Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 14.01.2010 00:17
od petrh
hoj ,použil jsem tlačitko hledat,ale stejne jsem nenašel odpověd

.
Mam e 36 328 rv.1997 najete asi 160000,325m olej 5w40. do práce jezdim 2,5km a nikdy jsem auto netočil studené,rano se mi ukazal napis na dc kuhlasen prufen tak jsem kuknul a doplnil směs nadobka byla prazdna a na vičku a okolo emulze

(možna kondenz),jak poznam že se mi tlačí voda do motoru?chci auto projet dal jak se tu píše ,ale mam strach ať,něco nepokazim ještě vic než případne těsněni pod hlavou ,dik za každou radu
Napsal: čtv 14.01.2010 00:28
od Francis
Při vadném těsnění pod hlavou nebo prasklé hlavě se neje ztrácí chladící kapalina, ale auto netopí a hadice k chladiči jsou natlakované, tvrdé. Pokud tyto dva symptomy nepozoruješ, klidně jeď na delší výlet a pěna z víčka oleje by se měla ztratit.
Napsal: čtv 14.01.2010 00:32
od petrh
uf,

o svatcich jsem se koukal ani nevim proč prd tomu rozumím a hadice byla měka a auto mi docela topi i za těch 2,5 km cestou do prace,zítra to budu hlídat

diky moc
ps:mam to vičko utřít

Napsal: čtv 14.01.2010 00:38
od bmwfil
Když jezdíš takový krátký štreky, tak je to na víčku normální...
Napsal: čtv 14.01.2010 09:30
od Jarouch
Mrkni ještě na měrku oleje... jestli tam neni hladina oleje a hladina vody...

Napsal: čtv 14.01.2010 19:57
od Madthomas
Mam na vicku ten stejnej bordel, taky u 2.8 a taky jezdim kratky trasy. BTW jak moc tvrdy by mely byt ty hadice pri problemu? Po delsi ceste kdy je auto poradne zahraty je rukou zmacknu o cca 1cm - je to malo? Mely by jit zmacknout treba tak abych dostal obe steny k sobe? Na merce oleje nic neni, nebo to nepoznam. Diky
Napsal: čtv 14.01.2010 20:13
od petrh
k večeru jsem se trošku projel asi 90km vičko jsem předtím trošku utřel a po dojeti naštěsti suché rano za světla ještě kuknu,po ceste trošku haproval ukazatel tep.do středu chybělo tak asi 1cm,ale včera jsem dolil tu směs a nic jsem neodvzdušnovat takže to pořešim v sobotu,ohledně tvrdosti te hadice tak jak jsi psal tak to je asi v pořádku ,ale ber mně z rezervou radši se ještě informuj jinde
Napsal: pát 15.01.2010 09:51
od Jarouch
Madthomas píše:Mam na vicku ten stejnej bordel, taky u 2.8 a taky jezdim kratky trasy. BTW jak moc tvrdy by mely byt ty hadice pri problemu? Po delsi ceste kdy je auto poradne zahraty je rukou zmacknu o cca 1cm - je to malo? Mely by jit zmacknout treba tak abych dostal obe steny k sobe? Na merce oleje nic neni, nebo to nepoznam. Diky
1cm je ok... V chladicím systému je vždy tlak je to tak stavěno... kvůli bodu varu... nesmí být kamený ty hadice....

Napsal: čtv 21.01.2010 17:41
od Leveler
Bud v klidu.Todle mám každou zimu:)Zrovna před týdnem jsem to měl uplně stejný:)Jak se v zimě jezdí krátká trasa, tak se tam tendle bordel vyskytne..Minulou zimu jsem se taky lekl.
Napsal: čtv 21.01.2010 22:18
od Zave
tak tak, tohle sem mel i na moji 520i kdyz sem s ni jezdil do skoly... Protahni to na dalku a uvidis ze se to odpari

Napsal: pát 22.01.2010 09:06
od xSAFA
Naprosto normální jev

Napsal: pát 22.01.2010 14:47
od petrh
xSAFA píše:Naprosto normální jev

teď to je jev normálni ,ale jsem se poprve řadně vylekal

Napsal: pát 22.01.2010 15:10
od xSAFA
To věřím taky sem se poprvé nad tím trošku pozastavil, u předchozích aut (neBMW) sem to míval daleko méně. Nejspíš to bude způsobeno umístěním hadice odvětrání kliky, která je vyvedena nedaleko víčka a kolem ní se to tvoří nejvíc.
Nicméně co se mi zdá, že po výměně separátoru tam todle svinstvo nemívám v tak velkém množství
