Stránka 1 z 1

Napsal: ned 07.06.2009 11:27
od compound
Čau klubáci,mám další problém z 325 TDS rv 99.když je auto studený tak chytne bez problému ale když je zhřátý motor tak vubec nechytne,par lidí mi říkalo že musím vyměni celý palivový čerpadlo a někdo zase že tam je nějaký čidlo na snímání teploty vody nebo nafty a to prý často odcházelo.... tak se chci zeptat jestli s tím neměl někdo taky takový problém

Napsal: ned 07.06.2009 12:22
od bmwfil
Pravdu měli ti první, jen bych upřesnil, je to vstřikovací čerpadlo (ještě máš podávací, čili název palivové je trochu zavádějící)

Napsal: ned 07.06.2009 12:27
od compound
bmwfil píše:Pravdu měli ti první, jen bych upřesnil, je to vstřikovací čerpadlo (ještě máš podávací, čili název palivové je trochu zavádějící)


omlouvám se,měl jsem namysli vtřikovací, a čím to že to takhle blbne?předchozí majitel mmi říkal že bylo to vstřikovací čerpadlo dělaný,tak nejspíš kecal parchant :evil:

Napsal: ned 07.06.2009 12:34
od bmwfil
A nebo kecali jemu... A nebo klekla jen ridici hlavicka (otazka cca 4,5t za novou proti 16t za cely cerpadlo)...

Napsal: ned 07.06.2009 12:45
od compound
takže vyndat t očerpadl oa vyměnit tu řídíci hlavičku?

Napsal: ned 07.06.2009 15:14
od bmwfil
Ale nemusí to být tou hlavičkou. Chtělo by to vyzkoušet...

Napsal: ned 07.06.2009 16:50
od all
no, jednoznačne to je vstrikovací čerpadlo. vyměn ho komplet a bude pokoj.

Napsal: ned 07.06.2009 18:22
od compound
dobrá,tak jednu věc by jsme teda teorticky vyřešenou měli ale ještě se zeptám jestli nevíte čím to muže být že při vypnutem klíčku by něco z baterky odebírá proud 0,5ampéry

Napsal: ned 07.06.2009 19:06
od bmwfil
Třeba žárovka v kufru, nebo v kastliku co pořád svítí, nebo nejakej Sherlock či LO-Jack...

Napsal: ned 07.06.2009 20:56
od Slavisimo
to cidlo teploty se povetsinou upravuje aby to porad zhavilo a tahalo naftu, na chvilku to pomuze asi jako zpetny ventil pred naft.filtrem ale nic neni na dobro.

compound píše:dobrá,tak jednu věc by jsme teda teorticky vyřešenou měli ale ještě se zeptám jestli nevíte čím to muže být že při vypnutem klíčku by něco z baterky odebírá proud 0,5ampéry
Mrkni se na svazek kabelu v kufru jak je ten gumovej ohyb...A pak si pripoj multimetr a postupne vyndavej pojistky uvidis kde to klesne

Napsal: pon 15.06.2009 09:43
od Tehu
tak koukam auticko uz ti jezdi, vcera jsem te potkal na hosaku k veceru, jel si s nejakou prituli jestli se nemylim :wink: jinak problem vyresen :?: cim to tedy bylo...

Napsal: pát 26.06.2009 16:52
od mabulko_123
No moze to byt kludne aj niecim inym. Ja mam 18tds. To je vlastne ten isty motor ale ma o dva valce menej, trochu ine nastavenia atd. Auto mi za studena chytalo pekne, za tepla som strasne dlho tocil kym chytilo. Potom som zohnal mechanika, co sa v tych motoroch vyzna fakt dobre - treba nastavit rozvody a predvstrek. Aj ked su rozvody bezudrzbove, casom sa trochu posuvaju... Spravil to, auto islo lepsie (ono si riadiaca predvstrek este upravuje tak do 500km), subjektivny pocit zo startovania za studena lepsi ale za tepla stale zle. Vedel som ze mam slaby starter a treba mi repas (nespinalo mi ho casto), pri zvuku bolo pocut ze sa dost trapi, ale nie dako markantne. Dal som repasovat starter (najhorsie je ho vybrat). Vymenit uhliky a premazat, ocistit kontaktne plochy. Po instalacii auto chyta na prvy raz, hadam ani jedna otacka. Cize moj problem bol starter.

Cize ak to zhrniem, tiez som to riesil a postupoval by som v pripade nestartovania za tepla takto :
1. Nabitie baterie - teply motor ma vacsiu kompresiu(vsetko presne dolieha) a je ho horsie pretlacit
2. kontrola startera - repas
3. nastavenie rozvodov s predvstrekom
ak toto nepomoze tak:
4. kontrola/pretesnenie cerpadla paliva

Napsal: sob 27.06.2009 07:53
od KamilAC
Čerpadlo již má compound nové, a autíko šlape jak hodinky. Pro sichr se koupila i nová baterka, ukázalo se že ta stará už nebyla v nejlepší kondici. :wink: