Stránka 1 z 1

Napsal: úte 19.05.2009 20:01
od hrosik
Prosím odborníky o pomoc.

Mám E36 sedan 320i r.v.97 (motor M52) manuál a rád bych si sehnal samosvor.

Jaký diferenciál mám shánět? (převodový poměr atd.)

Díky za rady.

Napsal: úte 19.05.2009 20:13
od castro
3,45

špéra má pak štítek: S345

Napsal: stř 20.05.2009 08:46
od assassin_tl
castro: pro 328 to same?

Napsal: stř 20.05.2009 08:54
od Francis
Existuje skvělá věc, online katalog zvaný ETK, odpoví ti vždy a hned a nesplete se. http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... xle_drive/ Odkaz přímo na něj je v levém menu. Je obrázkový, umí v něm hledat i malé děti.

Napsal: stř 20.05.2009 17:43
od Killca
tak presne - francis :rock:

Napsal: čtv 21.05.2009 10:41
od assassin_tl
Francis píše:Existuje skvělá věc, online katalog zvaný ETK, odpoví ti vždy a hned a nesplete se. http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... xle_drive/ Odkaz přímo na něj je v levém menu. Je obrázkový, umí v něm hledat i malé děti.


diks, ale i tak z toho nejsem moudrej, jestli to dobre chapu tak je nejspis u me prevodovej pomer v diffu 2,93 ... ale jakej tam muzu dat samosvor.. respektive rada kterej tam pasuje a funguje to na nej OK .. to jaksi v tom ETK nevidim... ale asi i tak budu shanet ten co tam mam... nechce se mi rusit ASC ...

Napsal: čtv 21.05.2009 11:26
od Francis
Samosvoření nemá vliv (na funkci rostlináře) na převodový poměr, takže sháněj samosvor se stejným převodem jako to co předepisuje ETK.

Napsal: čtv 21.05.2009 23:57
od tommyswobi
jen dotaz,pokud mám mít na ISu diferák 3,45 šel by tam 3,64 :?: a pokud ano nevadilo by to něčemu :?: díky za info

Napsal: pát 22.05.2009 00:13
od Francis
Šel by. Bude "kratší", auto bude živější, ale při stejné rychlosti jako s originálem bude mít motor vyšší otáčky = vyšší spotřebu.

Napsal: pát 22.05.2009 08:42
od tommyswobi
Diky za info:-)

Napsal: sob 23.05.2009 02:06
od Killca
Francis píše:Šel by. Bude "kratší", auto bude živější, ale při stejné rychlosti jako s originálem bude mít motor vyšší otáčky = vyšší spotřebu.
=nizsi maximalni rychlost

Napsal: ned 19.06.2016 19:33
od stenlie
Zdravím rychlý dotaz dá se dostat ke guferu poloosy ne strany diferenciálu nebo se musí celý rozebrat ? (Začal mi unikat olej z levé strany difu :-( )

Napsal: ned 19.06.2016 19:42
od Hanz
Je tam priruba na tuším 6 či 8 šroubu, kterou odsroubujes (v ni je ten simering), ale musíš nejdriv odsroubovat poloosu, ale to je asi jasny. Budes pak muset byt kreativni, abys to dal zpátky, bude ti tam vadit ten vnitřek difu, ale dá se :-)

Napsal: pon 20.06.2016 21:17
od johnyfly1
mne tiez zacal slzit na lavej strane svor :roll: asi ho vymenim nachvilku za open a vymenim v nom co sa da...
hanz repasujes este tie lamely? dik