD II: P1397 ,EUIII: P0340 ) keine signal
DME - 41 Signal Nockenwellengeber Einlass (OBD II: P0340 ,EUIII: P0340 ) keine signal

Ked som nuril na nete tak my to vyslo tak ze AUSLASS je vyfukova a EINLASS je sacia vacka. MOzes mi to teda na 100% potvrdit ze je to len vyfukova vacka? Bo uz som sedivy ztoho?

Napsal: pon 08.02.2010 22:55
od leon24
A ako sa sprava auto ked je v haji snimac kluky? Obr. c.8

Napsal: pon 08.02.2010 22:59
od Miguel
Uplně stejně, pokud chceš vědět na 100% co to je, tak na diagnostiku, smazat chyby, párkrát to natočit dokud se neprojeví dlouhý start a znovu načíst.

Podle mě číslo 5 už nežije http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15

Napsal: pon 08.02.2010 23:21
od leon24
Miguel píše:Uplně stejně, pokud chceš vědět na 100% co to je, tak na diagnostiku, smazat chyby, párkrát to natočit dokud se neprojeví dlouhý start a znovu načíst.

Podle mě číslo 5 už nežije http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15


JA by som aj siel znovu na diagnostiku lae mne sa tato chyba stava sporadicky takze nieje mozne aby mu na 100% urcili ktory je to snimac.

A co si myslel tym ze cislo 5 uz nezije?

Napsal: úte 09.02.2010 09:07
od leon24
Este som zistil ze teraz po vyhodeni rychlosti mi zakolisu otacky spadnu az na 500 a potom vyskocia do normlau cca 800. To asi taktiez nieje normalne.

Napsal: úte 09.02.2010 18:45
od leon24
Dalsi postrech ktory som zbadal je ze som mal priemernu spotrebu 8,8L na 100km a teraz mam 9,4L na 100km

Napsal: pát 12.02.2010 17:02
od leon24
Takze po dlhom vahani som vymenil snimac na kluke startovanie ide zatial na prvy brnk vyzera ze aj spotreba sa dava do normalu ale jedina vec sem tam ked za jazdy vyradim rychlost tak mi zakolisu otacky. Snimac vycky vufukovej som nemenil ale len vycistil neveite nahodou aky odpor by mala mat ked je dobra nikde som sa ktomu nevedel dopatrat. dik

Inac po vymene toho snimaca na kluke a vycisteni vyfukoveho snimaca som nechal auto nastratovane a po chvili zacalo ako keby strielat do vyfuku a aj otacky boli okolo 400-500 a zacala svietit kontrolka chcek po vypnuti motora a opetovnom nastratovani bolo vsetko OK nechapem co sa mohlo stat :idea:

Napsal: pát 12.02.2010 19:33
od leon24
NIkto sa este s niecim podobnym nestretol?

Napsal: pát 19.02.2010 16:54
od leon24
Takze vsekty cidla vymenene bol som sa aj previezt auticko slo uplne inak take zivsie sa mi zdalo reku super odstavim auto do garaze po cca 30 min idem nastartovat a prd makovy tocilo ako blaznive a odpalilo az po chvili. Tak ja uz neviem co tomu je uz som zufaly poradte niekto.


P.S. bol som na diagnostike cca 4 dni dozadu a tam mi chalan tvrdil zevraj mam slaby tlak paliva zeby to malo suvis? PORADTE PLS

Napsal: pát 19.02.2010 20:19
od leon24
To mi fakt nikto z vas nepomoze?