Stránka 1 z 1
Napsal: úte 05.05.2009 20:56
od TeskMaster
mam problem rano jedu do prace a auto netopilo, odpoledne koukam ze to vubec nefouka a klima nejde.kdyz sem jel vic nez 140 tak to foukat zaclo.po vypnuti a zapnuti opet neslo. pak sem koukal do motoru a klima bezi ale proste vevnitr a ni prd, nic tam nefouka a mam to zaply naplno:-(
Napsal: úte 05.05.2009 21:04
od Kami1
Napsal: úte 05.05.2009 21:05
od TeskMaster
co to?
Napsal: úte 05.05.2009 21:13
od Kami1
Napsal: úte 05.05.2009 21:15
od TeskMaster
no lol a ted vazne jo

Napsal: úte 05.05.2009 21:22
od Kami1
>>>>sem kliknout<<<<
edit:mel tam byt odkaz na
hledat ježek&e36, ale bohuzel to nejde
Napsal: úte 05.05.2009 21:31
od TeskMaster
to je sice pekny ale nevim pod cim to hledat
Napsal: úte 05.05.2009 21:45
od TeskMaster
Dik Kami1
Napsal: stř 06.05.2009 12:38
od vmax
Please help: Vím že kolísání otáček ventilátoru je ježkem,ale ani za boha ho nemůžu najít. Vím že se to tu psalo,ale někdo říká,že je u fukaru na nohy řidiče a někdo spolujezdce (tedy přímo za plast. hadicí).Pro jistotu jsem rozebral obě strany a nic. Fakt mě to kolísání dost točí. Poraďte mi kde to je,nebo tu plaubku rozštípu sekerou

DÍKY.
PS: Mám E46,320d (100kw), aut. klima.
Napsal: stř 06.05.2009 17:35
od Kami1
u e36 je za deklem u ridice,
zhruba u pr. kolena drzi na 2 sroubkach 5dratu
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?p=3349096
Napsal: stř 06.05.2009 20:23
od TeskMaster
kdo mi ho ted opravi kdyyz ten dragon neni k sehnani?
Napsal: stř 06.05.2009 21:05
od Kami1
v inzerci to urcite sezenes nebo zkus dat poptavku,
vymena proste kus za kus
Napsal: stř 06.05.2009 21:10
od TeskMaster
me staci kdyz mi nekdo poradi ktera soucastka je spatna bo co...
Napsal: čtv 07.05.2009 16:34
od Kami1
elektronika je v tom zalita, takze je to cely jedna soucastka.
v podstate by slo jezka nahradit vykonovym tranzistorem + nejakej ten odpor
Napsal: ned 10.05.2009 16:27
od vmax
to Kamil1: Já mám e46, nevíš kde by to tam mohlo být???
Napsal: pon 11.05.2009 12:48
od MadMaxII
vmax kolisani otacek ventilatoru(takove to pravidelne houpani po par vterinach kdy se strida male a nastavene vysoke foukani) neni na 99% zpusobeno jezkem, ale castecne vybitou baterii a to kolisani zpusobuje okamzity dodavany proud alternatorem, tzn. bmw chce foukat ale altik to v nizkych otackach nestiha dodat a baterie na tyto vykyvy nema rezervy protoze je z casti vybita. Staci hodit baterku na nabijecku....
Jezek ma vetsinou diagnozu ze na pevne manualni nastaveni dejme tomu na 50% meni
nepravidelne(tj. jednou za par minut/hodin zazlobi) svoji intenzitu, popr. nefouka vubec nebo na max.... U tech s manualni klimou se to projebuje tak ze treba uz 2.stupen ci 3. stupen fouka na max. ci vubec....
Mimochodem tu je ten odkaz na dargona:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ght=dargon
Napsal: pon 11.05.2009 16:37
od vmax
Přesně si popsal můj problém,vím na 100% že to je tím ježkem hledal jsem i na jiných fórech a je to ono,ale stále netuším,kde ten (bájný

) ježek je. Kdyby jste to někdo věděl tak mi prosím napište.Díky
Elektronice trochu rozumím,tak doufám ,že když ho najdu,tak si to dokážu opravit sám.Jak jsem se dozvěděl,tak je to vlastně soustava odporů a diod.
Jinak baterie je OK.
Napsal: pon 11.05.2009 18:18
od Kami1
ja mam bohuzel e36, tak e46 nevim, ale snad to nebude tak jiny.
soustava odporu je jen u manualni klima,
jezek ale funguje jako regulator rizenej napetim,
rek bych, ze by sel s mensi upravou nahradit emitorovym sledovacem, respektive vykonovym zesilovacem,
pokud elektronice rozumis tak si nejakej regulator udelas podle sebe, nepodcenit chlazeni
Napsal: úte 12.05.2009 02:06
od Killca
Napsal: úte 12.05.2009 22:02
od TeskMaster
pasoval by s z E46 do E36 ten jezek?