Stránka 1 z 1

Napsal: stř 17.06.2009 20:24
od dejvid
Ahoj včera jsem půjčoval auto přítelkyni a když se vracela domů po dálnici cca při 140km/h se jí prej z ničeho nic rozsvítili všechny kontrolky a spadly otáčky (při předjíždění celkem nepříjemný pocit). Po cca 1 vteřině zase všechno v pohodě. Nevíte čím by to mohlo být? Mě se to nikdy nestalo. Motor 320d 110kw.

Napsal: ned 21.06.2009 22:57
od dejvid
Nikoho nic nenapadá? :(

Napsal: pon 22.06.2009 12:12
od radokrno
mě napadl jen omezovač,ale nevim nevim...

Napsal: pon 22.06.2009 16:24
od januar
skus ci neni nahodou povoleny kabel na baterce mne sa to stalo to iste

Napsal: pon 22.06.2009 20:41
od Huska
januar píše:skus ci neni nahodou povoleny kabel na baterce mne sa to stalo to iste
diesl pojede i bez baterky/alternátoru .. elektřinu nepotřebuje !

Napsal: pon 22.06.2009 21:17
od Traviss
Tak to si dovolim odporovat, Alhambra 1,9 TDi 85kW a nefcni alternator a za jizdy se zastavila... Stacilo prohodit baterku mezi 2 auty a jelo se dal... :wink:
Ona totiz i RJ potrebuje stavu a i kdyz to povinna svetla vysajou,tak smula..

Napsal: úte 23.06.2009 20:03
od Tompo
U E36 mi toto dělalo, když jsem měl u budíku telefon a přicházel hovor, či SMS

Napsal: úte 23.06.2009 20:14
od Cuky
Huska píše:
januar píše:skus ci neni nahodou povoleny kabel na baterce mne sa to stalo to iste
diesl pojede i bez baterky/alternátoru .. elektřinu nepotřebuje !
Tak to opravdu nemáš pravdu e46 není zetor potřebuje proud na to aby mohl fungovat to mi věř

Napsal: stř 01.07.2009 13:33
od PetoK
diesl pojede i bez baterky/alternátoru .. elektřinu nepotřebuje ![/quote]

No to sa teda riadne mýliš... tonehrozí, má riadiacu jednotku DDE a bez prúdu si dojazdil. :D

Napsal: stř 01.07.2009 17:30
od Beowulf
Ahoj. Mam sice jen E36 ale bez altiku a po chvili i bez baterky jsem v pohode dojel cca 200km do servisu,jen jsem nesmel vypnout motor a nesvitil jsem...

Napsal: pát 03.07.2009 12:29
od FiliposII
Beowulf píše:Ahoj. Mam sice jen E36 ale bez altiku a po chvili i bez baterky jsem v pohode dojel cca 200km do servisu,jen jsem nesmel vypnout motor a nesvitil jsem...
A tos mel vytahlu baterku?. To ze na baterku nesvitija svetla (pripadne svitija slabo) esteneznamena, ze nedodava proud. Na bateriich se nekdy stava, ze odejde jeden clanek (myslim ze je to 2.6V), ale i bez nej dokaze auto na zbylich cca 11V dojet v pohode dale. Palubni elektronika je delana na urcity rozsah napeti. a Myslim ze garantovany je od 10 do 16V. ale nikde neni napsano, ze to nemuze jet jen na 8V.
Kdyz na baterce odejde jeden clanek, tak starter u dieselu vetsinou ani neotoci motorem. Ale elektronika v klidu může fungovat dále.
A auto bez el. energie v dnesni dobe snad nemuze ani jet. (napr. cidlo na klice -> sice generuje impulz ale ten je dale zesilen a zpracovan a bez cidla na klice napr E36 M50B25 (benzin) opravdu nejede).
Je sice pravda, ze doma mame streho zetora a ten opravdu bez el. energie jede dale (ale to je trochu jina vec, tam je vetsina veci resena mechanicky a ne elektronicky).

Napsal: pát 03.07.2009 13:51
od Beowulf
Ne,neměl jsem vytáhlou baterku,odešel mi altík a po chvíli se baterka vybila rádiem a světly. Po dojezdu do servisu nebyla baterka schopná ani zamknout centrál,netož rozsvítit kontrolky. Což si myslím,že vybitou baterii značí,nechci se hádat,jen říkám co se mi stalo a to je realita a ne polemizování typu co kdyby....

Napsal: stř 08.07.2009 07:21
od VB
Na E36 s TDSkem potřebujete jen minimální proud, protože až na jeden elektronický střik je vše mechanika od motoru. Mě praskl řemen tak jsem vypl vše co není třeba pro jízdu a jelo se bez potíží a baterka absolutně no problema několikrát nastartovala když jsem si popojížděl na kanál a z dílny. Takových to výhod si moderní výkonější a úspornější motory neužijou.
K problému s těmi kontrolkami bych měl teorii:
Když startuješ auto tak se ti vše rozsvítí a naopak když při jízdě vypneš motor tak auto udělá přesně to co popsala tvá přítelkyně takže si myslím, že to mohl být výpadek motoru způsobený krátkým přerušením proudu nebo například trochou vody v naftě.
Tento problém sice bez rozsvícených kontrolek jsem měl celkem pravidelně po tankování u Shell motor si prostě kopl, ale u mechaniky se řetezi vše hýbe dál a teprve při pořádném kopání si jednotka uvědomila že se něco děje tak zahlásila chybu vstřikování.