Stránka 1 z 2
					
				
				Napsal: stř 25.11.2009 19:53
				od kubajzs
				Zdar chlapi. Auto se nějak nechce v těhle teplotách ohřát. Teda podle budíku. Až třeba na dalnici ve vyšších rychlostech, ale jak jezdím tady u nas po tech opičích horách tak nic moc. A to jěště nemrzne. Když jedu dlouho z kopce tak teplota klesne až na hranici modrýho pole. Nevíte někdo co by to mohlo bejt? Napad mě termostat ale nikde jsem nenašel že by se prodával...  

 
			
					
				
				Napsal: stř 25.11.2009 21:11
				od M3maniac
				na 90% to bude ten termostat  

 
			
					
				
				Napsal: stř 25.11.2009 22:40
				od WinCent
				vyměn hlavní termostat samozřejmě že se prodává, novej stojí i s domkem cca 1300,- a když to nebude tím tak je to sekundární termostat na EGR ten myslím něco kolem 800,- nic jinýho to na 99,9% nebude 

 
			
					
				
				Napsal: čtv 26.11.2009 17:06
				od kubajzs
				super. díky moc pánové... 

 
			
					
				
				Napsal: pon 28.12.2009 02:56
				od kubajzs
				Tak jsem vyměnil ten hlavní termostat a je to lepší, ale podle mě to furt není ono. Teď nevim jestli to tak ma bejt.  Už to teda neleze do modrýho ale furt to stejně kolísá. Dá se sehnat ten termostat na EGR v replice?
			 
			
					
				
				Napsal: pon 28.12.2009 09:00
				od MatyACS
				tak zkus i sekundární termostat...koukni sem 
http://e46.bmwklub.cz/ je tady toho o tvým problému hromada 

 
			
					
				
				Napsal: pon 28.12.2009 14:08
				od Olafsoon
				Zdar. mam 530d 142kw a když bylo -15 tak mi to kolísalo od 1/4 nahoru ale auto se do provozni teploty za cestu do prahy a zpět neohřalo.Asi to bude normální.
			 
			
					
				
				Napsal: pon 28.12.2009 14:14
				od WinCent
				Olafsoon píše:Zdar. mam 530d 142kw a když bylo -15 tak mi to kolísalo od 1/4 nahoru ale auto se do provozni teploty za cestu do prahy a zpět neohřalo.Asi to bude normální.
v žádným případě to není normální, auto se musí za takovou cestu ohřát na provozní teplotu i když by bylo -25 
 
 
právě hodně odcházej ty sekundární termostaty ale jsou i jiný příčiny...
Nový to stojí v BMW pár stovek tak nevidím důvod proč shánět čínskou repliku
 
			
					
				
				Napsal: pon 28.12.2009 18:51
				od kubajzs
				WinCent píše:Olafsoon píše:Zdar. mam 530d 142kw a když bylo -15 tak mi to kolísalo od 1/4 nahoru ale auto se do provozni teploty za cestu do prahy a zpět neohřalo.Asi to bude normální.
v žádným případě to není normální, auto se musí za takovou cestu ohřát na provozní teplotu i když by bylo -25 
 
 
právě hodně odcházej ty sekundární termostaty ale jsou i jiný příčiny...
Nový to stojí v BMW pár stovek tak nevidím důvod proč shánět čínskou repliku
 
No jo to je pravda... A můžeš mi ještě poradit kde ho najdu, jestli to zvladnu vyměnit sám nebo jim to tam mám radši nechat...
 
			
					
				
				Napsal: pon 28.12.2009 20:19
				od surfis
				Rozhodně si pro termostat zajeď do BMW. Já koupil repliku v Elitu, která vydržela rok a půl... Navíc jsem pak zjistil, že origo BMW je o 300 levnější...
			 
			
					
				
				Napsal: pon 28.12.2009 20:50
				od MatyACS
				nedavno sem měnil a v Kelly BEHR 2250,- a v BMW originál (taky BEHR) 1100,-
			 
			
					
				
				Napsal: pon 28.12.2009 21:13
				od WinCent
				surfis píše:Rozhodně si pro termostat zajeď do BMW. Já koupil repliku v Elitu, která vydržela rok a půl... Navíc jsem pak zjistil, že origo BMW je o 300 levnější...
jo to je taky další věc právě proto repliky neřeším, je pravda že většinou je to levnější ale pak to člověk bere automaticky a právě jak tady píšete že to může být i jednou tak dražší než přímo v BMW nebo že jsou to vyhozený peníze protože to nic nevydrží a ve finále mě ty samý lidi pak volaj a že si to nakonec vemou protože to kelly nevydrželo 
 
 
Jinak nový to stojí 693,- bez daně pro 3.0d motor 135kw Automat, ted na to koukám že to maj psaný jen pro verze s automat převodovkaou tak nevím...
 
			
					
				
				Napsal: pon 28.12.2009 23:22
				od kubajzs
				Já mám automat. A 150kW...
			 
			
					
				
				Napsal: pon 28.12.2009 23:49
				od WinCent
				kubajzs píše:Já mám automat. A 150kW...
jj ta cena je stejná i pro 150kw tzn. 693,- bez daně
 
			
					
				
				Napsal: úte 29.12.2009 16:37
				od kubajzs
				WinCent píše:kubajzs píše:Já mám automat. A 150kW...
jj ta cena je stejná i pro 150kw tzn. 693,- bez daně
 
Nemohl bys mi prosím napsat číslo dílu.
 
			
					
				
				Napsal: úte 29.12.2009 16:56
				od Jarouch
				Etk...klik 

 
			
					
				
				Napsal: úte 29.12.2009 21:16
				od kubajzs
				Jarouch píše:Etk...klik 

 
To by mě nenapadlo. Díky... 

 
			
					
				
				Napsal: úte 29.12.2009 22:06
				od kubajzs
				11717787870 je to ono?
			 
			
					
				
				Napsal: úte 29.12.2009 22:55
				od Jarouch
				kubajzs píše:11717787870 je to ono?
Jasný to je ono... jen pozor opravdu objednej origo na tvůj motor... ten předchozí motor má trošku větší střeva a po chvilce se to rozlomí... Je to z mojí zkušenosti 

 
			
					
				
				Napsal: stř 30.12.2009 00:40
				od WinCent
				kubajzs píše:WinCent píše:kubajzs píše:Já mám automat. A 150kW...
jj ta cena je stejná i pro 150kw tzn. 693,- bez daně
 
Nemohl bys mi prosím napsat číslo dílu.
 
to už když řekneš vin u technika co objednává od stolku díly tak to bude vědět hned to bych neřešil...