Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 23.07.2009 06:49
od _peper
Ahoj, mám 1,8is M42. Včera jsem preventivně zkoušel proměřovat kabely ke svíčkám (naměřil jsem 5,8kOhmu, na kabelu je psáno 5,5k a někde jinde jsem zase četl 6kOhmu) a pak jsem taky proměřil cívky (naměřil jsem 1Ohm někde uvádí 0,8 ) venku byly i svíčky. Pročistil jsem kontakty a konektory (sprejem na kontakty) nandal svíčky. První pokus o nastartování špatný, jakoby motor běžel na tři válce. Zkoušel jsem ještě několikrát vše znovu nandat očistit svíčky a to samé asi 4x. Přes noc jsem nechal odpojené jenom konektory cívek a zkusil kouknout na fajfky svíčáků a svíčky. Svíčky byly trochu vlhké tak jsem je osušil. Vše zapojil a šel zkusit nastartovat. Ale teď se neděje vůbec nic, má to trochu snahu škytnout, ale jen se točí startér.
Poradí někdo? Kde jsem mohl co podělat? Nejpravděpodobnější mi přijde vlhkost v kabelech od toho čističe na kontakty.
Napsal: čtv 23.07.2009 09:08
od Vanour
Pepre to bude ta vlhkost a nebo zkus svicky.....
Napsal: čtv 23.07.2009 10:27
od libovka
Já myslím že si přeházel kabely.
Napsal: čtv 23.07.2009 11:36
od Cuky
typuji také kabely dej je jak mají být a bude to jezdit,jo ale pokud neví který kam tak to si dáš
Napsal: čtv 23.07.2009 11:50
od _peper
Díky kluci za rady, v tý knižce je to na hovno

Napsal: čtv 23.07.2009 17:08
od Kami1
origo kabely byvaj popsany cislama valcu,
akorat civky nejsou umisteny poporade,
kdyz mi das tel.cislo, tak se na to muzu dneska nebo zitra mrknout a zavolat ti jak to je
Napsal: čtv 23.07.2009 17:44
od krtek
Zdravim pánové, bohužel nemůžu založit new topic, tak se připletu do tohoto.
Takže můj problém, nastartuji a motor chvilku běží a pomalinku zhasne a už nenastartuji a neslyším čerpadlo. Koukal jsem do pojistkovky a prohrabal jen tak relátka a najednou po otočení klíčku se čerpadlo ozvalo a nastartoval jsem a pohoda. Druhý den to samé, otevřu kapotu, jen tak letmo prohrábnu a poklepu relátka a čerpadlo opět zavrčelo a nastartoval jsem a jel.. a dnes se to stalo znovu a bohužel už nic nepomáhá a nemohu vůbec nastartovat, je mi jasné že je chyba někde v elektrice, poněvadž neslyším čerpadlo po otočení klíčku..Kdyby někdo věděl i přesně jaké relátko to ovlivňuje, tak bych byl rád. Prostě se mi zdá, že to něco, co má posílat proud do čerpadla prostě žádný proud neposílá...takže někde nějaký kontakt, ale kde hledat? Díky...
Napsal: čtv 23.07.2009 18:06
od Kami1
Napsal: čtv 23.07.2009 18:41
od krtek
jojo díky tuto knížku mám taky a koukal jsem na to... Je možné, aby odešlo relé pal. čerpadla?
Napsal: pát 24.07.2009 12:11
od Fx
Určitě je, je to pohyblivej zmetek

Napsal: stř 29.07.2009 11:34
od _peper
Kami1 píše:origo kabely byvaj popsany cislama valcu,
akorat civky nejsou umisteny poporade,
kdyz mi das tel.cislo, tak se na to muzu dneska nebo zitra mrknout a zavolat ti jak to je
Kabely jsem mel nejak divně přeházené, ale nakonec jsem je dal tak jak se prostě kroutily a motor jsem nastartoval. A když jsem koukl na čísla co jsou na bužírkách origo kabelů. Tak je mám od víčka na olej od 1 do 4. Takže nesouhlasilo s pořadím, které bylo v knížce.
Napsal: čtv 30.07.2009 14:47
od Kami1
ja mam civky v poradi 4123
Napsal: čtv 30.07.2009 14:57
od Cuky
jojo isko má 4123 když na ně kokáš od spolujezdce u blatníku
Napsal: ned 02.08.2009 22:32
od fifty50
Ahoj kluci,
prosimte ze vas tu otravuju vim ze mate svejch problemu dost ... , ale dneska se mi stala fakt neprijemnustka ... mam E36 318is r.v.98 .. prijel sem z nakupu uvarim si jidlo a chci jet pryc ... sednu do auta a nejde nastartovat .. kdyz otocim klickem slysim jen crrrrrrrr (crkot Smile , myslim ze bude problem ohledne starteru .. neporadite nejaky tip ..?? co byva u tohohle za problema ?? Sad
Napsal: ned 02.08.2009 23:12
od Kami1
Ahoj, baterka, rele, starter, pojistky...
zkus s tim pohnout..,
Napsal: úte 08.09.2009 16:25
od MarulK
ahoj mám problém nemužu nastartovat 320i r.v.1991,baterka je nová,startér valí,svíčky taky dávaj jiskru ale nejde mi tam benzín,občas to trochu škitne a pak nic nevíte co bych měl vyzkoušet?napadlo mě že by mohlo bejt špatny palivovy čerpadlo ale to fakt nepoznám..díky za odpovědi,už fakt nevím co s tím
Napsal: úte 08.09.2009 21:20
od capri
vyškubni zadní sedadlo odšroubuj levej kryt na palivový čerpadlo a otoč klíčkem mělo by se čerpadlo rozběhnout pokud ne tak bud čerpadlo KO nebo rele nebo pojistka nebo je to jinde u mě to same dělalo čerpadlo když jsem ho pak rozkuchal zistil sem že mi na komutatoru chyběli dva póly

ale co by člověk čekal od motoru kterej těch 16let běžely na plnej výkon

Napsal: sob 12.09.2009 13:01
od liza
capri píše:vyškubni zadní sedadlo odšroubuj levej kryt na palivový čerpadlo a otoč klíčkem mělo by se čerpadlo rozběhnout pokud ne tak bud čerpadlo KO nebo rele nebo pojistka nebo je to jinde u mě to same dělalo čerpadlo když jsem ho pak rozkuchal zistil sem že mi na komutatoru chyběli dva póly

ale co by člověk čekal od motoru kterej těch 16let běžely na plnej výkon

Mám asi stejný problém, normál sem přijel. Ráno sednu do auta, nastartuju starter točí, jiskru hází ale vůbec se to nechytá. Kam mám kouknout když mám iso m42? taky pod sedák?
Napsal: sob 12.09.2009 19:37
od Cuky
Ano přesně tam určitě to uvidíš na první pohled. Myslím že ta krytka je na 4 šroubcích na křížový šroubovák
Napsal: sob 12.09.2009 20:03
od liza
jj už sem to tam našel máš naprostou pravdu 4 křížový šroubky

Jenže když sem otočil klíčkem tak se nic nesepne, navíc když tam ty díry mám dvě to znamená že mám 2 čerpadla??? Jen mi je divný, že sem si nikdy předtím nevšiml, že bych slyšel čerpadlo a normál sem jezdil.
