Stránka 1 z 2

Napsal: pon 08.02.2010 13:28
od ja505
Zdravim uvazujem nad kupou BMW E36.....poradte mi aky motor? uvazujem nad 318i touring, alebo 318tds touring....+ co by ste mi odporucili na co davat pozor pri kupe...dakujem

Napsal: pon 08.02.2010 13:41
od Danny

Napsal: úte 09.02.2010 08:45
od michal09
Ze všeho nejdřív bych se rozhodnul zda chci benzín nebo naftu... :wink:

Napsal: úte 09.02.2010 09:38
od Jarouch
318TDS určitě ne je to zdroj průseru... neni to BMW motor.... a když 318i tak motor M43 :wink: napiš spíš jakou cenouvou relaci si představuješ jestli neni lepší šesticvál...

Napsal: úte 09.02.2010 12:42
od ja505
Nuž moje finančné možnosti su okolo tych 100 tisic az 120 tisic korun.lebo nevedel som sa rozhodnut ci benzin alebo nafta...co je vyhodnejsie....zrejme sa priklonim k 318i :)

Napsal: úte 09.02.2010 13:03
od xSAFA
Za tyhle prachy seženeš v německu naprosto libovou 318i z posledních let výroby. Otázkou je, zda nejít raději do většího objemu? Ale to už je na tobě... :wink:

Napsal: úte 09.02.2010 13:11
od michal09
Výhodnější? Jinak... Jak často a na co budeš auto používat? Pokud jen na denní dojíždění do práce tak bych bral naftu, protože nse to finančně vyplatí, ale nemyslím konktrétně 318TDS. Pokud jen na občasný ježdění s ročním nájezdem do 20tis km bral bych benzín. Osobně mám k dieselům docela antipatii, roční nájezd mám cca 15tisíc km, trakže já půjdu vždy do benzínu... Další otázka je, jaký auto jsi měl před tím a co od auta očekáváš, jaký máš priority...? Já když jsem kupoval první auto (mám ho do dneška) tak jsem se bránil šestiválci a trval jsem na 318i z ekonomických důvodů. Dnes vím že to byla blbost, rozdíl ve sptřebě 1 - 2 litry je zanedbatelnej v porovnání s uspokojením z jízdy a povinné ručení se dnes dá sehnat taky za velmi rozumné peníze... :wink:

Jinak v tvé cenové relaci se dá už pořídit slušnej kousek, třeba nějaká 323i v komíku, což je myslím příjemné auto. Mrkni do inzerce, nejedna 323i touring tam je... :wink:

Když tak nad tím přemýšlím, tak zbytečně teď buším do klávesnice, protože vše důležité se dočteš v prvním odkazu co sem dal Danny... :wink:

Napsal: úte 09.02.2010 16:23
od Killca
do 100-120k jedine 318is nebo 323i, nic jinyho bych nebral

Napsal: úte 09.02.2010 17:35
od xSAFA
Killca píše:318is


Myslím, že podmínkou je Touring ;)

Napsal: úte 09.02.2010 21:45
od JanHavlicek
Z těchto dvou 318i, bude podstatně spolehlivější, 318tds se opravdu moc nepovedl. Osobně bych s touto čáskou zauvažoval klidně nad 323i, nebo i 325tds, ten narozdíl od 318tds jede a za ty peníze koupíš i zachovalý kousek s výbavou.

Napsal: stř 10.02.2010 01:52
od ja505
Tak ja chodievam s autom bezne mestske trasy + obcas idem mimo mesto, preto som uvazoval nad tymi motormi. len ja sa neviem rozhodnut co je vyhodnejsia investicia ci benzin, alebo nafta(doteraz som mal benzinove agregaty). ci mate niekto skusenosti s naftovymi motormi, ci su spolahlive....

Napsal: stř 10.02.2010 08:18
od michal09
Ach jo, zdá se mi to, nebo je to furt dokola... :) Pokud hodně a denně jezdíš, vyplatí se nafta, která má sice menší spotřebu ale větší náklady na údržbu a servis, pokud nejezdíš tak intenzivně, kup benzin, sice má o něco vyšší spotřebu, ale má menší náklady na údržbu. Ale to všechno hlavně záleží na konkrétním motoru a na konkrétním majiteli, který měl auto před tebou. Tzn. že se najdou spolehlivé diesely, ale taky se najdou dost mizerný, nicméně jak píšou kluci 318TDS bych se vyhnul, na tento motor (M41) jsem slyšel jen samé špatnosti. :?

Napsal: stř 10.02.2010 10:35
od nehpo
318tds nie je najvhodnejsia alternativa.... mal som ju v compakte a OK ale do kombika je to slabe... vyhoda je spotreba a povinne rucenie, nevyhoda je nizky vykon (ide o 12 viac rocne auta, majitelia pred tebou na to tiez musli slapat aby to slo a tento motor nema moc rad...), potencialne naklady - turbo, naftove cerpadlo...
325 tds je na tom lepsie z hladiska vykonu ale ostatne naftove problemy zostavaju...

ak jazdis hlavne kratke trasy a nemas naftu zadarmo tak urcite benzin...
za tie prachy kludne 323i ako pisu nadomnou...


good luck

Napsal: stř 10.02.2010 13:34
od Killca
touring echt, no ale ok

318is by se dalo sehnat v sedanu, pokud by se upustilo od touringu,

kazdopadne pokud tour, tak minimalne 323i
-na ten motor clovek v zivote nehrabne, kdyz se k nemu bude chovat
-da se s nim taky jezdit za 7litru na 100km
-kdyz ma clovek znamy u pojistovny, povinny se da sehnat za 3500kc rocne (+-130eur rocne)

ty vsechny dizly v e36 (i v e46 i v e90) to je proste pouze motor, na kterym se muze o neco vic soucastek vys*** a u e36 a zacatkem e46 se taky dost se*ou :)

Napsal: stř 10.02.2010 14:11
od ja505
Nuž pani ďakujem za vaše rady, vyzerá to tak že budem zhanať 325tds...:)

Napsal: stř 10.02.2010 14:16
od nehpo
ja505 píše:Nuž pani ďakujem za vaše rady, vyzerá to tak že budem zhanať 325tds...:)


tak si tie rady precitaj este raz a zmen to na 323i :lol:

Napsal: stř 10.02.2010 15:58
od xSAFA
nehpo píše:a zmen to na 323i :lol:



Obrázek



No je to tvé rozhodnutí :P

Napsal: stř 10.02.2010 16:19
od Killca
ja505 píše:Nuž pani ďakujem za vaše rady, vyzerá to tak že budem zhanať 325tds...:)
no to potes koste :-D hele, zaloz si nove prasatko na opravy :-D

Napsal: stř 10.02.2010 16:49
od michal09
Killca píše:
ja505 píše:Nuž pani ďakujem za vaše rady, vyzerá to tak že budem zhanať 325tds...:)
no to potes koste :-D hele, zaloz si nove prasatko na opravy :-D


No hlavně slušná 325TDS se bude hledal velmi těžko, vzhledem k tomu kolik jich je v nabídce... Nicméně každej svýho štestí strůjce, nezbývá než poptřát při výběru auta good luck :wink:

Napsal: ned 14.02.2010 11:41
od miramax
325tds bude mit na beznych mestskych trasach v zime spotrebu kolem deseti litru, v lete snad kolem osmi. Musel bys mi strasne stesti, abys za rok uzivani neresil pomerne zavaznou opravu typu hlava, turbo, cerpadlo (ze to uzivatele tds berou spis jako rutinu je druha vec 8) ) a jednoduse receno, diesel v e36 je v drtive vetsine pripadu k nicemu, protoze uspora v nakladech rovna se nula a pokud si to nekdo kupuje na dlouhe trasy, tak si to rychle rozmysli, protoze pohodlne to auto neni ani omylem a 325 tds je spojenim motoru na dlouhe trasy a zbytku auta na trasy kratke az stredni.