Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 14.01.2010 14:01
od Matrix
prosím o radu při jízdě po dálnici zdechlo a nejde natočit
nádrž plná ,čerpadlo v nádrži dává ,a do trysky taky nějaká nafta de ale nevím jakým tlakem ,KTS nehlásí žádnou závadu krom žhavení
před smazáním bylo uloženo vadná jednotka čerpadla,po smazání zavad už nehlásí nic a nejde nastartovat

Napsal: pát 15.01.2010 10:12
od Matrix
nikdo nic ?

Napsal: pát 15.01.2010 10:59
od Jarouch
To je těžký to může bejt cokoliv... jak dloho jsi jel před tím třeba...? Může to bejt vadný čerpadlo vstřikovací! nebo ucpanej palivovej filtr zamrzlá nafta.... Na 90% bude něco s naftou....!

Napsal: pát 15.01.2010 17:48
od Matrix
přestalo to jet po asi 70km filtr dobrej nafta teče jeto v teple ale asi čerpadlo nemá tlak

Napsal: stř 20.01.2010 19:09
od Matrix
vyřešeno řídící jednotka v čerpadle se odebrala do věčnejch lovišt
a když už se v tom v Boschi vrtali tak přidali noví těleso a vísledná cena 23000kč bez Dph plus odtah a moje 4h práce vyndat a zandat čerpadlo

Napsal: čtv 21.01.2010 00:23
od Miguel
To je hezký :? Přijde mi, že se teď s těma čerpadlama roztrhnul pytel.

Napsal: ned 27.03.2011 16:53
od espejc1
Já měl teď něco podobnýho. Koupil jsem auto, pak jsem při tankování zjistil, že je ruplý těsnění u nádrže, dal jsem to do jednoho supr nonstop servisu v Brně a pak to následovalo:

Zapůjčení náhradního auta, oprava těsnění za 300,- dohromady vyšla na do druhého dne na 5800,- , auto jsem šťastně převzal a hurá na cestu, po ujetí asi 10km auto zdechlo, nešlo nastartovat - jako by nešla nafta do motoru.

Odtah zpět do servisu a ejhle - slabý tlak na čerpadle u nádrže - to by ani nevadilo - dle servisu, spíš je problém v tom, že vstřikovací čerpadlo naftu nepustí dál do motoru - prý asi závada v ovládání nebo je v haji čerpadlo.

A prý je v tom taky špatná spojka. (auto stálo od léta přes celou zimu venku - proto je "slepená spojka" takže 100-200 km a bude v cajku)

Řekl jsem, že čerpadlo rozhodně nové kupovat nebudu a že si auto odtáhnu a dám do hromady sám. Domluvil jsem se s prodejci, že si pro auto přijedou, zjistí závady a opravý.

Druhý den vyndali čerpadla vyzkoušeli a ejhle - obě čerpadla naprosto v pořádku a funkční - malý tlak byl v tom podávacím čerpadle proto, že servis neodborně sundal nádrž a špatně ji nasadil - dobré že? že za 6000 neumějí ani sundat nádrž aby ji nepoškodili.

Takže výměna čerpadla by byla naprosto zbytečná a auto by na 100% znovu nenaskočilo - vyhozených 60-70 000 plus prácde:-D

Při dalším testování a hledání závady prodejci zjistili že motor je skočený o zub na rozvodech a proto nemůže nastartovat - všechny doby a veškeré časování je rozhozené a následně s zjistilo že se naštěstí jen v jednim válci píst potkal několikrát s ventily - 4 kusy :-)

Takže výměna ventilů, pístu, pístniho čepu, přebroušení hlavy a nové těsnění.

Jak se dá způsobit takové přeskočení a potkání motoru?
Jednoduše: Když se mění tesněsnění na nádrží, zavzdušní se palivový systém a pak se do systému musí nafta znovu dostat do palivového systému jsou asi takové dva způsoby správný a horší.

Správný - musí se zdlouhavě docucávat nafta injekční stříkačkou a je to na dlouho, musí se připojit ka nabíječce a dlouze starotvat a udělat spoustu cipovin, nebo horší způsob - uvázat auto na jiné a jít ho roztáhnout - pokud se to bude dělat hodně necitlivě tak může dojít k tomu že vlivem náporu dojde k přeskočení převodu o zub a pak to blbě pojede a může dojít k potkání pístu s ventily a pak to chcípne:-D

Tak končí příběh jak jsem potkal suprový servis a pak ještě napíšu jak jsem dostal peníze zpátky v rámci reklamace. 8)