Stránka 1 z 1

Napsal: pon 10.08.2009 09:13
od Thomino
Caute.

Vcera jsme jel ze Sumperka do Jeseniku.Asi po 20 km jsem si si vsiml ze teplota dosahla sveho maxima.Zastavil jsem a nechal auto ochladit.Takhle jsem jel asi na 5 zastavek.

V Jeseniku jsem dolil vodu a nechal auto odvzdusnit tim odvzdusnovakem na chladici.. Kdyz jsem dne jel z5 do SPK tak se mi teplota drzela na 3/4 ukazatele. Pri zapnutem topeni na plno.

Je chyba v tom ze je to jeste zavsdusneny nebo termostat ?

Diky za rady

Napsal: pon 10.08.2009 09:59
od FiliposII
Ja kdyz jsem mel zavzdusneny chladic, tak pokud byl motor v otackach (vice nez 2000 ot/min) tak chladilo normalne, pokud byl motor cca 3 min v nizkych otackach do 1500 ot/min. tak teplota zacala rychle stoupat k maximu (cca za 10sekund vystoupala). Kdyz jsem motor dostal do otacek, tak to spadlo hned dule. Ale chladic byl asi hodne zavzdusnen a navic sem mel prdlu palicu, takze vzduchu enom pribyvalo.

Zkus zjistit, jak se ti to chova kdyz to mas ve vyssich otackach ( nad 3000 ). Uz nekolik lidi melo problemo s spatnym vodnim cerpadlem, ze mely olamanou vrtuli, tak nebyl dostatecny prutok. A jako nejlehci reseni je nejprve zkontrolovat chladic, jesi neni plny bordelu a pripadne ho vystrikat vapku.