Stránka 1 z 1
Napsal: stř 29.07.2009 18:22
od compound
Zdravím chlapi,v době kdy jsem koupil auto tak skoro vubec nekouřilo a zhruba po 3měsících při přeřazení na vyšší stupen začne staršně kouřit.nevíte čím to muže být?
Napsal: stř 29.07.2009 23:39
od Cuky
Zkus to více rozvést ju jakej kouř bílej,černej,modrej,jestli kouří pořád (podle otáček) při přidáváni plynu nebo i na volnoběh. Popiš lépe pls
Napsal: čtv 30.07.2009 17:07
od compound
kouř je čistě černej,a nejvc to kouří při zařazení o vyšší rychlostní stupen a pak ve vyšších otáčkách,ale to toho kouře fakt moc
Napsal: čtv 30.07.2009 17:56
od bmwfil
Vyměň vzduchový filtr
Napsal: čtv 30.07.2009 18:51
od compound
Děkuji za radu,o víkendu se chystám na olej tak udělám i ten filtr
Napsal: čtv 30.07.2009 19:32
od Player1
Hodně taky udělá netěsnost sání...může být děravá hadice od turba do intercooleru nebo z něj do motoru, takže to taky prozkoumej. Mělo by jít slyšet syčení při zvýšených otáčkách. Vzducháč by musel být úplně fest zarvanej, aby to začalo hodně hulit.
Napsal: pát 31.07.2009 13:20
od compound
tak to bude spíš teda si ta nějaká hadice,protoe při těch vyšších otáčkách to celkem dost sičí a pocítil jsem aj trochu ubytek výkonu
Napsal: ned 02.08.2009 10:49
od compound
tak hadice od turba do filtru je OK tak musím ještě zjistit ty další
Napsal: pon 03.08.2009 15:15
od Lukke
Také mě to začalo kouřit, hlavně při řazení a plném plynu... Nechal jsem vyměnit
odlučovač oleje, je to nějakej filtr ve vaně nebo co... A po kouři ani památky.

Napsal: pon 03.08.2009 19:32
od compound
já mám prasklou hadici od turba do mezichladiče
Napsal: pon 03.08.2009 20:13
od Martinéz
Lukke píše:Také mě to začalo kouřit, hlavně při řazení a plném plynu... Nechal jsem vyměnit
odlučovač oleje, je to nějakej filtr ve vaně nebo co... A po kouři ani památky.

sry za OT, ale ty zijes?

Napsal: úte 04.08.2009 13:17
od compound
Hadice vyměněna,byla prasklá cca 6cm
Napsal: pon 10.08.2009 13:02
od Lukke
Martinéz píše:sry za OT, ale ty zijes?

Žiju stále, šéfe.
