Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 05.11.2009 09:09
od Marty_
Koho by jste chlapi doporucili z Prahy a okoli na instalaci dualniho sani BMS na e92 335i? Melo by to byt jednoduche, ale ja byt levak a do motoru uz se vubec rochat nehodlam:)) jo a melo by to byt idealne v sobotu:))
PDF krok ze krokem
http://www.burgertuning.com/instruction ... filter.pdf
a video
http://www.youtube.com/watch?v=0ZgbIDk3 ... r_embedded
Napsal: čtv 05.11.2009 10:14
od Hanz
nechal bych si svarit "airbox" z nerez plechu kolem tech novych filtru, jinak to nebude idealni po meste...
Napsal: čtv 05.11.2009 11:12
od Marty_
Hanz píše:nechal bych si svarit "airbox" z nerez plechu kolem tech novych filtru, jinak to nebude idealni po meste...
Je to mozne ze by to bylo lepsi, ale kluci na e90post kupujou tyhle sety ve velkem a vsichni spokojeni, hmatatelne vysledky na brzde + lepsi zvuk. Proto jsem poridil komplet overenou sadu, aby se nemuselo nic dobastlovat..
Napsal: čtv 05.11.2009 12:51
od DC
s tim ti klido pomuzu

Napsal: čtv 05.11.2009 15:28
od Killca
jestli se s dcim domluvite, tak mi pisnete, prijel bych se podivat, pokud mozno

Napsal: pon 09.11.2009 17:08
od Ajwori
nepříjde mi to jako šťatný řešení, na výkonu vozu to nepoznáš, možná pár prvních km sugesce, ale pak budeš tam kde jsi začal, možná budeš pociťovat jinej zvuk motoru, navíc si ten filtr bude krásně sát teplo od motoru a přes zimu ti to bude víc chlastat než se motor ohřeje, pokud se do toho chceš opravdu pustit chce to tepelně izolační clonu! je to na tobě nic nerozmlouvám pouze předávám zkušenosti
ps. možná by stálo za to vymyslet mezi filtr a sací parohy intercooler, ale nevim jak je u tohoto motoru uložena váha vzduchu
Napsal: stř 11.11.2009 15:52
od Marty_
Tak asi kluci emericky vedej co delaj, vice info v klubovych autech:)
Napsal: ned 06.12.2009 02:02
od netopier
"kluci emericky" chcu vprvom rade zarobit...

Napsal: pon 14.12.2009 20:52
od Jendix
Docela by mě zajímal výsledek. Upřímě si myslim že je to docela kravina to tam dávat. Psalo to tady už víc lidí. Nejen že to bude sát teplej vzduch, přijde mi to ale i ošklivý, dost pochybuju i o tom že to přidá nějakej výkon. Spíš naopak.
Ted budu trochu teoretizovat, ale teoreticky je u běžnýho sání na vstupu mírný přetlak (díky rychlosti jízdy), tímto filtrem ale tuhle výhodu naprosto elimnuješ. Nevim kolik rozdíl tlaku bude, ale rozhodně tam je. Novej filtr sice bude mít menší odpor, ale zato nasává přihřátý vzduch od motoru o prakticky atmosferickém tlaku.
Napsal: pon 14.12.2009 22:18
od Marty_
Jendix píše:Docela by mě zajímal výsledek. Upřímě si myslim že je to docela kravina to tam dávat. Psalo to tady už víc lidí. Nejen že to bude sát teplej vzduch, přijde mi to ale i ošklivý, dost pochybuju i o tom že to přidá nějakej výkon. Spíš naopak.
Ted budu trochu teoretizovat, ale teoreticky je u běžnýho sání na vstupu mírný přetlak (díky rychlosti jízdy), tímto filtrem ale tuhle výhodu naprosto elimnuješ. Nevim kolik rozdíl tlaku bude, ale rozhodně tam je. Novej filtr sice bude mít menší odpor, ale zato nasává přihřátý vzduch od motoru o prakticky atmosferickém tlaku.
Vysledek je na grafu v klubovych autech, prirustek +22 koni, -2Nm..
aktualne 392HP a 518Nm..
Napsal: čtv 24.12.2009 23:25
od Jarouch
Tak nevim ale podle toho návodu by to zvládla i moje osmdesátiletá babička...

Ale tady nepomůže ani stínění od motoru... protože v motorovym prostoru se točí horkej vzduch všude! Jediný co by pomohlo díra v kapotě!

Napsal: pát 25.12.2009 03:24
od Syrup
Jarouch píše:Tak nevim ale podle toho návodu by to zvládla i moje osmdesátiletá babička...

Ale tady nepomůže ani stínění od motoru... protože v motorovym prostoru se točí horkej vzduch všude! Jediný co by pomohlo díra v kapotě!

jasne... a tech + 22 koni je vymslenej udaj kterej si se Martyn dopnil
