Stránka 1 z 1

Napsal: úte 12.01.2010 22:13
od Kelim
Je to můj víceméně první diesel tak sem z toho takový zmateny. Jednak se ptám zda je normální, že když dám neutral není možné motor vytočit do červeného-omezovače, prostě se rafika zastaví na 4000. Dále silné vibrace při studeném startu(možná palivo?koupil sme ted aditivum VIF). Jaké jsou možné příčiny těchto jevů ? Jinak vykonově mě to přijde v pořádku..dík

Napsal: stř 13.01.2010 10:52
od Jarouch
U dieselů je to eletronicky omezeno na 4tis. Vibrace při studeném startu... to bych se mrknul na silentbloky motoru... čtyřválce vždy zavibrují ale né nějak přehnaně... :wink:

Napsal: stř 13.01.2010 13:42
od Kelim
dík moc za info, tak sem rád, že je to normální. Máš nějaké zkušenosti s aditivi? Teď sem koupil zimní VIF udajně by to mělo mít vliv na chod motoru a právě na ty studené starty...

Napsal: stř 13.01.2010 21:23
od Jarouch
Hele ani moc ne... určitě to neni na škodu.. :wink: Já poznam rozdíl když taknkuju Vervu Diesel... v zimě radši připlatim motor chytne krásně i -15stupních.... Je to hodně o naftě....

Hlavně mam názor ten že radši připlatim na naftě pár korun... než pak platit vstřiky za 40tis... ono v ČR obecně máme strašně suchou naftu a taky tady na dieselech odcházej vstřiky a čerpadla dříve než v západních zemích... :wink:

Napsal: pát 15.01.2010 14:34
od Kelim
no vibrace jsou jedna věc (třeba silentbloky), ale jak je to ráno studené houpají otáčky volnoběhu..to přece normální není??

Napsal: čtv 21.01.2010 21:22
od Kelim
tak jsem byl na diagnostice a je mrtvý jeden vstřik

Napsal: čtv 21.01.2010 21:54
od Jarouch
Dej ho na repas... doporučim ti nechat zkontrolovat všechny... :wink: