Stránka 1 z 1

Napsal: ned 03.05.2009 10:39
od sadamcx65
Zdravím, čím to že: Když je auto studené, třeba ráno 8°C, tak nastartuju hned, ale většinou když je teplé a přijdu k autu tak po 1/2 hodině až hodině a chci nastartovat tak to akorát dlouho točí a nechce naskočit, když ho dlouho podržím tak většinou nakonec naskočí, ale stačí otočit klíčkem zpět a znovu nastartovat a naskočí hned. Někdy když nastartuje po delším podržení klíčku, tak je motor zpočátku rozklepaný a jde třeba z 300ot. a potom postupně dusivě vyleze na normoš 800-900ot. a už běží OK. Když je teplý a startuju tak do těch 20min. tak většinou naskočí normálně. A když startuju třeba až za dvě - tři hodiny tak taky OK. Nevíte někdo čím by to mohlo být? Teď jak je venku tepleji to dělá čím dál častěji.
PS: svíčky jsou nové NGK, baterie nová, palivový filtr nový

Napsal: ned 03.05.2009 12:08
od Holly
Mod Holly Přesunuto z pokecu...

Napsal: ned 03.05.2009 13:14
od Kami1
videl bych to na cidlo otacek vacky nebo klikovky
pripadne zkontroluj jestli to ozubeny kolo na klice neni zasrany
a mezera mezi cidlem 1mm

Holly: koukam, ze to omezeni neplaticu vam pridelava praci :)

Napsal: ned 03.05.2009 13:21
od Joke320
Mohly by to byt uhliky ve starteru....kdyz uz jsou spatny tak se se starter jen protaci a neuchyti ten pastorek a motor tedy nenaskoci!

Napsal: ned 03.05.2009 22:13
od Killca
1)takze kouknout na ten starter--jak rika joke, tak to plati, kdyz se motor nezatoci, ale toci jen starter, ted se to stalo 4am tady z fora
2)cidlo polohy klikovky--zkus odpojit baterku na pul hodky a po zapojeni zkus nastartovat, pokud nic ani po delsi akci, tak je to cidlo
3)osobne bych zkusil si od nekoho pujcit civky a svicky (ty i kdyz jsou nove, tak mohou byt v haji)

Napsal: pon 04.05.2009 10:13
od omnitek
no...nejsem žádnej odborník..a ikdyž mám 318 TDS tak třeba ti další názor pomůže...dělalo mi to nachlup to samé co tobě a vyřešilo se to až výměnou palivového čerpadla.Při startu to dávalo málo paliva a musel sem točit tak 7-10 sekund než naskočil..jinak to dělal když jsem chtěl startovat po kratší době a za tepla...za studena či po delším stání to šlo vždy OK.každopádně po výměně čerpadla chytá nádherně vždy a pokaždé bez problému.Sehnal jsem repasované za 5 tisíc což bylo štěstí jinak je fakt drahý...ale jak říkám... u benzínu to asi bude jinak.

Napsal: pon 04.05.2009 11:19
od 4am
ja mam stejnej problém zejtra měnim startér tak dam vědět

Napsal: pon 04.05.2009 12:08
od Matrix
Dělá to vzduchová klapka (sitič), je na sacím potrubí na řidičově straně (u měrky oleje).Je to elektricky ovládaná klapka vzduchu. Stačí ji vyndat nalíd dovnitř brzdouvou kapalinu.Nechat přes noc a po vylití (cca 1 hod).Rozhýbat motorek (12 V).Klapka musí chodit. Potom dát zpět a bude vše OK.

Napsal: ned 16.08.2009 12:58
od PlatinX
Čau mám taky 318 tds co ti přesně dělalo.Mě za studena když to dýl požhavím tak to chytne bez problému a za tepla to točí tak 10 s pak to zakouří a chytne na všechny.Žhaviče sou v pořádku filtry mám všechny nové mě se nezdá ,že by to bylo tím čerpadlem možná seřídit vytahaný řetěz jinak bavko jede normálně.