Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 21.01.2010 12:51
od Leveler
Poprvé se mě to stalo před 2 dny a dneska ráno..Udělalo to cca 3-4 minuty po nastartování a cca 1km jízdy..
Z ničeho nic auto nereaguje na plyn a nechce jet.Prostě člověk šlape na plyn a auto se dusí. Ale když jsem vyřadil tak otáčky šli zase nahoru a když jsem opět zařadil tak to zase blbnulo..Celej proces trval možná 20sec a s autem se nedalo vůbec jet. Je to dost nepřijemný, pač jezdím v centru..
Poprvé když se mě to stalo, tak jsem tam dal za jedna a občas se to jakoby chytlo a otáčky na chvilku vystřelily a auto poposkočilo..
Po tomdle hopsání už auto jelo zase normálně jakoby se nechumelilo..
Ale přesně to popsat nemůžu, pač mě to dycky překvapilo v tu nejhorší možnou dobu někde na křižovatce nebo tak, takže jsem byl rád, že jsem se od tama dostal pryč:(
Co to může dělat?
Příde mě že je tam asi někde vlhkost.
Napsal: čtv 21.01.2010 12:59
od Paavo
me tohle dela sem-tam taky.......jedna se o M50B25 vanos a je to jen mezi 1500-2000 ot.Proste rapidni pokles vykonu a motor jde nepravidelne,bubla a vibruje.Podobne jako kdyz dochazi stava.Pokud podradim a prelezu pres 2000, tak to jde krasne.Ja odhaduju cerpadlo.Vahu jsem menil,lambda nova a porad stejny.....cidla diagnostika neukazala.
Napsal: čtv 21.01.2010 13:00
od Sprite
Mě přesně tohle dělala 30ka vždycky po mytí wapkou. Takže já bych to taky viděl na tu vlhkost. Bohužel jsem nezjistil kde. Čerpadlem to u mě nebylo, to bylo úplně nové. Navíc to opravdu dělalo vždy jen po mytí.
Napsal: čtv 21.01.2010 13:32
od Leveler
O víkendu mrknu na rozdělovač jestli tam není vlhkost.
Čerpadlo mě taky napadlo.
Tak snad se to nak vyřeší, pač todle je na prcku..
Napsal: čtv 21.01.2010 13:37
od MattyX
váha to může být pokud vypočíta nějaký nesmysly a saje to moc vzduchu...pak ze by cerpadlo nasavalo necistoty v nadrzi trebas...a pak rozdelovac

a chod je pravidelnej ? respektive valce jdou vsechny ? treba svicky kdyby to byli ? kabely ke svickam nemas nakousany od nejakyho zviratka ?

mozné je téměř vše

Napsal: čtv 21.01.2010 13:44
od Leveler
Jako bordel v nádrži klidně za ty roky může být... Co auto mám tak jsem tankoval jenom Shell a ted poslední měsíce tankuju jenom OMW..
Chod motoru je krásně pravidelnej když běží..Když to začalo blbnout tak mě nepřišlo, že by se auto nak třepalo takže na 3 válce to asi nešlo..Ale potvrdit to nemůžu, pač za mnou bylo dost aut a já měl zelenou a nebyl jsem schopnej jízdy, takže jsem se potřeboval od tama nak odhrkat.
Mrknu na ty kabely ke svíčkám ještě.
Jinak svíčky jsem měnil tuším před cca 15tkm.Ty by měly být OK..
Napsal: čtv 21.01.2010 16:02
od Paavo
za me muzu jeste rict, ze mam meneny origo NGK svicky,novy filtry,prehazovany civky a problem je furt.Sice jiz skoro vymizel ale sem tam, kdyz je auto studeny si pri prechodu 1500-2000 na 3. a 4. prevodovy stupen skubne.U me sel typicky na 5 nekdy uz od nastartovani.........po ostrejsi jizde se pak valec chtl.Jeste jsem zapomnel rict, ze to cerpadlo u me asi vskutku odchazi........pada palivo a pri teplym startu startuju vzdy az na 2. otoceni klicku.
Napsal: čtv 21.01.2010 20:07
od Leveler
Už byla tma když jsem jel z práce takže pod kapotu mrknu o víkendu...
Takže problém se vyskytl opět cca 3-4 minutky po startu a trval zase těch 15sec..zrovna jsem stál na světlech a když jsem se rozjížděl tak to začalo škytat..Když jsem sešlápl spojku a vytočil motor tak to šlo..Po té to přešlo a už to jelo zase normálně..Auto jsem jel protáhnout za město rychlosti 1 až 3 jsem točil do červenýho abych to trošku protáhl a vyhnal pavouky,pač jezdím převážně město a tam se to nedá takle prohnat..
Takže to dělá jen když se motor v začátku zahřívá..Jakmile je zahřátej tak se nic neděje..uvidím ještě zítra a pak v sobotu až pojedu 100km štreku..Třeba na něco ještě přídu.
Napsal: čtv 21.01.2010 20:38
od MattyX
no tak M40 je takovej prehistorickej motorek

chtělo by to vyzkoušet i jiny teplotni cidlo pokud je to v procesu zahrivani me jeste napada

ale kolik ma mit ohmu odpor to ti nepovim

Napsal: ned 14.02.2010 09:30
od adraj
e 30 s M40-tkou mi to dělala, nechal jsem vymenit vše lambdu, svíčky kabely, víko a palec rozdělovače, a nakonec to bylo teplotní čidlo
Napsal: úte 16.02.2010 15:12
od PolarBear
Hmm a ja myslel ze je to skrze LPG. Moje 316i to cas od casu dela taky. Presne jak pises slapnes na plyn a auto se zacne dusit. Kdyz se to stane tak vetsinou pri predjizdeni. Vyborny zazitek...
Pak napis pokud se ti to povedlo odstanit.
Me se v tom naslepo vrtat nechce

Motor na konci tydne najede 360tkm..

Napsal: úte 16.02.2010 18:22
od Fipo
palivový filtr je na tom jak? za tak velký výpadek asi těžko může, nicméně mě to taky trošku za studena poskakovalo, vyměnil jsem a paráda....
Napsal: stř 17.02.2010 00:55
od Alexru
Taktez,m40 1.6 dusi se pri rozjezdu za studena a otacky taky nedrzej,spadnou klidne az na 600,pak se zvednou na 900-950 za studena

Dal bych taky na to čidlo
Zitra se na to podivam,muze to byt baterkou a x dalsich veci
