Stránka 1 z 2
Napsal: úte 20.10.2009 10:32
od capri
zdravim všechny chci se zeptat jestli jsou sedačky v coupe záměnný jedná se mě o to že kdyby se koupili sesle z anglie tak jestli pujdou dát do auta s levostrannym řízenim
Napsal: úte 20.10.2009 11:39
od Fx
Pokud je mi známo, tak ano, ale řidičova někdy bývá více nastavitelná. Kostra s pojezdem ale jde přehodit z EU verze... Práce tak na necelé dvě hodiny na jednu sedačku, pokud jsi to nikdy nedělal.
Napsal: úte 20.10.2009 11:46
od capri
více nastavitelná ? co tam bejvá navíc krom dofuku zad ? jinak to je přesně to co jsem chtěl vědět

Napsal: úte 20.10.2009 11:56
od Fx
O jakou záměnu se ti jedná? Nikdy jsem v autě neměl turistické sesle, ale co mi říkal jeden zdejší člen, tak když měnil turisty za sportsitze, byl překvapen rozdílem v možnostech nastavení u řidiče (spolujezdce nezkoumal, takže nevím - já mám v autě elektrické sedačky, a ty jsou nastavitelné obě stejně).
Nastavení - výška sedáku, kolíbka, vzdálenost od volantu, podnožka... V případě, že má auto i bederku, tak tu. V tom se to lišit může a nemusí, jen dávám tipy a opravdu záleží na tom, jaké sedačky za jaké chceš měnit.
Napsal: úte 20.10.2009 12:09
od capri
chci tam dát M3 sedačky možná tady koupim od tukana ale koukal jsem už dřív na anglickej ebay tak sem myslel kdyby nahodou sem koupil ty anglicky

jinak ja mam u klasickejch sedaček nastavení vejšky, opěradla a posun + odklápění kvuli coupe
Napsal: úte 20.10.2009 17:25
od januar
neviem ako BMW ale ostane znacky aspon co vyrabame sedacky tak su rovnake
Napsal: stř 21.10.2009 01:05
od Killca
budes muset dat ridicovu bez AIRBAG decky ke spolujezdci a naopak, jinak to neejde, kvuli nastavovacim packam sedacek + ty hacky na odklop sedacek jsou na spolujezdcove sedacce na obou stranach, tak to budes mit u ridice
budes muset prehodit draty pod kobercem, aby se cidlo zateze pro airbag napojilo u ridice a pak vzdy vystreli oba bagy
chapes?!
jinak co sem videl, sedacka spolujezdce a ridice se nikdy nelisila, jedine v elektrice s pameti, ze u ridice je pamet a spolujezdce ne, jinak byly vzdy stejne s tema nastavovacima prvkama
Napsal: stř 21.10.2009 01:09
od Fx
Nebo tam hodí odpor, to vyjde nastejno... Kua zrovna na tenhle problém jsem si nevzpomněl...

Napsal: stř 21.10.2009 07:32
od capri
mam auto s jednim bagem takže mě ty dečky netrápěj spíš bych nevěděl kam zapojit ty předpínače pásů jelikož mám mechanicky

jinak s těma páčkama to je vlastně pravda ale třeba když se sesle rozebere tak to pujde přeházet

no nic méně děkuji za rady

Napsal: stř 21.10.2009 15:45
od boby06
pokud mas jeden bag neni co resit.proste je tam das a hotovson. Otazka jsou t predpinace. ty starsi mechanicke jsou bez debat. otazka je jestli se daj novejsi ktere jsou elektricke dodelat aby taky byly pripojene. Bude to asi nekde na okruhu s airbagem ,ale to bych mohl kecat. chce to prolezt schemata. Nebo nekdo vi? Taky by me to zajimalo.
Napsal: stř 21.10.2009 17:42
od jarda
To by mě taky zajímalo, protože už dva roky jezdím na nepřipojených faceliftových sedačkách

Už se na to asi budu muset kouknout..
Napsal: čtv 22.10.2009 18:46
od boby06
podle servisniho manualu jsou ty el predpinace napojeny na jednotku ktera ridi veci spolecne a airbagama. Do bagu ridice jde zlutocernej drat a zlutohnedej. do spolujezdce modrocernej a modrohnedej.
do predpinace ridice zlutohnedej a zlutocervenej. do spolujezdce modrocervenej a modrohnedej.
Teoreticky maj predpinace vystrelit soucasne s aitbagama. Tudiz na airbag ridice napojit draty na predpinac/ce. Aby do nich sel signal soucasne. Otazka je jestli na ty dva draty muzes napojit v klidu jeste dve sady dratu. Podle me v klidu. jestli to budes jardo nekdy delat dej vedet. taky to planuju.
Napsal: čtv 22.10.2009 18:52
od jarda
Napojit to podle mě nemužeš, protože podle odporu v tom okruhu se kontroluje jestli je airbag ok. Odpor by se změnil a svítíla by kontrolka a bůhví jestli by se to nerozhodlo radši nevystřelit kdyby něco. Zas kdyby se ten okruh upravil tak aby měl ten správný odpor, je otázka kolik by nakonec šlo proudu do předepínače a do bagu kdyby něco a jestli by na to zareagovaly.
Když jsem dával faceliftovou palubovku, rozhodoval jsem se jestli zapojit airbag spolujezdce, ale pak jsem si řekl že lepší jeden bag který funguje než dva které nevystřelí, nebo vystřelí kdy nemají.
V předFL sedačkách ty předepínače nejsou vůbec, nebo jsou tam nějaké autonomní? Pokud vubec tak se na to vykašlu, funguje to teď stejně jako kdyby tam byly staré sedačky...
Napsal: čtv 22.10.2009 19:00
od boby06
prave. to je to. v predfacovej predpinace jsou. a funfujou na principu mechanickym. kdyz nabouras. jeste o par centaku ty pasy napnou. a pokud ty poface nemas zapojeny o tuhle vymozenost (dulezitou) prichazis. Hele jeste jsem na to koukal a od roku 94 vcetne ta jednotka ma vystup na airbag spolujezdce i kdyz tam jeste nebyl. tzn muzes oba ty predpinace zapojit na vystup 14,13 te jednotky. misto aby to vystrelilo airbag spolujezdce kterej stejne nemame tak to vystreli ty predpinace. super. to udelam.
Napsal: čtv 22.10.2009 19:06
od Fx
jarda píše:Napojit to podle mě nemužeš, protože podle odporu v tom okruhu se kontroluje jestli je airbag ok. Odpor by se změnil a svítíla by kontrolka a bůhví jestli by se to nerozhodlo radši nevystřelit kdyby něco. Zas kdyby se ten okruh upravil tak aby měl ten správný odpor, je otázka kolik by nakonec šlo proudu do předepínače a do bagu kdyby něco a jestli by na to zareagovaly.
Když jsem dával faceliftovou palubovku, rozhodoval jsem se jestli zapojit airbag spolujezdce, ale pak jsem si řekl že lepší jeden bag který funguje než dva které nevystřelí, nebo vystřelí kdy nemají.
V předFL sedačkách ty předepínače nejsou vůbec, nebo jsou tam nějaké autonomní? Pokud vubec tak se na to vykašlu, funguje to teď stejně jako kdyby tam byly staré sedačky...
V předFL jsou předepínače mechanické, navíjení ovládané lankem.
Napsal: čtv 22.10.2009 19:13
od jarda
Nj ale jaká jednotka ty mechanické předepínače aktivuje?
Napsal: čtv 22.10.2009 19:16
od boby06
plus dodatek. pokud nemas cidlo zatizeni sedacky u spolujezdce tak by to nefungovalo.pokud mel a spolujezdec by tam nebyl zase by to nefungovalo. Takze podle me. .......posilad do jednotky (vstup 15) signal ze sedadlo spolujezdce je stale obsazeno. a dale na vystup 13,14 napojit dve sady dratu na predpinace. co se tyka odporu myslim ze v tomto pripade to nebude problem. Vic uz me toho nenapada........
Napsal: čtv 22.10.2009 19:18
od boby06
fx to psal. zadna jednotka. mechanicke predpinace maj 15 cm kabel kterej je pripojenej zezdola k sedacce. Predpinace mechanicke fungujou na nekolika principech podle automobilky. predstavl si to zjednodusene jako granat. pri bouraccce se zatahne za ten kabel a mechanizmus v predpinaci to vevnitr smrsti. a to je vse..... poface to ma prave na elektrickem impulzu.
Napsal: čtv 22.10.2009 19:19
od Fx
Mechanické předepínače nepotřebují jednotku. Obecně je tam lanko spojené pevně s nějakou částí vozu, která se při nehodě na předek pohne - a pohyb lanka je mechanicky převeden na přitáhnutí pásu.
Napsal: pát 23.10.2009 02:24
od jarda
To jsem se právě ptal - kam je to lanko zapojené. Protože si nepamatuji že bych cokoliv odpojoval když jsem vyndaval staré sedačky.