Stránka 1 z 1

Napsal: stř 13.01.2010 16:16
od Cash
Zdravím všechny klubáky!
Chci poprosit o radu, kdo máte např. dlouhodobější zkušenosti s motorem M44... Jaký olejový filtr je nejvhodnější použít?! Nevím jakou značku, materiál či rozměry. Různí výrobci nabízí pro motor M44 různé materiály, tvary a rozměry, takže bych si v tomto rád udělal jasno.
Předem moc děkuji za odpovědi!!!

Napsal: stř 13.01.2010 16:34
od Killca
mel sem m44, ale tomu motoru je to uplne jedno, jde jen o to narvat tam spravny rozmer, ale na znacce bych to nehral

ja vzdy kupoval origo v bmw podle vinu ja mel poslednich 7 znaku vin ey20620 a zde http://www.bmwfans.info/original si ten vin natukas do policka ""Identify BMW by serial (easiest way)"" a vyjede ti tve auto

(((pokud se ti to nechce hledat je to primo zde http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... il_filter/)))

""browse parts""

pak obrazek motoru ""engine""

a v sekci ""Lubrication system"" je to ""lubrication system-oil filter"" zde cislo 2 je set filtru, objednavaci origo bmw cislo je 11 42 1 716 192 a v BMW stoji 290kc coz je proti druhovyrobe nulovy rozdil


alep okud mas bmw daleko, vezmi to origo objednavaci cislo a zadej si ho treba na http://www.elitecat.cz vlevo v menu do polozky ""podle cisla"" vyjede ti tam teda vyber jen od BOSCHE a od UFI, s tim ze ja bych bral UFI, ale ten stoji 270kc bez slevy a to je skoro to samy jako origo

z techto dvou testu bych ja osobne sel rovnou do bmw

Napsal: stř 13.01.2010 21:17
od Jarouch
Určitě bych značku neřešil.... stejnak to dělaj ve stejný fabrice...! :lol:

Napsal: stř 13.01.2010 21:29
od Zave
tak tak... neorigo bude tak 100korun +-

Napsal: čtv 14.01.2010 00:38
od Cash
Díky díky za info! Především Killcovi, ta stránka a ty origo čísla, to je super pomůcka... :wink: Hned jsem to zkoušel pohledávat a mimo toho Bosch a UFI jsem na stránkách Auto Kelly ještě našel fitry od Champion, Filtron, Fram, Mann a Febi:
http://www.autokelly.cz/#CT=13|PCT=12|C ... SD=0|ST=0|
Co říkáte na ty? Četl jsem, že měl někdo problém s tím UFI, že mu s ním cvakaly hydroštely, že ho pak vyměnil za Champion a OK. Taky jsem slyšel, že ten Filtron je šmejd. O firmě Mann vím, že spolupracuje s Hengst, takže předpokládám, že budou kvalitní. O těch ostatních jsem se nikde nic nedočetl... Chápu, že značka není všechno, to je jasné. Především mě ale udivuje, že každý z těchto filtrů má mírně odlišné rozměry! Má to příp. taky nějaký vliv na filtrační vlastnosti - propustnost, odpor, tlak, atd.? Jo a ten origo BMW se asi na netu nedá někde najít co? Že bych mohl porovnat ty rozměry s ním... Mimochodem teda nějakej BMW servis v Brně, kde bych ho příp. mohl objednat?
Znovu předem moc moc díky za rady!!!
8)

Napsal: čtv 14.01.2010 07:35
od Danny
renocar slatina

Napsal: pát 15.01.2010 11:11
od OndraZ
Zdar, pri takove cene za original bych nevahal a zajel do toho Renocaru.

Osobne mi na BMW rukama prosel jeste Bosch a Mann, bez znatelnych potizi.

Filtron bych asi taky nedoporucil, kolega mi popisoval jak ho kdysi davno dal na Facko a trvalo dobrych par vterin nez zhasla kontrolka tlaku oleje. Coz by ukazovalo na horsi propustnost (predpokladam, ze cidlo tlaku oleje je nekde za filtrem). Po vymene za origo Skoda pry zase vse ok a kotrolka zhasinala "okamzite" po startu.

Napsal: pon 18.01.2010 11:09
od Cash
Takže hotovo, šmitec... Filtr jsem teda koupil originál v tom Renocaru, stál mě 255 Kč, takže i dobrá cena. Díky kluci všem za info! :wink: